Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing internetowy

  • Pozycjonowanie - dlaczego warto zdecydować się na tę usługę?

    Świat wirtualny jest obecnie bardzo ważny - konsumpcja w dużej mierze przeniosła się do Internetu. Klienci bardzo chętnie dokonują zakupów w sieci i dotyczy to niemal każdej branży, począwszy od spożywczej, poprzez ubrania, buty, elektronikę i wiele innych. Każda firma, która obecnie chce mieć znaczenie, powinna posiadać swoją stronę internetową i ją dobrze reklamować. Jak można to zrobić?  więcej
    23-12-2022, 09:30, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Artykuły sponsorowane SEO sposobem na zwiększenie widoczności witryny

    Marketing internetowy jest jedną z kluczowych kwestii dla sporej części przedsiębiorstw, które przynajmniej w pewnym stopniu skupiają się na rozprowadzaniu swojej oferty w sieci. Niestety Internet jest tak rozległym miejscem, że najczęściej po wpisaniu w popularnej wyszukiwarce danego słowa kluczowego, oprócz oferty tej konkretnej witryny, wyświetlą się setki innych miejsc, które zapewniają coś bardzo podobnego lub to samo. Czy jest jakiś sposób, żeby wyróżnić się na ich tle?  więcej
    11-10-2022, 12:42, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera
  • Marketing internetowy. Od czego zacząć?

    Marketing internetowy to pojęcie niezwykle szerokie. Większość osób zaczynających promocję własnej firmy w Internecie po mimo gigantycznej ilości informacji może czuć się zagubiona. Z tych podstawowych kanałów sprzedaży możemy w szczególności wyróżnić pozycjonowanie, Google Ads, Facebook Ads, content marketing na portalach społecznościach oraz YouTube. Nasz czas jest ograniczony, od czego więc zacząć?  więcej
    16-07-2019, 14:02, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Czar influencera

    Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują co roku kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Warunkiem skutecznej promocji w tym kanale jest jednak odpowiedni dobór partnerów i zaufanie do nich.  więcej
    24-01-2019, 22:48, Nika, Pieniądze
  • Kilka zalet live streamingu


    ISebyI / Shutterstock
    Styczeń to miesiąc, w którym aktywny przedsiębiorca odświeża, tworzy lub doszlifowuje strategię marketingową. Zastanawiasz się nadal, jak promować swoje produkty lub usługi? Szukasz nowego kanału komunikacji z odbiorcami, z którego do tej pory nie korzystałeś? Live streaming może okazać się rozwiązaniem dla ciebie.  więcej
    23-01-2019, 18:12, Nika, Technologie
  • Mobile i programmatic w duecie


    rawpixel.com
    Rynek mobile programmatic rośnie w szybkim tempie. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać ich potencjał.  więcej
    19-07-2018, 22:07, Nika, Pieniądze
  • 3 wskazówki dotyczące budowania świadomości marki


    Antonio Guillem / Shutterstock
    Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną.  więcej
    11-09-2017, 10:54, Maria Pisarek, Porady
  • Ruszają bezpłatne warsztaty z marketingu internetowego

    Rusza VII edycja INTERNET WEEK- bezpłatnych warsztatów dla marketerów. Przez cały tydzień eksperci reprezentujący czołowych wydawców, agencje interaktywne, domy mediowe i dostawców technologii intensywnie dzielą się wiedzą na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej.  więcej
    06-09-2017, 14:58, _, Kalendarium
  • Kim jest mityczny influencer?

    Influencer to osoba wywierająca wpływ i tworząca własne medium. Lider opinii ma duży wpływ na podejmowane decyzje zakupowe, zwłaszcza przedstawicieli Generacji Z. W erze pokolenia digital natives może nim zostać każdy – sportowiec, kucharz czy pasjonat gier i nowych technologii. O mitycznych influencerach krąży wiele pogłosek. Niektórzy uważają, że z założenia są bogaci i rozkapryszeni, inni traktują ich, jak medium do współprac komercyjnych. Jak jest naprawdę?  więcej
    03-08-2017, 11:49, Adrianna Dzienis, Pieniądze
  • Najlepsze kampanie wideo w 2016 roku

    Świat to komercja. Możemy się z tym zgadzać lub nie, ale tak po prostu jest. Ta wizja świata uwydatnia się szczególnie wtedy, gdy obserwujemy rynek reklamowy. Przez ostatnie lata reklama przeniosła się do Internetu i znalazła tam szczególne miejsce.  więcej
    03-02-2017, 12:38, pressroom , Technologie
  • Na 1 internautę przypada miesięcznie ponad 1700 bannerów reklamowych


    Shutterstock.com
    Takie wyliczenia przedstawia comScore. Z reguły internauta nie zapamiętuje żadnego z nich. Socjologowie nowych mediów określają to zjawisko mianem „ślepoty banerowej” (ang. banner blindness). Choć kliknięcia w masowe banery reklamowe mierzone są już nie tyle w procentach, co w promilach, to mimo tego i tak wielu reklamodawców nadal decyduje się sięgać po tego typu narzędzia promocji.  więcej
    26-10-2016, 15:12, pressroom , Pieniądze
  • 80 narzędzi e-marketera na rok 2016 (infografika)

    Agencja SITEIMPULSE opublikowała tegoroczną edycję listy "Narzędzi E-Marketera" w postaci infografiki. To "ściągawka" z informacjami o ponad 80 aplikacjach może być przydatna każdemu, kto ma coś wspólnego z marketingiem internetowym.  więcej
    19-01-2016, 11:10, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Był Manchester północy, jest centrum cyfrowej puszczy

    Białystok? Sukna, tkaniny i oczywiście dywany. Z dumnie wypiętą piersią odpowiedziałby mieszkaniec Manchesteru północy, nasz pradziadek, zapytany o pomysł na biznes. Nasz ojciec jeszcze 10 lat temu, patrząc na wzorzysty chodnik pod stopami, prawdopodobnie odpowiedziałby dokładnie to samo. Dziś, kiedy mówię, że są tu firmy obsługujące światowe korporacje w zakresie ICT i najlepiej jest wiązać swój zawód właśnie z branżą teleinformatyczną, znajomi słuchają z niedowierzaniem. A przecież właśnie województwo podlaskie jest na czwartym miejscu w kraju pod względem procentowego udziału rynku pracy zatrudnianych w tej dziedzinie.  więcej
    10-09-2015, 17:20, redakcja, Wywiad
  • Prezes Próchnika zaskoczony dużym zainteresowaniem zakupami odzieży wysokiej klasy przez internet

    Spółkę pozytywnie zaskoczył sukces jej e-sklepu. "Jeżeli mogę formułować jakieś zarzuty wobec siebie, to na pewno będą one dotyczyły obszaru internetowego" – przyznaje Rafał Bauer, prezes zarządu Próchnika.  więcej
    25-02-2015, 10:29, NEWSERIA, Pieniądze
  • E-marketing wychodzący poza standard – wypowiedzi 9 specjalistów


    Syda Productions
    Zastanawiasz się czy działania w obrębie marketingu internetowego mogą wyjść poza utarte przez wiele agencji standardy? Poczytaj, co w tej kwestii mają do powiedzenia eksperci z różnych dziedzin reklamy internetowej zapytani o przykłady inspirujących kampanii, nietypowych technik lub ponadstandardowego wykorzystania standardowych narzędzi.  więcej
    25-02-2015, 12:31, Marcin Opolski, Pieniądze
  • Jak reklamować firmę budowlaną w Internecie?


    © fotolia.com
    Firmy budowlane z reguły nie skupiały się na reklamie w sieci lub wojażach internetowych. Jeszcze kilka lat temu nie każdy koncern budowlany miał swoją stronę internetową. Dziś - w dobie Internetu i social media oraz ogólnego boomu na to, co wirtualne - firmy budowlane wkroczyły znacznie głębiej w czeluści online, szukając tam klientów. Jednak posiadanie strony internetowej przez firmę budowlaną to nie koniec wojaży - pozostaje jeszcze internetowa reklama, która dla budowlanych specjalistów może być ogromnym problemem.  więcej
    18-09-2014, 20:26, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Nowa usługa Seohosters - hosting SEO bez limitów

    SEMtec Sp. z o.o., agencja zajmująca się marketingiem internetowym, uruchomiła usługę hostingu dla firm pozycjonujących witryny w wyszukiwarkach internetowych.  więcej
    04-10-2012, 11:51, informacja prasowa, Technologie
  • Trzecia edycja szkoleń z marketingu internetowego

    W tej serii, która odbędzie się w Katowicach w terminie 5-6 czerwca, organizatorzy zapraszają na 3 szkolenia - te, których prowadzący zebrali najwięcej pochwał i pozytywnych opinii. Ostatnie szkolenia, które odbyły się w lutym, zostały bardzo dobrze przyjęte przez uczestników, zatem zapraszamy wszystkich chętnych do udziału.  więcej
    15-05-2012, 07:04, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Social media i SEO/SEM muszą działać razem

    Media społecznościowe i marketing w wyszukiwarkach idealnie uzupełniają się w takich segmentach, jak pozyskiwanie klientów, budowanie świadomości marki, promowanie lokalnego biznesu oraz rozwijanie interaktywności pomiędzy podmiotem a odbiorcami - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję MDG Advertising.  więcej
    12-04-2012, 18:30, paku, Technologie
  • Turystyka i e-commerce mocno korzystają z e-mail marketingu


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Aż 83% badanych firm stosuje różne elementy kampanii e-mail marketingowych w promocji swojej marki w internecie. Najwyższy poziom e-mail marketingu prezentują średnie przedsiębiorstwa oraz firmy z branży e-commerce i turystycznej - wynika z raportu "Stan email marketingu w Polsce 2012" przygotowanego przez ekspertów z GetResponse.  więcej
    12-04-2012, 13:07, paku, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)