Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Darmowy e-book: Jak reklamować się w internecie?

09-05-2012, 14:47

W ubiegłym roku wydatki na reklamę w sieci zbliżyły się już do kwoty 2 miliardów złotych. Reklama w internecie jest wciąż relatywnie tania, a w porównaniu z pozostałymi mediami - dość skuteczna. Darmowy e-book daje okazję, aby więcej się o niej dowiedzieć.

Darmowy poradnik dotyczący reklamy w internecie został przygotowany przez Interaktywnie.com. Autorzy w prosty i przystępny sposób wyjaśniają, czym kierują się prawa rynku reklamy online. Poradnik skierowany jest przede wszystkim do osób, które z reklamą w sieci miały dotychczas niewiele wspólnego, chcą poznać tajniki rynku lub po prostu uporządkować wiedzę.

Czytaj też: Rynek reklamy online nadal rośnie

- Przybliżamy formy reklamy internetowej, piszemy o różnych modelach pokazywania się w sieci, udowadniamy, dlaczego reklama online jest lepsza od tej w tradycyjnych mediach. Wskazujemy, jak mierzyć jej efekty. Doradzamy też, jak ją kupować i - co najważniejsze - analizować, czy była skuteczna - pisze Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl i prezes zarządu Interaktywnie.com w poradniku.

E-book można pobrać za darmo ze strony: interaktywnie.com/index/index/?file=poradnik.pdf


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *