Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu online w latach 2009-2010 wzrośnie nawet o 20%. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Rok 2009 jest rokiem wyzwań dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych działom marketingu przyszedł zatem czas na optymalizację podejmowanych działań i budżetów marketingowych.
Forum poprowadzi Monika Król (PR & Marketing Manager Adv.pl). Podczas imprezy będzie można uczestniczyć w następujących prezentacjach i wykładach:
- Personalizowanie przekazu kluczem do budowania brand experience - w której Marcin Maj, Dyrektor zarządzający os3 multimedia, zaprezentuje, jak wykorzystać treści generowane przez użytkowników w budowaniu brand experience online, a także jak wykorzystać dynamiczne aplikacje facebook do personalizowania przekazu na zewnętrznych serwisach internetowych.
- Słuchać czy manipulować - ulegać modom czy skutecznie się reklamować? - Dr Jacek Wójcik z Katedry Marketingu SGH poruszy temat reklamy kontekstowej i spróbuje udzielić odpowiedzi na pytania: czy warto oddawać inicjatywę użytkownikowi oraz czy reklama behawioralna ma przyszłość.
- dBase Marketing – Marketerze obudź się wreszcie! - w tej prezentacji Konrad Pankiewicz, Wiceprezes Zarządu Adv.pl, opowie o celach każdej aktywności e-marketingowej, budowie jakościowych baz danych oraz ich monetyzacji, dBase Marketingu i Permission Marketingu.
- Z rewolucją w blokach startowych, czyli o Augmented Reality - o reklamie, zabawie i innowacyjnym sposobie na zwiększenie zysków opowie Krzysztof Piwowar, Usability Senior Specialist Adv.pl.
- Technologie utrudniające działania marketingowe – ujęcie prawne - Piotr Waglowski, VaGla.pl, poruszy takie tematy, jak wolność słowa vs. prawo do prywatności, swoboda prowadzenia działalności gospodarczej a prawa konsumentów, anonimowość - problem czarnego PR, depozycjonowanie i usuwanie "zaplecza SEO", kompozytowość internetu, filtry antyspamowe, RBL-e, blokady statusów w komunikatorach, ograniczenia dla "Phorm" i innych technologii reklamy behawioralnej.
- Jak z sukcesem złowić kobietę w sieci - najlepsze strategie e-marketingowe na rynku - to kolejna prezentacja Marcina Maja, Dyrektora Zarządzającego os3 multimedia.
- Marketing w Wyszukiwarkach. Recepta na kryzys - to wykład Bartosza Berlińskiego z firmy MaxROY.com, specjalisty SEO i WebAnalytics, który będzie mówił o targetowaniu reklamy w wyszukiwarkach, wyjaśni, co jest lepsze - pozycjonowanie czy linki sponsorowane, omówi zagadnienia Keyword Research (doboru słów kluczowych) oraz optymalnych stron docelowych (Landing Pages), a także przedstawi analizę efektów w oparciu o Google Analytics.
- Strategie cenowe stosowane w Internecie - Sławomir Kornicki z Codemedia wyjaśni, jak działa reklama online, co daje reklama typu display, jak działają wyszukiwarki, który z modeli zakupu mediów jest najefektywniejszy oraz czy performance marketing naprawdę działa.
Konferencja odbędzie się w Warszawie i jest płatna - za zgłoszenie do 24 lipca 2009 roku organizator pobiera 490 zł netto, po 25 lipca 2009 r. - 590 zł netto.
Szczegóły i rejestracja na stronie organizatora.