Aplikacja do zarządzania sklepem i system tagowania to tylko dwa z kilku rozwiązań dla sklepów korzystających z jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce. Poznajmy je wszystkie.
reklama
Listę nowych produktów znanego serwisu otwiera Asystent Ceneo, czyli narzędzie, które pomaga śledzić postępy sprzedaży i oferty konkurencji. Rozwiązanie pomaga ponadto właścicielom sklepów skuteczniej promować swoje oferty w tym serwisie. Przedsiębiorcy zyskują wygodny dostęp do informacji na temat budżetu, pozycji swoich ofert, liczby ich odsłon a także opinii użytkowników na temat sklepu. Wszystkie informacje są dostarczane na bieżąco za pomocą darmowej aplikacji, a raz w tygodniu przesyłane newsletterem w formie raportu.
Ciekawą propozycją jest też nagradzanie sklepów, które pomagają klientom znaleźć dodatkowe informacje o produkcie. Nie zawsze bowiem to cena decyduje o zakupie. Czasami potrzebne są dane, których producent nie przewidział. Liczy się przy tym szybka odpowiedź skierowana do klienta. Przy pierwszej odpowiedzi pojawi się przycisk, który przeniesie użytkownika do danego produktu w sklepie najszybszego przedsiębiorcy. W ten sposób użytkownik może docenić sklep za tempo i profesjonalną obsługę oraz kupić towar właśnie od niego.
Sprzedaż w serwisie Ceneo.pl ułatwią również tagi, które mają wesprzeć sprzedawców w licytowaniu. Za ich sprawą serwis będzie też dzielił się ze sklepami swoimi rekomendacjami dotyczącymi bidowania. Wskazówki będą otrzymywały jednak tylko te sklepy, których oferty są atrakcyjne dla użytkowników i mają szansę niewielkim kosztem pojawiać się w czołówce wyników wyszukiwania.
Źródło: Ceneo
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|