Local Power ma łączyć potencjał promocyjny serwisów grupy Gazeta.pl, lokalnych wydań Gazety Wyborczej i kilkudziesięciu partnerskich serwisów lokalnych.
reklama
Oferta sieci skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą dotrzeć z informacją o swoich produktach i usługach do odbiorców ze swoich regionów oraz do marketerów, którym zależy na dotarciu do klientów w całej Polsce.
- Media skupione w Local Power łączy jakość treści tworzonych specjalnie z myślą o lokalnych odbiorcach - mówi Marek Tretyn, dyrektor sprzedaży „Gazety Wyborczej”. - Zapraszamy do współpracy w ramach naszej sieci lokalnych wydawców internetowych, którym zależy na zwiększeniu skali monetyzacji ich serwisów.
Sieć Local Power tworzy obecnie 50 serwisów grupy Gazeta.pl, w tym 25 serwisów lokalnych portalu Gazeta.pl i Co Jest Grane, Sport oraz 20 wydań lokalnych „Gazety Wyborczej” i blisko 140 serwisów partnerskich, m.in.: JakDojade.pl, Radio.Bialystok.pl, KulturalnyTorun.pl, Olsztyn24.com, eZamosc.pl, DoPoznania.pl, Malopolanin.pl, Plocman.pl ZycieSiemianowic.pl, ZycieOlsztyna.pl czy Bydgoszcz.com. Łączny zasięg oferty Local Power w internecie wyniósł w grudniu 2011 r. - według danych tej sieci - 22,5 mln odsłon.
Zespoły handlowe sprzedające kampanie Local Power działają w ponad 20 największych polskich miastach, m.in. w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Gorzowie Wlkp., Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olszynie, Opolu, Płocku, Poznaniu, Radomiu, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze.
Informacje o sieci Local Power dostępne są na stronie: www.localpower.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|