W ubiegłym roku wydatki na reklamę w sieci zbliżyły się już do kwoty 2 miliardów złotych. Reklama w internecie jest wciąż relatywnie tania, a w porównaniu z pozostałymi mediami - dość skuteczna. Darmowy e-book daje okazję, aby więcej się o niej dowiedzieć.
Darmowy poradnik dotyczący reklamy w internecie został przygotowany przez Interaktywnie.com. Autorzy w prosty i przystępny sposób wyjaśniają, czym kierują się prawa rynku reklamy online. Poradnik skierowany jest przede wszystkim do osób, które z reklamą w sieci miały dotychczas niewiele wspólnego, chcą poznać tajniki rynku lub po prostu uporządkować wiedzę.
- Przybliżamy formy reklamy internetowej, piszemy o różnych modelach pokazywania się w sieci, udowadniamy, dlaczego reklama online jest lepsza od tej w tradycyjnych mediach. Wskazujemy, jak mierzyć jej efekty. Doradzamy też, jak ją kupować i - co najważniejsze - analizować, czy była skuteczna - pisze Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl i prezes zarządu Interaktywnie.com w poradniku.
E-book można pobrać za darmo ze strony: interaktywnie.com/index/index/?file=poradnik.pdf
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|