Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

lojalność

  • Jesienne spotkanie z branżą e-commerce


    Sofort
    24 października w Warszawie odbędzie się Shopper Day. Organizatorzy i uczestniczy wydarzenia wezmą na warsztat zagadnienia takie, jak aktualne wyzwania marketingu, e-commerce i budowania lojalności. Spojrzą na retail w wydaniu online i offline oraz zaprezentują najnowsze technologie i narzędzia do budowania komunikacji z klientem.  więcej
    07-09-2018, 19:27, Nika, Kalendarium
  • Kwestia lojalności e-klienta


    wk1003mike / shutterstock
    Jedynie 30% e-sklepów działa w sieci dłużej niż 8 lat! Według sprzedawców, największymi wyzwaniami dla sektora handlu internetowego są wysokie koszty pozyskiwania klientów (CAC), brak scentralizowanej bazy danych klientów i transakcji oraz wysoki odsetek jednorazowych zakupów. W jaki sposób zwiększyć zatem lojalność klienta, żeby chciał wrócić do sklepu?  więcej
    27-07-2018, 18:32, Nika, Pieniądze
  • Operatorom niełatwo o lojalność posiadaczy smartfonów


    philcampbell
    Ze wszystkich firm w sektorze mobilnym to operatorzy mają najwięcej trudności z przywiązaniem do siebie klientów. Co muszą zatem zrobić, aby ich do siebie przekonać?  więcej
    27-06-2013, 13:36, Marcin Maj, Lifestyle
  • Lojalny klient - nasz pan


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Eksperci w raporcie dzielą się wiedzą o tym, jak dbać o markę programu lojalnościowego, dlaczego poszczególne programy lojalnościowe są tak mało rozpoznawalne w Polsce oraz czy social media mogą pomóc w budowaniu lojalności.  więcej
    12-04-2012, 13:03, paku, Pieniądze
  • Lojalność względem iPhone'a - 84 proc.

    Tyle osób wybrałoby ponownie iPhone'a podczas zmiany telefonu. Firma Apple dystansuje pod tym względem konkurencję.  więcej
    25-11-2011, 07:07, Michał Chudziński, Technologie
  • Polacy nie ufają swoim ubezpieczycielom


    © James Steidl - Fotolia.com
    Tylko 32% klientów w Polsce ufa swoim firmom ubezpieczeniowym – wynika z raportu IBM Institute of Business Value. Polacy wyróżniają się najniższym stopniem zaufania spośród 20 przebadanych krajów.  więcej
    06-04-2011, 07:19, paku, Pieniądze
  • Komputronik: Niepełnosprawni w pracy są bardzo lojalni i zmotywowani


    Daquella manera na lic. CC
    Osoby niepełnosprawne są często bardziej zmotywowane do podjęcia pracy niż osoby pełnosprawne - wynika z danych organizacji charytatywnych, które uczestniczą w programie "Komputronik równych szans". W ich opinii pracodawcy powinni zdawać sobie sprawę, że osobom niepełnosprawnym bardziej, niż osobom pełnosprawnym, zależy na utrzymaniu zdobytej pracy. Są one przy tym wyjątkowo lojalne wobec pracodawcy.  więcej
    19-04-2010, 21:53, kg, Pieniądze
  • Jak budować lojalną społeczność internetową?


    Ana Blazic
    Internet ułatwia komunikację – do tego nie trzeba już nikogo przekonywać, to oczywiste. Realny świat znajduje odzwierciedlenie w wirtualnej rzeczywistości. Widać to choćby po wielkim sukcesie, jaki odniosły serwisy Web 2.0. Również marki prześcigają się w pomysłach, aby zgrupować internautów wokół siebie. Jednak zdobycie fanów a zbudowanie lojalnej społeczności internetowej często nie idą ze sobą w parze.  więcej
    08-04-2010, 18:54, Anna Kusak, NetCenter Solution,
  • iPhone wystawi na próbę naszą lojalność

    Wiele osób, w tym także Polaków, gotowych jest porzucić dotychczasowego operatora na rzecz tych, którzy w ofercie będą mieli iPhone - wynika z przeprowadzonych niedawno badań. Tymczasem oficjalna sprzedaż iPhone w Polsce może rozpocząć się jeszcze w tym roku.  więcej
    31-07-2007, 10:14, Przemysław Mugeński, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)