Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Lady Gaga reklamuje Google Chrome razem ze swoimi fanami (wideo)


    Domain Barnyard (lic. CC-BY)
    Niezwykle popularna w sieci piosenkarka zdecydowała się pomóc w promowaniu przeglądarki Google.  więcej
    23-05-2011, 08:20, Adrian Nowak, Technologie
  • Infornext.pl kończy współpracę z IDMnet

    Infornext.pl, wydawca m.in. serwisów Wieszjak.pl, Gotujmy.pl, Commed.pl i Rynekmedyczny.pl, będzie samodzielnie sprzedawał swoja reklamę w serwisach internetowych. Spółka zakończyła kilkumiesięczną współpracę z IDMnet.  więcej
    22-05-2011, 22:22, kg, Pieniądze
  • Angry Birds także poza cyfrowym światem (wideo)

    Popularna gra dostępna na coraz większą liczbę platform na chwilę przeniosła się także do realnego świata.  więcej
    17-05-2011, 22:45, Adrian Nowak, Technologie
  • USA: Drakońskie prawo antypirackie teraz jako PROTECT IP


    © - asiseeit - istockphoto.com
    Przejmowanie domen, cenzurowanie wyszukiwarek, odcinanie od wpłat, wywieranie presji na sieci reklamowe - takie środki walki z piractwem ma formalizować ustawa PROTECT IP, którą zaproponowano w USA. Jest to właściwie kolejna wersja odrzuconej wcześniej ustawy COICA, ale w jeszcze bardziej drakońskim wydaniu.  więcej
    13-05-2011, 09:03, Marcin Maj, Pieniądze
  • Google: mobilna reklama dobra jak żadna inna?


    ©istockphoto.com/vasiliki
    49% odbiorców mobilnych reklam dokonuje zakupu pod ich wpływem - wynika z badań opublikowanych przez Google. Oznaczałoby to, że reklama mobilna jest skuteczna jak mało która, ale do wyników badań można mieć chyba poważne zastrzeżenia.  więcej
    27-04-2011, 12:49, Marcin Maj, Pieniądze
  • Billboard wkrótce rozpozna Twoją twarz?


    www.sxc.hu
    Rynek reklamy może w przyszłości przypominać obrazy znane z futurystycznych filmów.  więcej
    19-04-2011, 18:06, Adrian Nowak, Technologie
  • Zakaz reklam alkoholu w komunikatorach i serwisach społecznościowych


    © Bozworthington - Fotolia.com
    Spoty reklamowe, w których telewidzowie są zachęcani do spożywania napojów alkoholowych, będą emitowane między godziną 23 a 6 rano. Nie będzie można również promować napojów alkoholowych za pośrednictwem stron internetowych adresowanych do małoletnich, komunikatorów lub portali społecznościowych.  więcej
    15-04-2011, 09:42, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • IAB: reklama w internecie wyprzedziła prasową


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Zeszłoroczne wydatki na reklamę w sieci przekroczyły 26 mld dolarów i były wyższe od osiągniętych w roku poprzednim o blisko 15 proc. Jednocześnie internetowi udało się wyprzedzić prasę, w której umieszczono reklamy warte 22,8 mld USD.  więcej
    14-04-2011, 21:52, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Kto jest największym klientem Google'a?

    Największy klient amerykańskiego giganta wydaje zaledwie około 200 mln dolarów na reklamę w Google'u, co stanowi mniej niż 1 procent jego przychodów.  więcej
    14-04-2011, 07:26, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Hardkorowy Koksu, czyli Święty Graal e-marketingu

    Nikt tak nie rozreklamuje produktu, jak miliony internautów. Zrobią to darmo, szybko i jeszcze kupią produkt. Tak działa wirusowy marketing doby internetu, czyli reklama rozprzestrzeniająca się bez udziału profesjonalistów. Zamiast wydawać pieniądze na drogie kampanie w telewizji, coraz więcej firm stawia na media społecznościowe i ich aktywnych użytkowników.  więcej
    12-04-2011, 09:35, Forsal.pl, Pieniądze
  • Reklama nie zobowiązuje do zawarcia umowy


    www.sxc.hu
    Informacje handlowe w reklamach lub ogłoszeniach nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Sprzedawca lub producent reklamowanego towaru nie ma więc obowiązku sprzedać go po cenie podanej w spocie.  więcej
    09-04-2011, 18:49, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Nowi reklamodawcy YouTube'a. Rośnie konkurencja dla TVN, Polsatu i TVP?

    Należący do Google'a serwis YouTube przyciąga coraz większe budżety i coraz więcej firm będących na co dzień klientami telewizji. TVN, Polsatowi i TVP wyrasta konkurencja w walce o budżety na marketing.  więcej
    29-03-2011, 19:11, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • adStandard 2011: Co trzeci internauta blokuje reklamy


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Ponad 1,5 mld zł wydaje się w Polsce na reklamę w sieci. Internauci reklam generalnie nie lubią, ale są w stanie docenić przekazy z humorem. Najpopularniejszymi branżami reklamującymi się w polskiej sieci w 2010 r. były "Finanse" oraz "Telekomunikacja" - wynika z raportu adStandard 2011 przygotowanego przez Internet Standard.  więcej
    23-03-2011, 10:06, Marcin Maj, Pieniądze
  • Jak osiągnąć sukces w kampaniach rozliczanych za rezultaty?


    © ktsdesign - fotolia.com
    Nie każda kampania internetowa, nawet najlepiej przygotowana, musi zakończyć się sukcesem. Czasem wystarczy jednak skorzystanie z kilku praktycznych rad, by nasz cel został w pełni osiągnięty, a pozytywny rezultat stał się faktem.  więcej
    24-02-2011, 19:46, Michał Sołtys, NetAffiliation , Porady
  • Reklamy za głośne? Nikt nie sprawdza, bo nie ma za co


    © erikreis at istockphoto.com
    Czy reklamy w polskiej telewizji są głośniejsze niż filmy? Nie wiadomo. Choć prawo zakazuje, by ogłoszenia zbyt mocno uderzały w nasze uszy, to i tak nikt tego nie może sprawdzić. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji bezradnie rozkłada ręce, tłumacząc się brakiem pieniędzy na kosztowne badania.  więcej
    21-02-2011, 18:54, Dziennik.pl, Pieniądze
  • Eksperci prorokują przesunięcie przychodów reklamowych w stronę internetu


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W ciągu roku ilość czasu, jaką Polacy spędzają w sieci, wzrosła o 40 proc. Telewizję oglądaliśmy tylko o 3,3 proc. dłużej. Do internetu przenosi się też reklama.  więcej
    17-02-2011, 10:54, Dziennik.pl, Pieniądze
  • Rola telewizji nie osłabnie, wręcz przeciwnie


    © erikreis at istockphoto.com
    W 2011 roku telewizja umocni swoją pozycję jako najsilniejsze medium reklamowe. Nie spełni się zatem prognoza mówiąca o tym, że ofensywa portali społecznościowych spowoduje, iż internet uzyska pierwsze miejsce pod względem przychodów z reklamy. Cyfryzacja telewizji spowoduje za to zmiany na rynku reklamy i wzrost znaczenia kanałów tematycznych - uważają eksperci firmy Deloitte.  więcej
    16-02-2011, 13:52, mm, Pieniądze
  • Facebookowa potęga marketingu

    Ponad pięć milionów Polaków ma już konta na Facebooku. W ciągu roku ich liczba zwiększyła się ponad trzykrotnie. Jeszcze szybciej rosną na portalu nakłady na kampanie reklamowe i marketingowe.  więcej
    04-02-2011, 09:47, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Chrome i Firefox - różne koncepcje ochrony przed śledzeniem


    © arsenik - istockphoto.com
    Google to kolejny producent przeglądarki, który chce stawić czoło śledzeniu internautów przez reklamodawców. Dzięki rozszerzeniu do Google Chrome użytkownik może sprawić, aby określeni dostawcy reklam przestali go śledzić. Nieco inne podejście do problemu wybrała Mozilla, ale obydwa rozwiązania mają cechę wspólną - wymagają dobrej woli reklamodawców.  więcej
    25-01-2011, 08:11, Marcin Maj, Technologie
  • Twoja firma istnieje w sieci, tylko gdy można ją tam znaleźć


    www.sxc.hu
    Marketing w internecie pozwala nie tylko ograniczyć koszty, ale także precyzyjniej dotrzeć do wybranych grup konsumentów. Nigdzie nie jest też powiedziane, że tylko firmy świadczące usługi przez internet lub za jego pośrednictwem sprzedające towary mogą się w nim reklamować. To doskonały sposób także dla szewców, kawiarni czy sklepów spożywczych, by dotrzeć do szerszego grona konsumentów.  więcej
    21-01-2011, 00:13, M.Maj, K.Gontarek, M.Chudziński,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)