Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Ile za reklamę na stronie Prezydenta czy Premiera?

    Chciałbyś, by Twoja strona była polecana przez kancelarię Premiera czy nawet Prezydenta? Też byśmy chcieli, ale jak to zrobić? Teoretycznie takie strony nie sprzedają powierzchni reklamowej. Praktycznie reklamują one kilka wybranych podmiotów i chyba nie istnieje żaden uczciwy tryb, w jakim wyłaniana jest lista promowanych podmiotów.  więcej
    24-10-2011, 11:32, Marcin Maj, Pieniądze
  • IAB Polska: Eksperymenty T-Mobile nie wyjdą na dobre branży reklamowej


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z obawą przyjął plany operatora T-Mobile dotyczące zamiaru wprowadzenia w obrębie własnej sieci blokad reklam w mobilnych wersjach serwisów internetowych. Takie kroki mogą mieć negatywny wpływ na rozwój polskiej branży interaktywnej i reklamowej - czytamy w przesłanym do mediów stanowisku.  więcej
    14-10-2011, 09:59, aws, Pieniądze
  • Sezonowi reklamodawcy coraz więcej wydają na promocję w radiu

    W minione wakacje radio zanotowało największą dynamikę wydatków reklamowych wśród marketerów sezonowych. Zapłacili oni za promocję w radiu 11,1 mln zł - o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielkim wzrostem w lipcu może pochwalić się internet.  więcej
    09-10-2011, 20:56, komunikat prasowy, Media
  • Scientific Advertising - legendarna książka dla osób zajmujących się sprzedażą

    Jeszcze tylko przez 5 dni, do najbliższego poniedziałku, możesz pobrać za darmo cenną książkę Claude'a Hopkinsa zawierającą 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych.  więcej
    28-09-2011, 08:20, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Lifestyle
  • NK wprowadzi samoobsługowe reklamy

    Reklamy zarządzane przez klientów będą rozliczane za kliknięcie, docelowo w modelu samoobsługowym. Produkt reklamowy skierowany jest głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw.  więcej
    15-09-2011, 08:46, paku, Media
  • 77 mln zł wydały banki na reklamę w radiu


    hidesy @ istockphoto.com
    Na reklamę banki wydały w pierwszym półroczu br. 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet powyżej 30 proc. swoich budżetów reklamowych. Banki przede wszystkim promują kredyty gotówkowe i konsumpcyjne, kredyty dla firm, kredyty mieszkaniowe oraz lokaty.  więcej
    30-08-2011, 20:20, aws, Media
  • Play doszło do porozumienia z UKE ws. reklamy

    Kampania Play ze spornymi słowami nie zostanie wstrzymana. Hasło zostało zmienione, a Play i UKE doszły do porozumienia.  więcej
    29-08-2011, 21:32, Paweł Kusiciel, Pieniądze
  • ProxyAd przejmuje spółkę SEM/SEO i rozszerza ofertę


    www.sxc.hu
    ProxyAd S.A. kupuje spółkę United Titans Sp. z o.o. działającą w segmencie marketingu internetowego. Przejęcie pozwoli ProxyAd przedstawić swoim dotychczasowym klientom rozszerzoną ofertę produktową.  więcej
    05-08-2011, 15:22, paku, Technologie
  • Gadu-Gadu i Allegro łączą siły


    www.sxc.hu
    Powstanie nowy gracz na rynku reklamy internetowej. Wspólne działanie Gadu-Gadu i Allegro ma zagrozić pozycji lidera, którym jest Google.  więcej
    05-08-2011, 14:06, paku, Pieniądze
  • Microsoft zwraca uwagę na kwestię ochrony prywatności w Gmailu (wideo)


    Robert Scoble, na lic. CC
    Gigant z Redmond chce zniechęcić użytkowników do Gmaila, jednocześnie proponując im własne rozwiązanie Office 365.  więcej
    29-07-2011, 09:19, Adrian Nowak, Technologie
  • Twitter eksponuje promowane tweety

    Twitter ogłosił, że tzw. promowane tweety będą łatwiejsze do zobaczenia dla użytkowników. Nie oznacza to jednak inwazyjnych reklam. Twórcy Twittera nadal troszczą się o to, aby prezentowane w nim informacje były odbierane jako przydatne.  więcej
    29-07-2011, 08:11, Marcin Maj, Pieniądze
  • AdWords Express - ukłon Google w stronę małych firm (wideo)


    epheterson (na lic. cc)
    Dzięki AdWords Express wykupienie reklamy w sieci będzie zajmować mniej niż 5 minut. Google przedstawiła ten produkt wczoraj. Jest to kolejny element starań o to, aby z reklam Google w jak największym stopniu korzystały małe firmy.  więcej
    26-07-2011, 10:19, Marcin Maj, Pieniądze
  • Trendy w reklamie online na rynkach środkowoeuropejskich


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W ostatnim kwartale ubiegłego roku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branży finansowej i telekomunikacyjnej. Sektor finansowy jest także liderem w rankingu pod względem udziału kampanii w krajach środkowoeuropejskich - wynika z kwartalnego raportu gemiusAdMonitor.  więcej
    14-07-2011, 21:02, paku, Technologie
  • Nokia wyda 80 mln funtów na promocję Windows Phone 7


    Tjeerd / CC
    Kampania ma ruszyć już we wrześniu i będzie skierowana przede wszystkim na rynek Ameryki Północnej oraz Europy.  więcej
    12-07-2011, 18:30, Adrian Nowak, Technologie
  • Profesorowie prawa krytykują PROTECT IP


    © lisegagne istockphoto.com
    Ustawa, która ma w USA zapewnić ochronę praw autorskich w sieci (PROTECT IP), jest niezgodna z konstytucją, może mieć katastrofalne skutki dla systemu DNS i podważa pozycję USA jako państwa, które szanuje wolność słowa - pod tak druzgocącą opinią podpisało się 103 specjalistów w dziedzinie prawa, głównie profesorów.  więcej
    11-07-2011, 14:53, Marcin Maj, Pieniądze
  • Facebook największym sprzedawcą banerów w USA

    Witryna Marka Zuckerberga kontynuuje wzrosty związane z rynkiem reklamowym. W tym roku Facebook może mieć z tego tytułu ponad 2 mld dolarów przychodu.  więcej
    20-06-2011, 12:42, Adrian Nowak, Pieniądze
  • Wideo w sieci ogląda 95% polskich internautów


    © erikreis at istockphoto.com
    Prawie wszyscy polscy internauci oglądają materiały wideo, a prawie dwie trzecie robi to regularnie. Przeszło co czwarty internauta z Polski deklaruje, że sieci używa do oglądania pełnometrażowych filmów i to tych legalnych, oferowanych przez serwisy VoD - wynika z raportu serwisu Interaktywnie.com.  więcej
    17-06-2011, 14:11, Marcin Maj, Pieniądze
  • Szwajcarski potentat mediowy wchodzi na rynek polski z siecią reklamy


    © fotolia
    Nowy brand międzynarodowej grupy mediowej Goldbach Group będzie realizował kampanie performance we wszystkich znanych modelach rozliczeniowych oraz wprowadzi na rynek efektywnościowy model rozliczeniowy CPM-A.  więcej
    14-06-2011, 08:32, paku, Technologie
  • Google przejmuje AdMeld za 400 mln dolarów

    Google jest w stanie zapłacić bardzo wiele, by umocnić swoją pozycję na rynku reklamy w internecie.  więcej
    10-06-2011, 14:29, Adrian Nowak, Technologie
  • Dobre rady Facebook Content Designera

    Facebook jest ostatnio bardzo popularnym narzędziem reklamy w internecie. Służy nie tylko promocji produktu czy wydarzenia, ale daje możliwość informowania o nas i o naszym produkcie, do nawiązania i do podtrzymania kontaktu z klientem. Pytanie tylko, jak skutecznie promować się na Facebooku, jak zainteresować sobą ludzi i jak nie wywołać sytuacji kryzysowej na własnym profilu?  więcej
    29-05-2011, 23:33, Karolina Fiema,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)