Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • Jesienne spotkanie z branżą e-commerce


    Sofort
    24 października w Warszawie odbędzie się Shopper Day. Organizatorzy i uczestniczy wydarzenia wezmą na warsztat zagadnienia takie, jak aktualne wyzwania marketingu, e-commerce i budowania lojalności. Spojrzą na retail w wydaniu online i offline oraz zaprezentują najnowsze technologie i narzędzia do budowania komunikacji z klientem.  więcej
    07-09-2018, 19:27, Nika, Kalendarium
  • E-handel zwiększa dług w realu


    wk1003mike / shutterstock
    Branży e-commerce sprzyja koniunktura, a od niedawna też zakaz handlu w niedzielę, mimo tego ryzyko nieotrzymania płatności od e-sklepu w terminie rośnie. W pół roku, o niemal jedną czwartą zwiększyła się liczba firm tego typu posiadających problemy w rozliczeniach, a suma ich zaległości wzrosła do 126 mln zł.  więcej
    05-09-2018, 11:14, Nika, Pieniądze
  • Produkty spożywcze - lepiej kupić w realu czy w sieci?

    Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Przez internet kupujemy niemal wszystko: ubrania, książki, płyty, buty. Okazuje się jednak, że nie w każdej dziedzinie się to sprawdza.  więcej
    04-09-2018, 18:17, Nika, Pieniądze
  • Polacy potrafią sporo zaoszczędzić na e-zakupach. Jak?


    wavebreakmedia / shutterstock
    Prawie połowa Polaków robi zakupy rozsądnie, aktywnie szukając i korzystając z różnego rodzaju promocji. Tak przynajmniej wynika z badań „Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków”. Coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych rabatów czy kart lojalnościowych staje się przy tym moneyback. Na czym polega to rozwiązanie?  więcej
    04-09-2018, 14:48, Nika, Pieniądze
  • E-handel coraz bardziej smart


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do internetowego handlu. Sam e-commerce przekształca się już w smart-commerce. Wykorzystanie AI oraz stosowanie rozszerzonej rzeczywistości pozwala na dokładniejsze dopasowanie oferty do potrzeb klienta.  więcej
    04-09-2018, 14:07, Nika, Pieniądze
  • W jaki sposób płacimy za e-zakupy?

    Z badania dotyczącego dokonywania płatności za e-zakupy wynika, że choć nadal chętnie płacimy gotówką przy odbiorze przesyłki, to duża część osób korzysta np. z przedpłaty przelewem, chcąc aby pieniądze trafiły bezpośrednio do sprzedawcy lub płaci on-line, szukając na stronie e-sklepu logo swojego banku. Poznajmy nieco lepiej nasze płatnicze decyzje.  więcej
    31-08-2018, 18:01, Nika, Pieniądze
  • Roczny abonament na dostarczanie przesyłek za mniej niż 50 zł wprowadzony


    Franck Boston/Shutterstock.com
    Allegro wprowadza usługę abonamentową dla swoich użytkowników. Pojawiają się głosy, że chce być jak Amazon. Według jednego z ekspertów porównanie usługi Allegro Smart do Amazon Prime to raczej żart. Dlaczego?  więcej
    27-08-2018, 18:19, Nika, Pieniądze
  • Walka o klienta na sekundy


    wk1003mike / shutterstock
    Ile czasu potrzeba, żeby w e-commerce zniechęcić do siebie klienta? 47% internautów oczekuje, że witryna sklepu załaduje się w ciągu maksymalnie dwóch sekund, a 40% opuści ją, jeśli zajmie to od trzech do czterech sekund. W handlu internetowym walka o uwagę klienta trwa już w czasie liczonym kilka miejsc po przecinku.  więcej
    09-08-2018, 21:14, Nika, Pieniądze
  • Jak skompletować wyprawkę szkolną przez internet?


    Shutterstock
    Przełom sierpnia i września to gorący okres dla sprzedawców oferujących przybory szkolne i podręczniki. Coraz więcej rodziców rezygnuje ze sklepowych kolejek i decyduje się na zakupy zza monitora domowego komputera. Na co uważać, aby nie trafić ze stacjonarnego deszczu pod internetową rynnę?  więcej
    09-08-2018, 13:15, Nika, Lifestyle
  • Od akceleratora do inwestora


    Jirsak / Shutterstock
    Jeszcze rok temu pracowali nad pomysłem na rozwój biznesu w ramach programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw, teraz rozwijają kolejne narzędzia do automatyzacji reklam na Facebooku i Instagramie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Poznajmy ich lepiej.  więcej
    30-07-2018, 10:04, Nika, Pieniądze
  • Kwestia lojalności e-klienta


    wk1003mike / shutterstock
    Jedynie 30% e-sklepów działa w sieci dłużej niż 8 lat! Według sprzedawców, największymi wyzwaniami dla sektora handlu internetowego są wysokie koszty pozyskiwania klientów (CAC), brak scentralizowanej bazy danych klientów i transakcji oraz wysoki odsetek jednorazowych zakupów. W jaki sposób zwiększyć zatem lojalność klienta, żeby chciał wrócić do sklepu?  więcej
    27-07-2018, 18:32, Nika, Pieniądze
  • E-commerce w świecie Internetu Rzeczy


    a-image / shutterstock
    Siłę napędową rozwoju jest internet. Ale nie tylko on! Istotne są również urządzenia mobilne, dostępność mocy obliczeniowych, a także aktualne możliwości gromadzenia i przetwarzania danych (m.in. Big Data). To właśnie z połączenia powyższych składników rodzi się idea Internetu Rzeczy. Obszarem, w którym IoT ma duży potencjał, jest między innymi handel.  więcej
    25-07-2018, 19:27, Nika, Pieniądze
  • Nowe narzędzia, które mają ułatwić sprzedaż w sieci


    Shutterstock.com
    Aplikacja do zarządzania sklepem i system tagowania to tylko dwa z kilku rozwiązań dla sklepów korzystających z jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce. Poznajmy je wszystkie.  więcej
    24-07-2018, 22:34, Nika, Pieniądze
  • Płatności globalne proste jak lokalne


    Odua Images / Shutterstock
    Powstający globalny standard infrastruktury płatności zapewni sklepom online szerszy dostęp do lokalnych metod płatności na całym świecie. Zyskają na tym między innymi polscy sprzedawcy, którzy będą mogli skuteczniej dotrzeć do zagranicznych klientów.  więcej
    24-07-2018, 19:35, Nika, Pieniądze
  • SaaS w e-commerce

    Program, który utrzyma działanie niezależnie od wielkości ruchu i pozwoli szybko wdrożyć nowe funkcje w sklepie, a przy tym będzie tani w eksploatacji, to marzenie wielu sprzedawców. Jeśli chcą je urealnić, mogą zacząć od zastosowania w firmach rozwiązania SaaS.  więcej
    24-07-2018, 09:52, Nika, Technologie
  • Czy w e-handlu cena produktu jest coraz mniej istotna?


    shutterstock.com
    85% polskich internautów kupuje w sieci. Zmieniają się przy tym decydujące czynniki wyboru sklepu internetowego. Choć wciąż najbardziej liczy się cena, to jej znaczenie – w ciągu dwóch lat – zmalało aż o 10%. Częściej zwracamy uwagę na wygodę realizacji zakupu, w tym duży wybór metod płatności - wynika z tegorocznej edycji badania  “Jak kupujemy w internecie”.  więcej
    18-07-2018, 10:55, Nika, Pieniądze
  • Za e-zakupy można zapłacić przecież później


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Dostępność w tysiącach sklepów internetowych, możliwość sfinansowania zakupów o wartości do kilku tysięcy złotych i bezkosztowe odroczenie zapłaty do 30 dni – tak w skrócie działa na polskim rynku nowa usługa dla e-kupujących.  więcej
    10-07-2018, 17:12, Nika, Pieniądze
  • Czy istnieje niedroga taktyka promocji e-sklepu?


    wk1003mike / shutterstock
    Na początku działalności w e-commerce pozyskanie klientów jest najtrudniejsze. Coraz większy ruch na stronie i spływające zamówienia dają sprzedawcy motywację do dalszej pracy, a firmie zapewniają rozruch. Jak najszybciej znaleźć pierwszych klientów i nie wyłożyć na promocję fortuny?  więcej
    10-07-2018, 13:11, Nika, Pieniądze
  • Czy przyszłość handlu leży w mobilności?


    Shutterstock.com
    Globalnym trendem, zauważalnym także w Polsce, jest stopniowe odchodzenie klientów od zakupów przez komputery stacjonarne na rzecz finalizowania transakcji na urządzeniach mobilnych.  Trendów w nowoczesnym handlu jest jednak więcej. Jak dokładniej wygląda zakupowa teraźniejszość i co z jej przyszłością, dowiemy się z tego tekstu.  więcej
    06-07-2018, 17:58, Nika, Pieniądze
  • E-commerce w Polsce. Jak i gdzie kupujemy?

    Co drugi polski internauta robi zakupy w sieci, postrzegając je jako nieskomplikowane, wygodne, a także tańsze i zajmujące mniej czasu, niż kupowanie w sklepach tradycyjnych. Polacy robią zakupy nie tylko na rodzimych stronach internetowych – z każdym rokiem znacząco rośnie segment handlu transgranicznego.  więcej
    05-07-2018, 14:37, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)