Opera Software ogłosiła przejęcia Mobile Theory Inc. i 4th Screen Advertising, Ltd., mające na celu rozszerzenie oferty dla reklamodawców i wydawców oraz dotarcie do klientów poprzez mobilny internet i aplikacje na wszystkich platformach mobilnych. Opera oferuje całościowe rozwiązania reklamowe dla mniej zaawansowanych telefonów i smartfonów działających na takich platformach, jak Android, Blackberry, Java czy Symbian.
Przejęcia mają umożliwić Operze skuteczniejsze spieniężenie ruchu sieciowego generowanego przez przeglądarki Opera Mini i Opera Mobile. Dzięki przeglądarce mobilnej Opera obsługuje miesięcznie ponad 160 mln aktywnych użytkowników, którzy przeglądają ponad 100 mld stron i konsumują ponad 16 petabajtów danych według stanu na grudzień zeszłego roku.
Mobile Theory to sieć reklamy mobilnej skupiona na amerykańskim rynku reklamowym. Firma posiada siedzibę w San Francisco i biura w Nowym Jorku, Chicago, Los Angeles i Seattle. Z kolei 4th Screen Advertising to sieć reklamy mobilnej z siedzibą w Londynie, skupiona na dostarczaniu reklamy mobilnej w Europie.
- To kolejny krok Opery w tworzeniu jeszcze bardziej dochodowego ekosystemu mobilnego. Dwa lata temu ogłosiliśmy przejęcia AdMarvela, który urósł do rangi światowego lidera w dziedzinie dostarczania wydawcom platformy mobilnej reklamy. W zeszłym roku Opera wygenerowała 200 mln dolarów z zysków od wydawców - powiedział Lars Boilesen, prezes Opera Software.
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.