Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Opera oferuje "mądrzejszą" reklamę mobilną

06-10-2010, 12:31

Opera Software ogłosiła udostępnienie dla biznesu usługi Open Mobile Ad Exchange, oferującej reklamy w chmurze dla smartfonów i mniej zaawansowanych telefonów. Umożliwia ona reklamodawcom, wydawcom i operatorom telefonii komórkowej dotarcie do dużej grupy mobilnych użytkowników obejmującej m.in. 66,5 mln osób korzystających z Opery Mini.

robot sprzątający

reklama


Już wcześniej było wiadomo, że Opera może udostępnić usługę reklamową. Na początku br. producent przeglądarki przejął AdMarvel, firmę działającą na rynku reklamy mobilnej. Teraz powstała nowa usługa, która ma "otworzyć mobilną reklamę świat niezaawansowanych telefonów".

Open Mobile Ad Exchange ma umożliwiać wydawcom zwiększenie zysków pochodzących z aplikacji i treści, przy pomocy łatwo implementowanego JavaScriptu na swoich stronach. Reklamodawcy mają zyskać unikalną formę reklamy i kontrolę nad spieniężeniem poprzez raporty i analizy dostarczane niemalże w czasie rzeczywistym.

>>> Czytaj: Miliard wyświetleń stron dziennie z Operą Mini

Na czym dokładnie polega Open Mobile Ad Exchange?

- Nasza nowa usługa nie zmienia niczego w odbiorze użytkownika, nie ingeruje w żaden sposób w interfejs ani nie sprawia, że odwiedzający widzi więcej reklam na stronie niż zazwyczaj. Jest to rodzaj reklamy kontekstowej, który umożliwia optymalizację ruchu - także pomiędzy stronami, tak że ta sama reklama może pojawić się na wielu stronach. Umożliwia też lepsze targetowanie reklamy. Zatem forma reklamy nie zmienia się, pojawia się za to holistyczne podejście do wielości stron odwiedzanych przez użytkownika - wyjaśnia Sławomir Sochaj, przedstawiciel polskiego oddziału Opera Software.

Zaletą usługi ma być szczegółowe zarządzanie kampaniami, kontrola częstotliwości i targetowanie treści. Reklamodawcy, agencje i domy mediowe mają możliwość dotarcia do szerokiej i zróżnicowanej grupy użytkowników Opery Mini oraz innych przeglądarek.

Dzisiaj rozpoczyna się nowy rozdział historii naszej firmy, który otworzy przed wydawcami, deweloperami i operatorami możliwość zwiększenia zysków dzięki dotarciu do globalnej grupy zaawansowanych użytkowników - powiedział Lars Boilesen, prezes Opera Software.

Więcej informacji o usłudze można zdobyć pod adresem www.admarvel.com/OMAE.html.

>>> Czytaj: Co dziesiąty "Operowiec" korzysta z Opery Turbo


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Opera Software