ARBOinteractive organizuje drugą edycję warsztatów Facebook NOW poświęconych wykorzystaniu serwisu Facebook w działaniach reklamowych poszczególnych branży. Tym razem spotkanie kierowane jest do reklamodawców FMCG.
W warsztatach Facebook NOW biorą udział przede wszystkim marketerzy, mediaplanerzy oraz pracownicy agencji. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną możliwości i metody realizacji efektywnych działań reklamowych branży FMCG na serwisie Facebook oraz case study z najciekawszych kampanii z Polski i zza granicy.
Gościem specjalnym najbliższych warsztatów będzie ponownie Mark Cowan odpowiedzialny za rozwój serwisu Facebook w Europie Środków i Afryce. W programie znalazły się także wystąpienia przedstawicieli agencji specjalizujących się w działaniach na Facebooku - Pride&Glory Interactive, Heureka, Opcom Eskadra, Euro RSCG i 180heartbeats.
- Serwis Facebook liczy według badania Megapanel ponad 5 milionów użytkowników z Polski i na dobre zagościł już w świadomości naszych marketerów. Reklamodawcy z każdej niemal branży próbują działań społecznościowych. Nic dziwnego, że warsztaty Facebook NOW cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Uważnie analizujemy wszystkie zgłoszenia oraz opinie na temat warsztatów i staramy się, aby kolejne edycje odpowiadały na potrzeby uczestników – mówi Paweł Karaś kierujący Facebook NOW, działem sprzedaży serwisu Facebook w grupie ARBOinteractive.
Warsztaty Facebook NOW dla branży FMCG odbędą się w najbliższy piątek (9 lipca), w Adgar Plaza w Warszawie. Warsztaty są bezpłatne, jednak z powodu dużego zainteresowania, obowiązuje rejestracja. Dodatkowe informacje dostępne na stronie:
Pierwsze spotkanie z cyklu Facebook NOW warsztaty odbyło się w kwietniu i adresowane było do branży telekomunikacyjnej. Wzięło w nim udział blisko 100 uczestników. Planowane są też kolejne edycje warsztatów Facebook NOW.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|