Zasięg serwisu rośnie, a to przekłada się na zwiększenie efektywności reklamy w tym medium. W trzecim kwartale br. liczba użytkowników, do których dociera kampania Reach Block, wzrosła o 800 tys. AU (active users), czyli o 30% w porównaniu do uprzedniego kwartału.
reklama
Według ARBOinteractive można zauważyć znaczne zwiększenie się potencjału reklamowego Facebooka. Liczba aktywnych użytkowników serwisu wśród polskich internautów zwiększyła się z 5,6 mln do 6,3 mln. Reklama Premium Ads dociera dziennie do 3,5 mln osób, podczas gdy w drugim kwartale liczba ta wynosiła 3 mln. Z kolei MarketPlace Ads zwiększyło swój zasięg z 5,6 mln odbiorców miesięcznie do 6,3 mln.
Kampanie MarketPlace Ads wyświetlane są na wszystkich stronach serwisu, w prawej kolumnie, maksymalnie po 5 jednocześnie. Natomiast reklama Reach Block jest emitowana na stronie głównej i stronach profilowych (do 5 odsłon). Można w niej wykorzystać do trzech kreacji, co pozwala uzyskać efekt opowiadania historii.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|