e-sklepy

  • Jak unijny zakaz geoblokowania wpłynie na polski e-handel?


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Sklepy internetowe nie mogą już ukrywać produktów przed internautami z innych krajów UE ani blokować ich zakupu. Kupujący mają - przynajmniej teoretycznie - powody do radości. A co ze sprzedawcami?  więcej
    13-12-2018, 17:58, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Świąteczna gorączka zakupów ułatwia cyberataki


    F-Secure
    Według badań firmy specjalizującej się w obszarze bezpieczeństwa sieciowego, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu przez cyberprzestępców. W okresie świątecznym cyberoszuści aktywnie wysyłają fałszywe powiadomienia o nieudanej dostawie prezentu czy otrzymaniu faktury za zakupy. Na co powinniśmy uważać, aby nie paść ich ofiarą?  więcej
    12-12-2018, 22:14, Nika, Bezpieczeństwo
  • Świąteczne zakupy w fałszywych e-sklepach - jak nie dać się oszukać?


    wavebreakmedia / shutterstock
    Rozpoczął się sezon na świąteczne zakupowe szaleństwo. Niestety tam, gdzie pojawiają się transakcje - zwłaszcza te na większe kwoty - trzeba liczyć się niechcianym zainteresowaniem cyberprzestępców, wykorzystujących nieuwagę kupujących.  więcej
    10-12-2018, 22:35, Nika, Bezpieczeństwo
  • Black Friday i Cyber Monday w e-commerce - krótkie porównanie


    od dot.pr
    Ze statystyk obsługiwanego przez KIR systemu szybkich płatności internetowych wynika, że w tym roku, także w Polsce na klientów e-sklepów podziałał Black Friday. W ten dzień na zakupy w sieci wydaliśmy o blisko 176% więcej, niż wynosiła średnia dzienna w październiku. Dane wskazują również na to, że promocje związane z Czarnym Piątkiem zachęcały Polaków do zakupów bardziej, niż przeceny oferowane w Cyber Monday.  więcej
    30-11-2018, 12:18, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Bezpieczny Black Friday w e-commerce. Na co sklepy internetowe powinny zwrócić szczególną uwagę?

    Zbliżający się Czarny Piątek, nieoficjalnie rozpoczynający sezon zakupów przedświątecznych, to czas żniw dla sprzedawców internetowych. Niestety nie tylko dla nich. Zakupowa gorączka to także okres wzmożonej aktywności cyberprzestępców, dla których e-sklepy i ich klienci stają się w listopadzie i grudniu łatwym celem.  więcej
    20-11-2018, 22:31, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Stan cyberbezpieczeństwa polskiego e-commerce


    wk1003mike / shutterstock
    Wyniki najnowszych badań nie pozostawiają suchej nitki na polskich e-sklepach. Choć 80% z nich padło ofiarą cyberataku, tylko 40% przeprowadza podnoszące bezpieczeństwo testy penetracyjne. Nikogo nie powinno więc dziwić, że aż 3/4 polskich internautów nie ufa zakupom w sieci, a 44% z nich nigdy nie kupiło nic przez internet.  więcej
    29-10-2018, 17:05, Nika, Bezpieczeństwo
  • E-commerce po polsku


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Personalizacja, customer experience, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe oraz analiza big data to główne czynniki, które w nadchodzącym czasie będą w największym stopniu decydować o kierunku rozwoju e-commerce. Do jej rozwoju przyczyni się również zakaz handlu w wybrane niedziele oraz rosnący udział kanału mobilnego.  więcej
    26-10-2018, 19:33, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Bezgotówkowo po polsku na europejskim tle


    ©istockphoto.com/photographeer
    E-sklepów przybywa. Rośnie też liczba transakcji. Kupując online, Polacy wolą używać metod bezgotówkowych, a zjawisko to wpisuje się w ogólny trend panujący w innych europejskich krajach. Co ciekawe, preferujemy jednak nieco inne instrumenty płatnicze niż pozostali mieszkańcy kontynentu.  więcej
    01-10-2018, 19:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rośnie nasz apetyt na mrożonki


    Congerdesign
    Rynek mrożonych produktów rośnie w Polsce jak na drożdżach. Polacy kupują rocznie już 92 mln kg mrożonej żywności, przeznaczając na nią około 770 mln zł. Trend sprzedaży produktów przez internet oraz rosnąca popularność mrożonek przyczynia się do powstawania coraz większej ilości e-sklepów oferujących tego typu produkty.  więcej
    12-09-2018, 19:29, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-handel zwiększa dług w realu


    wk1003mike / shutterstock
    Branży e-commerce sprzyja koniunktura, a od niedawna też zakaz handlu w niedzielę, mimo tego ryzyko nieotrzymania płatności od e-sklepu w terminie rośnie. W pół roku, o niemal jedną czwartą zwiększyła się liczba firm tego typu posiadających problemy w rozliczeniach, a suma ich zaległości wzrosła do 126 mln zł.  więcej
    05-09-2018, 11:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Walka o klienta na sekundy


    wk1003mike / shutterstock
    Ile czasu potrzeba, żeby w e-commerce zniechęcić do siebie klienta? 47% internautów oczekuje, że witryna sklepu załaduje się w ciągu maksymalnie dwóch sekund, a 40% opuści ją, jeśli zajmie to od trzech do czterech sekund. W handlu internetowym walka o uwagę klienta trwa już w czasie liczonym kilka miejsc po przecinku.  więcej
    09-08-2018, 21:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Od akceleratora do inwestora


    Jirsak / Shutterstock
    Jeszcze rok temu pracowali nad pomysłem na rozwój biznesu w ramach programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw, teraz rozwijają kolejne narzędzia do automatyzacji reklam na Facebooku i Instagramie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Poznajmy ich lepiej.  więcej
    30-07-2018, 10:04, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nowe narzędzia, które mają ułatwić sprzedaż w sieci


    Shutterstock.com
    Aplikacja do zarządzania sklepem i system tagowania to tylko dwa z kilku rozwiązań dla sklepów korzystających z jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce. Poznajmy je wszystkie.  więcej
    24-07-2018, 22:34, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • SaaS w e-commerce

    Program, który utrzyma działanie niezależnie od wielkości ruchu i pozwoli szybko wdrożyć nowe funkcje w sklepie, a przy tym będzie tani w eksploatacji, to marzenie wielu sprzedawców. Jeśli chcą je urealnić, mogą zacząć od zastosowania w firmach rozwiązania SaaS.  więcej
    24-07-2018, 09:52, Nika, Technologie
  • Czy istnieje niedroga taktyka promocji e-sklepu?


    wk1003mike / shutterstock
    Na początku działalności w e-commerce pozyskanie klientów jest najtrudniejsze. Coraz większy ruch na stronie i spływające zamówienia dają sprzedawcy motywację do dalszej pracy, a firmie zapewniają rozruch. Jak najszybciej znaleźć pierwszych klientów i nie wyłożyć na promocję fortuny?  więcej
    10-07-2018, 13:11, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-commerce. 10 książek i e-booków dla właścicieli, twórców i kadry e-handlu

    Co trzeba wiedzieć o e-commerce z punktu widzenia początkującego przedsiębiorcy, architekta systemu, menedżera czy marketingowca e-sklepu? Odpowiedzi znajdziesz w wybranych do naszego zestawienia książkach i e-bookach.  więcej
    09-07-2018, 16:38, Joanna Ryńska, Porady
  • Regionalizacja e-commerce w Polsce


    wavebreakmedia / shutterstock
    Teoretycznie sklep internetowy może zostać założony w dowolnym miejscu, ale w praktyce w Polsce niektóre regiony wyraźnie się wyróżniają.  więcej
    27-06-2018, 06:08, redakcja, Internauci
  • 10 rodzajów aplikacji w e-sklepie, które wesprą Twój e-biznes


    wk1003mike / shutterstock
    E-sklepy chętnie pobierają aplikacje organizujące pracę księgowo-magazynową, automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Nie obędzie się w nich także bez rozwiązań pomocnych przy wdrażaniu RODO czy kreatora nowych regulaminów sklepowych. Jakie jeszcze aplikacje wykorzystują w swojej pracy specjaliści od e-handlu?  więcej
    22-06-2018, 22:29, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ponad 90% polskich internautów robi zakupy w sieci


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Zakupy w e-sklepach robi już prawie każdy posiadający dostęp do sieci Polak. Jedynie 7% respondentów, biorących udział w najnowszym badaniu, przyznało, że nigdy nie zamówiło żadnych towarów przez internet.  więcej
    11-04-2018, 15:44, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rekordowe półrocze BLIKA: prawie 13 milionów transakcji

    W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2017 r. Polacy zrealizowali BLIKIEM łącznie prawie 13 milionów transakcji. W samym drugim kwartale 2017 r. liczba transakcji BLIKIEM wyniosła blisko 7 mln – to wzrost o 21 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału.  więcej
    03-08-2017, 11:56, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Grudzień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.