Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • Rozwiązania pozwalające na badanie zachowań klientów offline

    Zachowania klientów w internecie są bardzo dokładnie mierzone i analizowane, lecz dyrektorzy sprzedaży dużych sieci coraz częściej zastanawiają się, co robią ich klienci w sklepach stacjonarnych. Istnieją rozwiązania, które mogą im dostarczyć brakujących danych.  więcej
    16-03-2018, 17:02, Nika, Pieniądze
  • Logistyka w sklepach internetowych w Polsce. Raport za 2017 rok


    wavebreakmedia / shutterstock
    Ponad 1000 sklepów internetowych działających w Polsce uwzględniono w badaniu, w którym zostały poddane przede wszystkim oferowane formy dostawy oraz ich ceny. Przyjrzyjmy się bliżej logistycznym wyborom firm korzystających z rozwiązań e-commerce.  więcej
    16-03-2018, 13:04, Nika, Pieniądze
  • Jak Polacy spożytkowali pierwszą niedzielę wolną od handlu?


    Shutterstock.com
    Zgodnie z uchwalonym harmonogramem, przed nami jeszcze 22 niedziele bez handlu. Z kolei w przyszłym roku tylko jedna w miesiącu będzie handlowa, a już od 2020 roku sprzedawać będzie można tylko przez siedem niedziel w roku. Czy to oznacza, że przerzucimy się na zakupy online?  więcej
    14-03-2018, 09:53, Nika, Lifestyle
  • Pierwsza wolna niedziela w e-handlu


    wavebreakmedia / shutterstock
    W minioną niedzielę nieznacznie wzrosła liczba transakcji w e-sklepach, za to nieco obniżyła się ich średnia wartość w porównaniu do poprzednich niedziel. Dlaczego tak się stało?  więcej
    12-03-2018, 17:02, Nika, Pieniądze
  • System obejścia zakazu handlu w niedziele pokazuje ułomność nowego prawa


    wavebreakmedia / shutterstock
    Marzec 2018 jest pierwszym miesiącem, który zapisze się jako najczarniejszy dla polskich handlowców i firm usługowych. Duże - także zagraniczne koncerny - radzą sobie z tym problemem.  więcej
    06-03-2018, 10:18, Nika, Pieniądze
  • Jak e-commerce przyczynia się do wzrostu eksportu towarów i aktywności biznesowej kobiet w Polsce


    eBay
    Na razie tylko 7% sklepów internetowych w Polsce osiąga przychody ze sprzedaży do innych krajów. Rodzimi sprzedawcy jednak coraz chętniej i odważniej podchodzą do pomysłu wyjścia ze swoją ofertą poza granice kraju. Dużą rolę w rozwoju eksportu odgrywają kobiety.  więcej
    06-03-2018, 11:34, Nika, Pieniądze
  • Europejski rynek e-commerce rośnie w szybkim tempie


    Shutterstock.com
    7 na 10 europejskich internautów dokonało 2017 roku zakupów online. Na dojrzałych rynkach odsetek osób dokonujących zakupów w sieci jest najwyższy i nadal wzrasta.  więcej
    05-03-2018, 10:09, Nika, Lifestyle
  • E-commerce na trzecim stopniu podium wśród dłużników


    Pressmaster/Shutterstock
    E-handel rozkwita, lecz branża ma problemy z płynnością finansową. E-commerce pod koniec ubiegłego roku znajdował się na trzecim miejscu pod względem zadłużenia w branży handlowej i na koniec 2017 roku miał zaległości niemal na 107 mln zł.  więcej
    03-03-2018, 17:40, Nika, Pieniądze
  • Koniec geoblokowania podczas zakupów online w UE?


    Shutterstock.com
    6 lutego Parlament Europejski zagłosuje nad rozporządzeniem, które ma zakazać blokowania geograficznego w sprzedaży internetowej - na razie dla wybranych towarów i usług (bez tych chronionych prawem autorskim).  więcej
    05-02-2018, 06:58, jr, Pieniądze
  • W agendzie V Kongresu Dyrektorów E-commerce zagraniczni goście

    W tegorocznej agendzie Kongresu Dyrektorów E-commerce obok przedstawicieli znanych na polskim rynku, dużych marek e-commerce takich jak KrakVet, Ikea, Tubądzin, Militaria.pl, Black Red White czy Top Secret swoje prelekcje wygłoszą goście z zagranicy. Na kongresowej scenie zobaczymy m.in. Marka Yates’a z IDC oraz Jonasa Olaussona z Auto1.com. Wydarzenie odbędzie się w dniach 09 – 11 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.  więcej
    09-04-2018, 15:22, Patronat, Pieniądze
  • 75 proc. klientów e-sklepów nie finalizuje zakupów – winne są technologie


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Według Fullestop w I kw. 2017 r. globalny wskaźnik klientów, którzy nie sfinalizowali transakcji w e-sklepach, wyniósł ponad 75 proc. Każdego roku firmy tracą z tego powodu 4 biliony dolarów. Powodem porzucania zakupów w wirtualnych koszykach są złe doświadczenia w korzystaniu z aplikacji mobilnych sklepów lub internetowych serwisów sprzedażowych. Sprawdź, co znalazło się na szczycie listy rzeczy, które najbardziej przeszkadzają użytkownikom.  więcej
    26-09-2017, 15:55, Marek Safiejko, Pieniądze
  • 3 wskazówki dotyczące budowania świadomości marki


    Antonio Guillem / Shutterstock
    Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną.  więcej
    11-09-2017, 10:54, Maria Pisarek, Porady
  • Dokrates zastępuje prawników. Robot zaczyna wspierać sprzedających w Unii Europejskiej i na Allegro


    © arturbo at istockphoto.com
    Już nie tylko regulamin sklepu, polityka prywatności czy NDA – do oferty Dokratesa, kreatora umów i regulaminów, właśnie dołączyły dwa nowe regulaminy – dla sklepu na Allegro oraz wysyłającego towary w ramach UE. Tym samym w jednym miejscu możesz stworzyć pakiet dokumentów potrzebnych w e-commerce.
      więcej
    06-09-2017, 14:32, pressroom , Pieniądze
  • Słowa, które sprzedają - czyli co powinno się znaleźć w opisie produktu?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Sukces na rynku e-commerce jest wypadkową wielu czynników. Powstaje coraz więcej sklepów internetowych, których oferta jest bardzo obszerna. Jak się wyróżnić? Co zrobić, aby klient dokonał zakupu właśnie u nas? Kluczowe narzędzie, mające wpływ na sprzedaż online, to opis produktu. Dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio go skonstruować. Na co należy zwrócić uwagę?  więcej
    29-11-2018, 16:13, kg, Porady
  • Ecommerce Power – Szkolenie Online

    Ecommerce Power to bezpłatne szkolenie online dla właścicieli sklepów internetowych oraz początkujących e-przedsiębiorców. Dlaczego warto wziąć w nim udział? Otrzymasz potężną dawkę wiedzy na temat promocji sklepu internetowego, zamkniętą w pięciogodzinnym webinarze. Szkolenie poprowadzą najlepsi eksperci i praktycy w branży e-commerce.  więcej
    18-08-2017, 10:20, Patronat medialny, Kalendarium
  • Jak zachować przewagę konkurencyjną? 3 kluczowe elementy, w które powinny inwestować sklepy internetowe

    Klienci sklepów internetowych mają bardzo wiele opcji do wyboru. To, co możesz im dać bezwarunkowo, to pierwsze wrażenie, które jest dla nich wszystkim.  więcej
    13-12-2019, 07:57, ap, Porady
  • Optymizm polskich firm napędza inwestycje w IT


    Biznes i łapówka, Shutterstock
    Z badań przeprowadzonych przez Ipsos MORI dla Microsoft wynika, że 73 proc. właścicieli i pracowników polskich firm z sektora MŚP czuje się spokojna o ich dalszą przyszłość. Podobną opinię podziela jedynie 59 proc. przedstawicieli biznesów europejskich. Optymizm Polaków przekłada się na deklarowaną skalę inwestycji w nowe technologie. Aż połowa respondentów planuje zwiększenie wydatków na IT. W przypadku firm europejskich jest to tylko 35 proc.  więcej
    09-08-2017, 09:28, kf, Pieniądze
  • Za 10 lat połowa zakupów będzie robiona w sieci


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Grupa Integer.pl szacuje, że wartość rynku e-handlu w Polsce może przekroczyć w 2017 roku 40 mld złotych, a udział sprzedaży przez internet w handlu detalicznym w ciągu 10 lat może sięgnąć nawet 50 proc. Już dziś Polska jest piątym największym rynkiem e-commerce w Unii Europejskiej.  więcej
    09-08-2017, 15:03, pressroom , Pieniądze
  • Rekordowe półrocze BLIKA: prawie 13 milionów transakcji

    W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2017 r. Polacy zrealizowali BLIKIEM łącznie prawie 13 milionów transakcji. W samym drugim kwartale 2017 r. liczba transakcji BLIKIEM wyniosła blisko 7 mln – to wzrost o 21 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału.  więcej
    03-08-2017, 11:56, Komunikat firmy, Pieniądze
  • E-commerce: czy mężczyźni i kobiety kupują inaczej?


    Shutterstock.com
    Obie płcie różnią się od siebie w zakresie perspektyw, motywacji i działań. Wykorzystują to firmy, które starają się dostosować swoją obsługę klienta tak, aby uwzględnić te różnice. Widać to w stylu reklam, wiadomości i komunikatów, a także projektowanie produktu i układu sklepu.  więcej
    28-07-2017, 08:57, Maria Pisarek, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)