Klienci sklepów internetowych mają bardzo wiele opcji do wyboru. To, co możesz im dać bezwarunkowo, to pierwsze wrażenie, które jest dla nich wszystkim.
reklama
Handel jest przenoszony masowo do internetu. Analizując szeroko zmiany zachowań konsumenckich, najbardziej rzuca się w oczy to, że sama koncepcja konkurencji uległa znaczącej zmianie.
Co więcej: podczas przeglądania witryn internetowych, potencjalni klienci bardzo szybko przechodzą do ostatniej fazy. Mają na to wpływ często (pozornie) małe elementy, które odgrywają ogromną rolę w podejmowaniu decyzji dotyczących zakupów.
Mając to na uwadze, eksperci ANSWEAR wyznaczyli trzy najistotniejsze elementy, w które warto ich zdaniem zainwestować, aby zachować przewagę konkurencyjną.
Przeprowadzono masę badań dotyczących szybkości przetwarzania obrazów w mózgu. Choć wnioski z przeprowadzonych badań różnią się, jeden z nich jest wspólny i powtarzający się - ludzie przetwarzają efekty wizualne znacznie szybciej niż tekst. Dlatego warto pomyśleć o budżecie na zdjęcia wysokiej rozdzielczości.
W handlu e-commerce odpowiednia prezentacja jest wszystkim. Niezależnie od miejsca, w którym umieszczasz zdjęcia w swojej witrynie, będą one punktami, które przykuwają uwagę ludzi. Powinny być więc one pociągające i kompatybilne z marką.
Co więcej, zdjęcia te powinny przekonać użytkownika do podjęcia dalszych działań na stronie. Obrazy te powinny pomóc w nawigacji i przepływie w witrynie e-commerce, aby pozyskać klientów na drodze konwersji.
Strona główna to coś więcej niż tylko pierwsze wrażenie Twojej firmy. To Twoja wizytówka i centralna część wszystkich operacji. Pójście w tym miejscu na skróty może sprawić, że reszta Twoich wysiłków nie będzie miała sensu.
Ostatecznie strona główna każdej witryny powinna być zaprojektowana w taki sposób, aby zachęcić użytkownika do głębszego zanurzenia się w ofertach sklepu - czy to w kategoriach, produktach, czy w wyprzedażach na koniec sezonu.
E-commerce i marketing treści idą w parze. Jeśli udało Ci się oczarować użytkowników atrakcyjnymi zdjęciami i przekonać ich o wiarygodnych doświadczeniach, jakie może zapewnić im Twoja witryna, w tym momencie przyszła pora na priorytetyzację treści pisanych. To właśnie tym zapewniasz prawdziwą wartość dla swoich klientów.
Z natury pisanie jest sztuką subiektywną. Istnieje jednak wiele uniwersalnych błędów, których można uniknąć. Na stronach e-commerce potrzeba pisania jest najważniejsza, jeśli chodzi o tworzenie stron produktów, blogów, wiadomości e-mail, stron informacyjnych i procesu płatności. W ten czy inny sposób, wszystkie te czynniki wpływają na strategię sprzedaży. Użyty tekst musi być bez zarzutu.
Niezależnie od potrzeb, najważniejsze jest to, że cała treść musi w pełni odzwierciedlać markę. Nawet najmniejsza pomyłka może spowodować rysę na Twojej wiarygodności.
Mimo że nigdy nie ma gwarancji na rozwiązania w e-commerce, raz po raz udowadnia się, że inwestowanie odpowiednich zasobów w powyższe trzy dziedziny może czynić cuda i zapewniać sukces. Zacznij robić to już dziś!
Źródło: ANSWEAR.com
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|