Sieć reklamowa Business Ad Network została wyłącznym partnerem marketingowym LinkedIn w Polsce. LinkedIn ma 150 milionów użytkowników na całym świecie, w tym ponad pół miliona w Polsce.
Business Ad Network (BAN) oferuje rozwiązania reklamowe LinkedIn firmom, które chcą promować swoje marki i prowadzić działania marketingowe z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi na LinkedIn.com. BAN ma zapewnić klientom pełną gamę produktów marketingowych i rozwiązań reklamowych LinkedIn oraz pomoc w realizacji zleceń.
- Wspólnie z BAN oferujemy marketerom firm w Polsce łatwy dostęp do przystępnych i efektywnych form reklamy, kierowanych do konkretnej grupy odbiorców - powiedział Fredrik Bernsel, Partner Director LinkedIn, EMEA.
Profil użytkowników LinkedIn ma być atrakcyjny dla reklamodawców - użytkownikami sieci są przede wszystkim osoby na strategicznych, decyzyjnych stanowiskach, osiągające wyższe niż średnie dochody, a także osoby z wyższym i specjalistycznym wykształceniem, które korzystają z LinkedIn w celach biznesowych i są otwarte na nowe rozwiązania.
- LinkedIn to jedna z najwyżej cenionych globalnych marek w internecie. Wybór BAN jako partnera LinkedIn w Polsce jest dla nas wielkim wyróżnieniem. (...) Rozwiązania sieci społecznej dla profesjonalistów, jaką jest
LinkedIn, znakomicie uzupełniają naszą ofertę reklamową na portalach
ekonomicznych - mówi Tomasz Pudlis prezes Sieci BAN.
Użytkownicy LinkedIn korzystają z serwisu jako źródła informacji i platformy wymiany wiadomości oraz nawiązywania i podtrzymywania kontaktów biznesowych. To ma czynić LinkedIn atrakcyjnym dla marek, które chcą trafić ze swoim przekazem do zdefiniowanych grup odbiorców.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|