e-sklepy

  • Sztuczna inteligencja na zakupach, czyli o gorących trendach w e-commerce


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    E-commerce jest dynamicznym sektorem. Właściciele i menedżerowie e-sklepów muszą nieustannie śledzić trendy rynkowe i technologiczne, które mogą przyczynić się do rozwoju ich przedsiębiorstw. Także, a może przede wszystkim, w branży handlu online takie zjawiska, jak sztuczna inteligencja, personalizacja czy marketing automation to istotne elementy rozwoju.  więcej
    04-07-2019, 16:49, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Sposoby dostawy a preferencje klientów e-sklepów


    PR Calling/iStock
    Sposób dostawy, który oferujesz w swoim e-sklepie, ma znaczenie – w końcu może zadecydować o powodzeniu bądź zaniechaniu transakcji przez klienta. Dowiedz się, dlaczego dostawy są tak ważnym aspektem prowadzenia działalności online i czego tak naprawdę oczekują klienci.  więcej
    13-06-2019, 22:35, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Klienci e-sklepów mają ulubieńca wśród dostawców przesyłek


    wavebreakmedia / shutterstock
    Według badań Kantar Polska kupujący w Internecie deklarują, że najczęściej korzystają z usług oferowanych przez jednego dostawcę. Wskazanie 63% badanych to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce. Kto go uzyskał?  więcej
    22-05-2019, 23:06, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Siedzisz w e-commerce? Doszlifuj wiedzę o zwrotach i reklamacjach


    wk1003mike / shutterstock
    Zakupy w e-sklepach to wiele korzyści. Możliwość zwrotu towaru w określonym czasie od chwili zakupu to jedna z nich. Takie uprawnienie to norma w sprzedaży internetowej. Podobnie jest z reklamacjami zakupionych produktów. Sprawne rozpatrywanie reklamacji jest uznawane za standard. W jaki sposób tego dokonać? E-sklepom pomoże szczególny poradnik.  więcej
    26-04-2019, 21:07, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Klient, który ma możliwość wyszukania produktu, klientem kupującym


    ©istockphoto.com/photographeer
    Klienci, którzy korzystają z opcji wyszukiwania w sklepie internetowym, kończą swoją wizytę zakupem znacznie częściej od pozostałych. Dzięki zastosowaniu nowego rozwiązania, kupujących może być jeszcze więcej.  więcej
    23-04-2019, 19:59, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Brexit a sprawa e-polska


    Obraz Stefan Schweihofer/Pixabay
    Wielka Brytania to największy rynek e-commerce w Europie. Według danych Eurostatu 86% Brytyjczyków posiadających dostęp do internetu, robi zakupy w sieci, korzystając przy tym z oferty e-sklepów z rożnych krajów. Dlatego na wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej z niepokojem patrzą między innymi polscy e-sprzedawcy.  więcej
    14-03-2019, 15:57, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ślamazarne zakupy domeną Polaków


    wk1003mike / shutterstock
    Z raportu „E-commerce w Polsce” wynika, że 56% Polaków dokonało zakupu w sieci przynajmniej raz w ciągu ostatnich miesięcy. Do krajów Europy Zachodniej jeszcze trochę nam brakuje (dla porównania w Wielkiej Brytanii, czy w Niemczech odsetek ten ma przekraczać 80%). Różnice dotyczą również szybkości decyzji zakupowych. Nie należymy w tej dziedzinie do najszybszych.  więcej
    12-02-2019, 14:15, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Dwie strony jednego e-sklepu


    anna maria lopez
    15% e-sklepów ma przynajmniej dwa adresy www. Dlaczego? Teoretycznie sprzedażą w sieci można zajmować się bez własnej domeny internetowej, podobnie jak salon fryzjerski może działać w przejściu podziemnym. Jednak większość klientów nie będzie przekonana, że czeka tam na nich strzyżenie wysokiej jakości. Przeniesienie do lokalu przy prestiżowej ulicy okazuje się niezbędne. Tak samo jest z adresem w sieci.  więcej
    11-02-2019, 20:38, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 5 prądów w web designie e-sklepów


    wk1003mike / shutterstock
    Milsza dla oka grafika i łatwiejsza nawigacja oznaczają często lepszy wynik sprzedażowy. Do tego warto zadbać o nowe funkcjonalności. Ekspert podpowiada z jakimi trendami należy się liczyć w 2019 roku, będąc właścicielem e-sklepu.  więcej
    03-01-2019, 12:34, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak unijny zakaz geoblokowania wpłynie na polski e-handel?


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Sklepy internetowe nie mogą już ukrywać produktów przed internautami z innych krajów UE ani blokować ich zakupu. Kupujący mają - przynajmniej teoretycznie - powody do radości. A co ze sprzedawcami?  więcej
    13-12-2018, 17:58, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Świąteczna gorączka zakupów ułatwia cyberataki


    F-Secure
    Według badań firmy specjalizującej się w obszarze bezpieczeństwa sieciowego, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu przez cyberprzestępców. W okresie świątecznym cyberoszuści aktywnie wysyłają fałszywe powiadomienia o nieudanej dostawie prezentu czy otrzymaniu faktury za zakupy. Na co powinniśmy uważać, aby nie paść ich ofiarą?  więcej
    12-12-2018, 22:14, Nika, Bezpieczeństwo
  • Świąteczne zakupy w fałszywych e-sklepach - jak nie dać się oszukać?


    wavebreakmedia / shutterstock
    Rozpoczął się sezon na świąteczne zakupowe szaleństwo. Niestety tam, gdzie pojawiają się transakcje - zwłaszcza te na większe kwoty - trzeba liczyć się niechcianym zainteresowaniem cyberprzestępców, wykorzystujących nieuwagę kupujących.  więcej
    10-12-2018, 22:35, Nika, Bezpieczeństwo
  • Black Friday i Cyber Monday w e-commerce - krótkie porównanie


    od dot.pr
    Ze statystyk obsługiwanego przez KIR systemu szybkich płatności internetowych wynika, że w tym roku, także w Polsce na klientów e-sklepów podziałał Black Friday. W ten dzień na zakupy w sieci wydaliśmy o blisko 176% więcej, niż wynosiła średnia dzienna w październiku. Dane wskazują również na to, że promocje związane z Czarnym Piątkiem zachęcały Polaków do zakupów bardziej, niż przeceny oferowane w Cyber Monday.  więcej
    30-11-2018, 12:18, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Bezpieczny Black Friday w e-commerce. Na co sklepy internetowe powinny zwrócić szczególną uwagę?

    Zbliżający się Czarny Piątek, nieoficjalnie rozpoczynający sezon zakupów przedświątecznych, to czas żniw dla sprzedawców internetowych. Niestety nie tylko dla nich. Zakupowa gorączka to także okres wzmożonej aktywności cyberprzestępców, dla których e-sklepy i ich klienci stają się w listopadzie i grudniu łatwym celem.  więcej
    20-11-2018, 22:31, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Stan cyberbezpieczeństwa polskiego e-commerce


    wk1003mike / shutterstock
    Wyniki najnowszych badań nie pozostawiają suchej nitki na polskich e-sklepach. Choć 80% z nich padło ofiarą cyberataku, tylko 40% przeprowadza podnoszące bezpieczeństwo testy penetracyjne. Nikogo nie powinno więc dziwić, że aż 3/4 polskich internautów nie ufa zakupom w sieci, a 44% z nich nigdy nie kupiło nic przez internet.  więcej
    29-10-2018, 17:05, Nika, Bezpieczeństwo
  • E-commerce po polsku


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Personalizacja, customer experience, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe oraz analiza big data to główne czynniki, które w nadchodzącym czasie będą w największym stopniu decydować o kierunku rozwoju e-commerce. Do jej rozwoju przyczyni się również zakaz handlu w wybrane niedziele oraz rosnący udział kanału mobilnego.  więcej
    26-10-2018, 19:33, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Bezgotówkowo po polsku na europejskim tle


    ©istockphoto.com/photographeer
    E-sklepów przybywa. Rośnie też liczba transakcji. Kupując online, Polacy wolą używać metod bezgotówkowych, a zjawisko to wpisuje się w ogólny trend panujący w innych europejskich krajach. Co ciekawe, preferujemy jednak nieco inne instrumenty płatnicze niż pozostali mieszkańcy kontynentu.  więcej
    01-10-2018, 19:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rośnie nasz apetyt na mrożonki


    Congerdesign
    Rynek mrożonych produktów rośnie w Polsce jak na drożdżach. Polacy kupują rocznie już 92 mln kg mrożonej żywności, przeznaczając na nią około 770 mln zł. Trend sprzedaży produktów przez internet oraz rosnąca popularność mrożonek przyczynia się do powstawania coraz większej ilości e-sklepów oferujących tego typu produkty.  więcej
    12-09-2018, 19:29, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-handel zwiększa dług w realu


    wk1003mike / shutterstock
    Branży e-commerce sprzyja koniunktura, a od niedawna też zakaz handlu w niedzielę, mimo tego ryzyko nieotrzymania płatności od e-sklepu w terminie rośnie. W pół roku, o niemal jedną czwartą zwiększyła się liczba firm tego typu posiadających problemy w rozliczeniach, a suma ich zaległości wzrosła do 126 mln zł.  więcej
    05-09-2018, 11:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Walka o klienta na sekundy


    wk1003mike / shutterstock
    Ile czasu potrzeba, żeby w e-commerce zniechęcić do siebie klienta? 47% internautów oczekuje, że witryna sklepu załaduje się w ciągu maksymalnie dwóch sekund, a 40% opuści ją, jeśli zajmie to od trzech do czterech sekund. W handlu internetowym walka o uwagę klienta trwa już w czasie liczonym kilka miejsc po przecinku.  więcej
    09-08-2018, 21:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Wrzesień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30