Obie firmy zawarły właśnie stosowną umowę. Polski rynek reklamy mobilnej rozwija się coraz szybciej, przyciągając coraz większe firmy.
ProxyAd to powstała w roku 2007 spółka zajmująca się marketingiem sąsiedztwa (ang. proximity marketing) z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych. W tym momencie dotyczy to jedynie technologii Bluetooth. Od 31 maja br. firma notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w indeksie New Connect.
Spółka właśnie poinformowała o pozyskaniu dużego gracza - Polskiej Telefonii Cyfrowej. Zawarta umowa dotyczy pośrednictwa w zakresie sprzedaży reklamy mobilnej. Pozwoli ona ProxyAd rozszerzyć zakres świadczonych usług i zaoferować reklamodawcom nowe produkty reklamowe przy współpracy z operatorem sieci Era i Heyah.
Firma ma w swej ofercie m.in. reklamy MMS/SMS, reklamę głosową IVR, banery reklamowe na stronach WAP, a także w Gadu-Gadu. Jej nadajniki zlokalizowane są w centrach handlowych, na dworcach kolejowych, lotniskach krajowych, wypożyczalniach Beverly Hills oraz w kinach sieci Multikino. Tylko w tym roku pozyskała ona 70 klientów.
Do końca roku ich liczba powinna wzrosnąć do 350, w przyszłym do 700. W lipcu br. zainstalowana sieć była o 100 nadajników mniejsza i emitowała miesięcznie 700 tysięcy reklam. ProxyAd spodziewa się w tym roku przychodów na poziomie 2,1 mln złotych oraz zysku w wysokości 300 tysięcy złotych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*