marketing internetowy

  • 3 wskazówki dotyczące budowania świadomości marki


    Antonio Guillem / Shutterstock
    Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną.  więcej
    11-09-2017, 10:54, Maria Pisarek, Porady
  • Ruszają bezpłatne warsztaty z marketingu internetowego

    Rusza VII edycja INTERNET WEEK- bezpłatnych warsztatów dla marketerów. Przez cały tydzień eksperci reprezentujący czołowych wydawców, agencje interaktywne, domy mediowe i dostawców technologii intensywnie dzielą się wiedzą na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej.  więcej
    06-09-2017, 14:58, ip, Kalendarium IT
  • Kim jest mityczny influencer?

    Influencer to osoba wywierająca wpływ i tworząca własne medium. Lider opinii ma duży wpływ na podejmowane decyzje zakupowe, zwłaszcza przedstawicieli Generacji Z. W erze pokolenia digital natives może nim zostać każdy – sportowiec, kucharz czy pasjonat gier i nowych technologii. O mitycznych influencerach krąży wiele pogłosek. Niektórzy uważają, że z założenia są bogaci i rozkapryszeni, inni traktują ich, jak medium do współprac komercyjnych. Jak jest naprawdę?  więcej
    03-08-2017, 11:49, Adrianna Dzienis, Biznes, Finanse i Prawo
  • Najlepsze kampanie wideo w 2016 roku

    Świat to komercja. Możemy się z tym zgadzać lub nie, ale tak po prostu jest. Ta wizja świata uwydatnia się szczególnie wtedy, gdy obserwujemy rynek reklamowy. Przez ostatnie lata reklama przeniosła się do Internetu i znalazła tam szczególne miejsce.  więcej
    03-02-2017, 12:38, Informacja prasowa, Technologie
  • Na 1 internautę przypada miesięcznie ponad 1700 bannerów reklamowych


    Shutterstock.com
    Takie wyliczenia przedstawia comScore. Z reguły internauta nie zapamiętuje żadnego z nich. Socjologowie nowych mediów określają to zjawisko mianem „ślepoty banerowej” (ang. banner blindness). Choć kliknięcia w masowe banery reklamowe mierzone są już nie tyle w procentach, co w promilach, to mimo tego i tak wielu reklamodawców nadal decyduje się sięgać po tego typu narzędzia promocji.  więcej
    26-10-2016, 15:12, Informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo
  • 80 narzędzi e-marketera na rok 2016 (infografika)

    Agencja SITEIMPULSE opublikowała tegoroczną edycję listy "Narzędzi E-Marketera" w postaci infografiki. To "ściągawka" z informacjami o ponad 80 aplikacjach może być przydatna każdemu, kto ma coś wspólnego z marketingiem internetowym.  więcej
    19-01-2016, 11:10, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Był Manchester północy, jest centrum cyfrowej puszczy

    Białystok? Sukna, tkaniny i oczywiście dywany. Z dumnie wypiętą piersią odpowiedziałby mieszkaniec Manchesteru północy, nasz pradziadek, zapytany o pomysł na biznes. Nasz ojciec jeszcze 10 lat temu, patrząc na wzorzysty chodnik pod stopami, prawdopodobnie odpowiedziałby dokładnie to samo. Dziś, kiedy mówię, że są tu firmy obsługujące światowe korporacje w zakresie ICT i najlepiej jest wiązać swój zawód właśnie z branżą teleinformatyczną, znajomi słuchają z niedowierzaniem. A przecież właśnie województwo podlaskie jest na czwartym miejscu w kraju pod względem procentowego udziału rynku pracy zatrudnianych w tej dziedzinie.  więcej
    10-09-2015, 17:20, redakcja, Wywiad
  • Prezes Próchnika zaskoczony dużym zainteresowaniem zakupami odzieży wysokiej klasy przez internet

    Spółkę pozytywnie zaskoczył sukces jej e-sklepu. "Jeżeli mogę formułować jakieś zarzuty wobec siebie, to na pewno będą one dotyczyły obszaru internetowego" – przyznaje Rafał Bauer, prezes zarządu Próchnika.  więcej
    25-02-2015, 10:29, NEWSERIA, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-marketing wychodzący poza standard – wypowiedzi 9 specjalistów


    Syda Productions
    Zastanawiasz się czy działania w obrębie marketingu internetowego mogą wyjść poza utarte przez wiele agencji standardy? Poczytaj, co w tej kwestii mają do powiedzenia eksperci z różnych dziedzin reklamy internetowej zapytani o przykłady inspirujących kampanii, nietypowych technik lub ponadstandardowego wykorzystania standardowych narzędzi.  więcej
    25-02-2015, 12:31, Marcin Opolski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak reklamować firmę budowlaną w Internecie?


    © fotolia.com
    Firmy budowlane z reguły nie skupiały się na reklamie w sieci lub wojażach internetowych. Jeszcze kilka lat temu nie każdy koncern budowlany miał swoją stronę internetową. Dziś - w dobie Internetu i social media oraz ogólnego boomu na to, co wirtualne - firmy budowlane wkroczyły znacznie głębiej w czeluści online, szukając tam klientów. Jednak posiadanie strony internetowej przez firmę budowlaną to nie koniec wojaży - pozostaje jeszcze internetowa reklama, która dla budowlanych specjalistów może być ogromnym problemem.  więcej
    18-09-2014, 20:26, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nowa usługa Seohosters - hosting SEO bez limitów

    SEMtec Sp. z o.o., agencja zajmująca się marketingiem internetowym, uruchomiła usługę hostingu dla firm pozycjonujących witryny w wyszukiwarkach internetowych.  więcej
    04-10-2012, 11:51, informacja prasowa, Technologie
  • Trzecia edycja szkoleń z marketingu internetowego

    W tej serii, która odbędzie się w Katowicach w terminie 5-6 czerwca, organizatorzy zapraszają na 3 szkolenia - te, których prowadzący zebrali najwięcej pochwał i pozytywnych opinii. Ostatnie szkolenia, które odbyły się w lutym, zostały bardzo dobrze przyjęte przez uczestników, zatem zapraszamy wszystkich chętnych do udziału.  więcej
    15-05-2012, 07:04, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Social media i SEO/SEM muszą działać razem

    Media społecznościowe i marketing w wyszukiwarkach idealnie uzupełniają się w takich segmentach, jak pozyskiwanie klientów, budowanie świadomości marki, promowanie lokalnego biznesu oraz rozwijanie interaktywności pomiędzy podmiotem a odbiorcami - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję MDG Advertising.  więcej
    12-04-2012, 18:30, paku, Technologie
  • Turystyka i e-commerce mocno korzystają z e-mail marketingu


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Aż 83% badanych firm stosuje różne elementy kampanii e-mail marketingowych w promocji swojej marki w internecie. Najwyższy poziom e-mail marketingu prezentują średnie przedsiębiorstwa oraz firmy z branży e-commerce i turystycznej - wynika z raportu "Stan email marketingu w Polsce 2012" przygotowanego przez ekspertów z GetResponse.  więcej
    12-04-2012, 13:07, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Firmom w social media brakuje strategii


    Facebook
    Firmy mają konta w serwisach społecznościowych, ponieważ konkurencja też je ma. Menedżerowie nie wiedzą natomiast, co chcą osiągnąć w social media, kto ma o to zadbać i w jaki sposób o to zadbać - wynika z badań firmy analitycznej Deloitte.  więcej
    04-04-2012, 14:19, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • SEO dla sklepu internetowego, czyli na czym to polega?

    Z jakich narzędzi najczęściej korzystają marketerzy podczas działań SEO dla sklepów internetowych? Jak wygląda strategia SEO w dziesięciu krokach oraz jaka jest różnica pomiędzy white SEO a black SEO? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w infografice przygotowanej przez Sempai.pl oraz eKomercyjnie.pl.  więcej
    31-03-2012, 14:53, paku, Technologie
  • Trzeci podcast o marketingu online już dostępny

    Podcasty ARBOradio mają na celu dostarczenie słuchaczom opinii i komentarzy na bieżące tematy związane z branżą internetową. Do każdego z nich zapraszani są goście specjalni - przedstawiciele największych firm w branży, liderzy opinii, eksperci.  więcej
    08-03-2012, 22:09, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Możesz wygrać indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w SGH


    ©istockphoto.com/RichVintage
    Studenci oraz absolwenci uczelni wyższych za najlepszą pracę licencjacką, inżynierską lub magisterską z zakresu marketingu internetowego mogą otrzymać indeks na studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.  więcej
    12-01-2012, 17:51, paku, Internauci
  • Magazyn Online Marketing Polska już na rynku


    © TPopova at istockphoto.com
    Praktyczne porady dotyczące marketingu internetowego i marketingu w wyszukiwarkach, mediów społecznościowych oraz PR można znaleźć w nowym magazynie Online Marketing Polska.  więcej
    12-12-2011, 15:49, paku, Media
  • Jak projektować reklamę w e-biznesie

    Reklama internetowa wydaje się strategicznym czynnikiem decydującym o sukcesie na wirtualnym rynku. Aby inicjatywy prowadzone w sieci spotkały się z aktywnym zainteresowaniem jak największej grupy docelowej, nacisk należy położyć na ich sukcesywne promowanie. A jakie metody i narzędzia warto zastosować?  więcej
    25-11-2011, 11:26, Zuzanna Szymańska,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)





Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.