Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

rynek reklamy

  • Gemius: reklamy online w III kwartale 2011


    © BVI Media - Fotolia.com
    Pomimo dużej nieufności co do wyświetlanych formatów, aż 77% członków grupy w wieku 55 i więcej lat w ostatnim półroczu kliknęło na jakąś reklamę online. Raport gemiusAdMonitor prezentuje, które branże generują najwięcej kampanii w internecie.  więcej
    18-10-2011, 19:33, paku, Technologie
  • Liczba internautów w Indiach potroi się w najbliższych latach

    Google jest bardzo optymistyczne, jeśli chodzi o azjatycki rynek. Szerszy dostęp do internetu to szansa zarówno na szybszy rozwój kraju, jak i powiększenie zysków wyszukiwarkowego giganta.  więcej
    16-09-2011, 12:14, Adrian Nowak, Lifestyle
  • ProxyAd przejmuje spółkę SEM/SEO i rozszerza ofertę


    www.sxc.hu
    ProxyAd S.A. kupuje spółkę United Titans Sp. z o.o. działającą w segmencie marketingu internetowego. Przejęcie pozwoli ProxyAd przedstawić swoim dotychczasowym klientom rozszerzoną ofertę produktową.  więcej
    05-08-2011, 15:22, paku, Technologie
  • Gadu-Gadu i Allegro łączą siły


    www.sxc.hu
    Powstanie nowy gracz na rynku reklamy internetowej. Wspólne działanie Gadu-Gadu i Allegro ma zagrozić pozycji lidera, którym jest Google.  więcej
    05-08-2011, 14:06, paku, Pieniądze
  • Trendy w reklamie online na rynkach środkowoeuropejskich


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W ostatnim kwartale ubiegłego roku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branży finansowej i telekomunikacyjnej. Sektor finansowy jest także liderem w rankingu pod względem udziału kampanii w krajach środkowoeuropejskich - wynika z kwartalnego raportu gemiusAdMonitor.  więcej
    14-07-2011, 21:02, paku, Technologie
  • Chińczycy niechętnie płacą za wideo w sieci

    Ogromny chiński rynek internetowy kieruje się innymi prawami niż na przykład ten w Stanach Zjednoczonych.  więcej
    06-07-2011, 10:30, Adrian Nowak, Technologie
  • Ruszyła nowa platforma reklamowa dla nowych technologii

    Na rynku reklamy internetowej debiutuje TechnoAd Network, która zrzesza popularne serwisy z kategorii nowych technologii. Według Megapanelu zasięg serwisów wynosi prawie 5 mln użytkowników.  więcej
    21-06-2011, 09:51, paku, Pieniądze
  • Reklama: w marcu dominowała branża wydawnicza


    © arsenik - istockphoto.com
    Pod względem liczby wyemitowanych kampanii display dominowała branża wydawnicza (media, książki, CD, DVD), która zanotowała wzrost w stosunku do poprzedniego miesiąca – wynika z raportu AdReport.  więcej
    16-04-2011, 16:51, paku, Pieniądze
  • Skype wkrótce z reklamami

    Choć formy komunikacji w sieci szybko się zmieniają, rozmowy głosowe obsługiwane przez Skype wciąż wydają się niezagrożone.  więcej
    08-03-2011, 10:56, Adrian Nowak, Pieniądze
  • Reklam w telewizji jest za dużo i są zbyt nudne


    © erikreis at istockphoto.com
    Dwie trzecie widzów nie zapamiętuje nawet jednego spośród siedmiu spotów emitowanych podczas bloku reklamowego. Dlatego firmy coraz chętniej stawiają na internet. Zdaniem specjalistów rynek w sieci będzie się rozwijał trzykrotnie szybciej niż cały sektor  więcej
    21-12-2010, 11:57, Forsal.pl, Pieniądze
  • Koniec uciekających krzyżyków i atakujących dźwiękiem reklam


    ©istockphoto.com/
    Sieci reklamowe i biura reklamy największych polskich serwisów zapewniają, że polscy internauci w końcu odpoczną od inwazyjnych, denerwujących reklam. Ma to zapewnić powszechna akceptacja wydawców reklam dokumentu „Standard i zlecenia dla reklamy display”, opracowanego kilka miesięcy temu przez IAB Polska. O sukcesie reklamy ma teraz decydować jej wykonanie, a nie przypadkowe kliknięcia w uciekające reklamy czy schowane krzyżyki do ich zamknięcia.  więcej
    01-09-2010, 20:22, paku, Lifestyle
  • Internet Group odbija się od dna?

    Grupa Kapitałowa Internet Group wypracowała w I półroczu 2010 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 39,0 mln PLN odnotowując stratę netto na poziomie 3,2 mln PLN. Są jednak i dobre sygnały - dwie platformy Grupy odnotowały duży wzrost przychodów.  więcej
    28-08-2010, 09:33, mm, Pieniądze
  • Prasa to już nie tylko papierowe gazety


    © TPopova at istockphoto.com
    W redakcjach powstają treści na różne nośniki i urządzenia, a wydawcy szukają nowych sposobów sprzedaży reklam.  więcej
    19-08-2010, 12:17, Forsal.pl, Pieniądze
  • Zyski z reklam na Facebooku dynamicznie rosną

    Serwisy społecznościowe stały się niewątpliwą potęgą w światowym internecie. Witryny takie, jak Faceboook, skupiające setki milionów użytkowników zaczynają przekuwać swój sukces w realne zyski.  więcej
    07-08-2010, 11:18, Adrian Nowak, Pieniądze
  • 1,1 bln wyświetlonych reklam


    © - istockphoto.com
    Rynek reklamy online szybko otrząsnął się ze spowolnienia lat 2008-2009. Firmy coraz chętniej reklamują się w sieci, dostrzegając rosnącą aktywność internautów.  więcej
    17-05-2010, 19:22, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Ponad 1,3 miliarda złotych wydano na reklamę w internecie w 2009 roku


    Kamil Porembiński na lic CC
    Niepewna sytuacja gospodarcza sprawiła, że firmy więcej środków postanowiły przeznaczyć na reklamę, która w ich opinii jest bardziej skuteczna. Według raportu AdEx 2009 wydatki na reklamę w internecie wzrosły w 2009 roku o blisko 13 procent, do poziomu 1,37 mld złotych.  więcej
    30-03-2010, 08:17, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Rynek reklamy internetowej w Polsce wg Gemiusa

    Co trzecią kreacją reklamową w polskim internecie korzystającą z systemu gemiusDirectEffect jest double billboard. Najwyższym wskaźnikiem CTR cieszy się toplayer, z kolei największa liczba wyświetlanych kreacji reklamowych należy do podmiotów reprezentujących branżę telekomunikacyjną oraz finansową. Oto wnioski płynące z grudniowego raportu o rynku reklamy internetowej w Polsce, przygotowanego przez firmę badawczą Gemius SA.  więcej
    18-03-2010, 15:22, kg, Pieniądze
  • GW: Google mógł zarobić w Polsce ponad 300 mln zł

    Polskie firmy wydały w III kwartale 2009 roku 317,68 milionów złotych (IAB AdEx). Podobną kwotę mogła w całym 2009 roku zarobić na polskich firmach amerykańska korporacja Google - wynika z nieoficjalnych informacji "Gazety Wyborczej".  więcej
    03-03-2010, 09:39, kg, Pieniądze
  • Polska: Rynek reklamy online rośnie


    © fotolia.com
    Sytuacja na polskim rynku reklamy online wygląda co najmniej tak, jakby żadnego kryzysu nie było. Czy rok 2010 okaże się równie dobry?  więcej
    02-02-2010, 19:08, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Internet to, obok telewizji, najbardziej irytujące medium reklamowe

    Czy Polacy lubią reklamy, czy też może wyłączają odbiorniki, gdy blok reklamowy trwa w nieskończoność? Lubimy reklamy zabawne, poważne, z gwiazdą w roli głównej? Odpowiedzi na te pytania poszukał dom mediowy ZenithOptimedia Group Poland, inicjując badanie, które miało na celu poznanie opinii Polaków o reklamie w poszczególnych mediach.  więcej
    24-03-2010, 15:40, kg, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)