Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • Ale-gratka! UOKiK ostrzega, nakłada karę i wyjaśnia: wezwania do zapłaty nie mają podstaw!


    zrzut strony Ale-gratka.com
    Serwis Ale-gratka nigdy nie wydawał się szczególnie uczciwy, a teraz stał się bohaterem pierwszego konsumenckiego ostrzeżenia UOKiK. Urząd nie tylko ostrzega internautów, ale też wyjaśnia, że przedsiębiorca nie ma podstaw do żądania pieniędzy za usługę.  więcej
    05-01-2016, 11:13, Marcin Maj, Pieniądze
  • Bliżej zakazu e-handlu e-papierosami? Ministerstwo Zdrowia jest nieugięte


    tcsaba / Shutterstock.com
    Zwolennicy e-papierosów boją się, że zakaz e-handlu tą używką ograniczy wielu osobom dostęp do niej. Chcieliby również specjalnych stref dla e-palaczy. Ministerstwo Zdrowia nie uwzględnia tych uwag będąc na stanowisku, że trzeba chronić młodzież także przed e-papierosami.  więcej
    28-12-2015, 14:32, Marcin Maj, Pieniądze
  • Jak zmienić klienta w wyznawcę? Porady 4 specjalistów


    ©istockphoto.com/danwilton
    Nie sztuka pozyskać klienta. Sztuka sprawić, by wrócił i zmieniał się w fana albo wręcz swego rodzaju wyznawcę marki. Jak tego dokonać? Zapytaliśmy o to kilkoro specjalistów z branży e-marketingu.  więcej
    15-12-2015, 13:00, Marcin Opolski, Pieniądze
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy istotna dla kupujących online

    Najnowsze badania przeprowadzone przez instytut opinii publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops wskazują, że kupujący online zwracają uwagę na elementy świadczące o wiarygodności sklepu takie jak: znak jakości, gwarancja zwrotu pieniędzy oraz pozytywne opinie innych konsumentów.  więcej
    27-11-2015, 15:42, pressroom , Pieniądze
  • E-commerce Berlin Expo 2016 - pokażmy siłę polskiego IT!

    Aż 19 spółek z Polski znalazło się w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej „Deloitte CE Fast 50 2015”. Kolejną okazją do integracji środowiska e-commerce i zaprezentowania potencjału polskich firm będą Targi E-commerce Berlin Expo.  więcej
    25-11-2015, 14:19, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Wybrano najlepsze sklepy internetowe 2015


    Pavel Ilyukhin / Shutterstock
    W środę, 18 listopada odbyła się Gala wręczenia nagród w konkursie e-Commerce Polska Awards 2015. Wśród laureatów znalazły się marki, takie jak Answear czy Zalando oraz inne platformy zakupowe, jak PasujeMi.pl czy 4gift.pl.  więcej
    24-11-2015, 19:53, pressroom , Pieniądze
  • Co ma wspólnego analityka internetowa z Napoleonem? Tegoroczne Roadshow E-commerce w praktyce złamało bariery poznawcze!

    Szósta edycja Roadshow E-commerce w praktyce już za nami. Jak było? Na pewno inaczej niż zwykle. Dlaczego? W tym roku znacznie więcej uwagi poświęciliśmy marketingowi w e-commerce. W sumie prawie 350 uczestników konferencji we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie i Krakowie miało jedyną w swoim rodzaju okazję, aby posłuchać, jak zaplanować w swoim e-sklepie prawdziwy performance… performance marketing, oczywiście  więcej
    28-10-2015, 07:29, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Innowacyjne metody rozwiązywania konfliktów w biznesie

    Prowadząc biznes, nie można uniknąć sytuacji konfliktowych, czy to z klientami, partnerami czy dostawcami. Ponadto innowacyjność i globalizacja dają ogromne możliwości na zdobywanie nowych coraz to odleglejszych rynków. Coraz więcej przedsiębiorstw rozpoczyna lub przenosi biznes do sieci ze względu na niższe koszty i szerszy zasięg działalności. Co roku wzrasta liczba sklepów internetowych, a wraz z nimi liczba konfliktów związanych z rozpatrywaniem reklamacji lub zwrotów.  więcej
    26-10-2015, 18:21, Magda Judejko, Kalendarium
  • Ekomersy 2015 - poznaj laureatów najważniejszych nagród branży e-commerce w Polsce

    14 października po raz czwarty zostały wręczone Ekomersy - wyróżnienia dla produktów, usług i osób, przyczyniających się do rozwoju polskiego rynku e-commerce. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Izba Gospodarki Elektronicznej, Przelewy24 i GO.pl.  więcej
    19-10-2015, 21:10, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Opinie: Przed i po 25 grudnia – co się zmieniło z punktu widzenia przedsiębiorcy?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Z dniem 25 grudnia 2014 r. weszła w życie ustawa o prawach konsumenta. Zgodnie z jej wytycznymi właściciele sklepów internetowych zobowiązali się do wprowadzenia nowych 21 obowiązków informacyjnych. Jak powyższe zmiany wpłynęły na funkcjonowanie e-sklepów i co się zmieniło z ich punktu widzenia? Na te pytania odpowiadają eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej w poradniku “e-Commerce Polska: Przed i po 25 grudnia 2014 r. Co się zmieniło z punktu widzenia przedsiębiorcy?”, który jest już dostępny dla branży e-handlu.  więcej
    20-10-2015, 12:39, pressroom , Pieniądze
  • Jak przygotować sklep internetowy na przedświąteczny szał zakupowy


    soliman design / shutterstock
    Okres przedświąteczny, to czas intensywnego wzrostu w handlu elektronicznym, do którego sklepy internetowe powinny się odpowiednio przygotować. Co powinien zrobić każdy sklep internetowy by przygotować się na ten czas i o czym powinien pamiętać, by spełnić oczekiwania konsumentów? Na te pytania odpowiadają eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej, którzy na co dzień doradzają największym sklepom internetowym.  więcej
    19-10-2015, 22:22, pressroom ,
  • Drugi EastBiz już za nami!

    Dwa bardzo intensywne dni, a podczas nich 2 warsztaty, 20 prelekcji, łącznie około 500 uczestników w dwóch lokalizacjach, ponad 14 godzin o e-biznesie, e-commerce, technologiach, rozwiązaniach prawnych.  więcej
    19-10-2015, 07:14, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Jak przygotować sklep internetowy na gwałtowny wzrost sprzedaży przed świętami


    © istockphoto.com
    Polacy wydają na prezenty mikołajkowe średnio 100 zł, podczas gdy koszt zakupu prezentów gwiazdkowych to kwota nawet od 201 do 500 zł. Okres przedświąteczny, to zatem czas intensywnego wzrostu w handlu elektronicznym, do którego sklepy internetowe powinny się odpowiednio przygotować.  więcej
    17-10-2015, 17:44, pressroom , Pieniądze
  • E-commercowe inspiracje - relacja z III Kongresu Ehandlu 2015

    Można prowadzić biznes internetowy i być w tym naprawdę niezłym, ale nic nie zmieniać. Można jednak obserwować nowości rynkowe i wymieniać się doświadczeniami z innymi. Dla zwolenników tego drugiego podejścia organizowany przez fundację Polak 2.0 tegoroczny Kongres Ehandlu był naprawdę użytecznym wydarzeniem, dając okazję zarówno do zdobycia wiedzy, jak i wymiany kontaktów.  więcej
    11-10-2015, 22:46, Marcin Opolski, Pieniądze
  • IX Targi eHandlu - poznaj nowinki e-commerce i wyprzedź konkurencję w 2016 roku

    W 2014 roku wartość rynku sprzedaży detalicznej w internecie w Polsce wynosiła, według szacunków PMR, prawie 24 mld zł (5,7 mld euro). Obroty branży zwiększają się w tempie przynajmniej 15% w skali roku. W Polsce sprzedaż online stanowi mniej niż 4% handlu detalicznego, podczas gdy w Niemczech prawie 8%. Jak wykorzystać ten potencjał wzrostu, aby zdobyć dużą część rynku przed konkurencją?  więcej
    05-10-2015, 19:00, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • E-commerce krajowy i transgraniczny – wyzwania branży na polskim i europejskim rynku


    Pavel Ilyukhin / Shutterstock
    Wprowadzenie systemu polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich, czy internetowej platformy ODR to kolejne wyzwania, jakie czekają w najbliższym czasie branżę e-commerce. Ich analiza była celem konferencji zorganizowanej przez Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) oraz Trusted Shops 2 października br., podczas której omówiono także zagadnienia praktyczne dotyczące stosowania nowej ustawy o prawach konsumenta w e-commerce – reklamacje, odstąpienie od umowy i zwroty towarów.  więcej
    03-10-2015, 13:24, Katarzyna Słupek, Pieniądze
  • Poczta Polska uruchamia eSklep dla branży e-commerce

    Poczta Polska otworzyła eSklep z asortymentem do sprawnej obsługi wysyłek produktów sprzedawanych w sieci. Są to przybory i materiały do pakowania i zabezpieczania towarów.  więcej
    01-10-2015, 14:15, pressroom , Pieniądze
  • Sondaż: Polacy coraz chętniej korzystają z szybkich płatności online


    gpointstudio / shutterstock
    O kolejne 4 pkt. proc. zwiększył się w ciągu roku odsetek klientów banków kupujących online - wynika z tegorocznego badania sektora bankowego zrealizowanego dla Związku Banków Polskich i KIR przez TNS Polska. Sondaż pokazał również, że za zakupy w internecie wciąż najchętniej płacimy gotówką przy odbiorze. Systematycznie rośnie jednak odsetek klientów korzystających z systemów szybkich płatności internetowych w bankowości elektronicznej.  więcej
    04-09-2015, 09:15, pressroom , Pieniądze
  • Ranking internetowych sklepów sportowych 2015 wg Opineo


    Opineo
    Finałowe zestawienie Rankingu Internetowych Sklepów Sportowych Opineo 2015 zawiera 30 najlepiej ocenianych przez konsumentów e-sklepów. Są wśród nich zarówno sportowe hipermarkety, jak i niszowe sklepy zorientowane na konkretnego klienta i określoną aktywność fizyczną - sklepy dla biegaczy, miłośników futbolu, rowerowych obieżyświatów, pasjonatów jeździectwa, osób trenujących badminton, czy skaterów.  więcej
    03-09-2015, 03:34, pressroom , Pieniądze
  • E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów. Analiza zebranych danych pozwala im zwiększyć sprzedaż


    Tom Wang / Shutterstock.com
    Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony i jej funkcjonalności. Najczęściej są to jednak kosmetyczne poprawki. 41 proc. decyduje się na poważną zmianę wyglądu strony rzadziej niż raz na rok.  więcej
    27-08-2015, 13:09, NEWSERIA, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)