24 października w Warszawie odbędzie się Shopper Day. Organizatorzy i uczestniczy wydarzenia wezmą na warsztat zagadnienia takie, jak aktualne wyzwania marketingu, e-commerce i budowania lojalności. Spojrzą na retail w wydaniu online i offline oraz zaprezentują najnowsze technologie i narzędzia do budowania komunikacji z klientem.
reklama
Praktycy, wizjonerzy i wyjątkowi goście mają zapewnić uczestnikom konferencji Shopper Day wymianę wiedzy i poglądów. Swoim doświadczeniem podzieli się między innymi Tanguy Pincemin - dyrektor zarządzający w Dunnhumby, specjalistycznej firmie zajmującej się analizą i przetwarzaniem danych o konsumentach. Nie zabraknie też nowości z zakresu nowych technologii.
Organizatorzy wydarzenia zachęcają do udziału marketerów, detalistów, przedstawicieli agencji i domów mediowych, przedstawicieli biznesu e-commerce, dostawców rozwiązań dla e-handlu i narzędzi lojalnościowych oraz operatorów płatności.
Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na tej stronie.
Źródło: shopperday.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|