Nawet 90 proc. Polaków słyszało o wyprzedażach z okazji tzw. "Black Friday". Warto zachować konsumencką czujność, gdyż wiele promocji ma tylko iluzoryczny charakter i może mocno nadwyrężyć naszą kieszeń - przestrzegają eksperci. więcej
Co drugi Polak jest podatny na zakupy pod wpływem humoru, nastroju czy chwili i mowa tu o całkiem sporych wydatkach. Na pytanie, czy zdarzają ci się zakupy o wartości co najmniej 500 zł pod wpływem impulsu, twierdząco odpowiada ponad połowa ankietowanych (53 proc.) w badaniu Quality Watch. Kto jest najmniej odporny na impulsywne zakupy i co kupujemy pod wpływem chwili w dalszej części artykułu. więcej
Przypadające w ostatni weekend listopada dni Black Friday oraz Cyber Monday rozpoczynają sezon na świąteczne zakupy. Od tego momentu, aż do Bożego Narodzenia, sklepy odnotowują wzrost swojej sprzedaży detalicznej o 30%. Jest to dla nich okazja, aby nadrobić zaległości. Korzystają na tym cyberprzestępcy, którzy zakładają na klientów internetowych sklepów pułapki w postaci fałszywych witryn. więcej
Nadchodzi handlowy maraton: Black Friday, Mikołajki, Boże Narodzenie i poświąteczne wyprzedaże. Z roku na rok rośnie procent zakupów, które realizowane są w tym okresie za pośrednictwem Internetu. Podpowiadamy, jak zadbać o to, by dzięki zawieranym w nim transakcjom zyskiwać pożądane przedmioty bądź usługi, jednocześnie nie narażając się na utratę nerwów, pieniędzy i bezcennych danych osobowych. więcej
Ekstra rabaty, nadzwyczajne przeceny, niepowtarzalne okazje – takie hasła już wkrótce wypełnią witryny sklepów stacjonarnych i internetowych niemal na całym świecie. Czy w końcówce listopada sprzedawcy rzeczywiście obniżają ceny towarów o kilkadziesiąt procent? Jak nie przepłacić na wyprzedażach? więcej
Mimo pogłosek, że w tym roku wyniki Black Friday mogą być mniej spektakularne (zwłaszcza w branżach, w których pojawiły się braki w zaopatrzeniu), aż 31 proc. klientów zamierza sprawdzić oferty w sklepach i e-sklepach, a 63 proc. w ciemno deklaruje, że skorzysta z promocji. Badanie SMSAPI pokazuje, że na tę okazję zaplanowaliśmy już specjalne zakupy. więcej
Coroczne, wyjątkowe oferty sklepów z okazji Black Friday napawają optymizmem i sprawiają, że już na kilka tygodni przed świętem wyprzedaży zacieramy ręce planując zakupy. Jednak to oferta RTV stanowi dla wielu najciekawszy element Czarnego Piątku. Prezentujemy garść informacji o tegorocznych promocjach na telewizory! więcej
30-11-2020, 15:10, Artykuł poradnikowy, Technologie
Dzisiejsze wyniki sprzedaży spływające z platformy Shoper pokazują, że w tegoroczny Black Friday polscy internauci wydadzą w sieci jeszcze więcej niż rok temu. Tuż przed godz. 17 wartość zamówień złożonych w sklepach korzystających z oprogramowania Shoper była wyższa niż w Czarny Piątek 2019 (ten z kolei zakończył się wynikiem sprzedażowym lepszym o 185 proc. niż Black Friday 2018) i o połowę wyższa niż w miniony piątek. więcej
Black Friday oraz nadchodzący po nim Cyber Monday to szczególne daty w kalendarzu każdego łowcy promocji. W tym roku przypadają odpowiednio na 27 i 30 listopada. W nowym badaniu PAYBACK Opinion Poll sprawdziliśmy, co kupują Polacy w trakcie tych dni, a także jak dużo wydają na te specjalne zakupy. więcej
Nowe obostrzenia związane z pandemią sprawią, że większość Polaków 27 listopada skorzysta z promocji Black Friday przez internet. Poznaj narzędzia online, które pozwolą Ci znaleźć wyłącznie prawdziwe zniżki od zaufanych sklepów i to zaskakująco szybko. więcej
Najbardziej zapobiegliwi klienci myślą o wyborze świątecznych prezentów na długo przed pierwszą gwiazdą. Impulsem do intensywnego przeglądania ofert staje się często Black Friday, w trakcie którego można liczyć na atrakcyjne cenowo okazje. Zaplanowanie i rozłożenie w czasie zakupów to dobra strategia, która pozwoli uniknąć przedświątecznej gorączki. więcej
Podczas 4 dni obejmujących dwa marketingowe wydarzenia – Black Friday i Cyber Monday użytkownicy zapłacili BLIKIEM blisko 4 miliony razy, a wartość transakcji wyniosła w tym czasie blisko 600 milionów złotych. Analiza danych pokazuje, że polski ecommerce wciąż nie wykorzystuje potencjału marketingowego Cyber Poniedziałku, koncentrując swoje działania promocyjne głównie na Czarnym Piątku. Coraz większe znaczenie w polskim ecommerce ma także chiński Dzień Singla, przypadający na 11 listopada. więcej
Czarny Piątek, czyli popularny „Black Friday” ugruntował już swoją pozycję w kalendarzu konsumpcyjnym Polaków, którzy przedłużają zakupowe szaleństwo aż do Cyber Poniedziałku. Pokusa na rabaty i promocje specjalne z roku na rok owocuje wzrostem liczby udzielanych kredytów ratalnych w stosunku do pozostałych weekendów w listopadzie. Statystyki BIK pokazują, że wzmożona aktywność zakupowa związana z listopadowymi wyprzedażami, przekłada się również na tendencje Polaków do zapożyczania się. więcej
Podczas nadchodzącego sezonu wyprzedaży, a szczególnie w dni takie jak Black Friday czy Cyber Monday, wiele osób decyduje się na zakupy przez internet. Przecen i rabatów szukamy m.in. na zagranicznych platformach typu AliExpress, eBay, Amazon, Wish lub GearBest, co wiąże się z dokonywaniem transakcji za pomocą kart wielowalutowych. Warto więc przypomnieć sobie kilka podstawowych zasad bezpieczeństwa podczas zakupów online, by nie dać się nabrać podczas tegorocznych promocji. więcej
Zbliża się Czarny Piątek - okres dużych wyprzedaży i wyjątkowych promocji, ale też doskonała okazja dla cyberprzestępców, by zarobić na uśpionej czujności klientów. Według ekspertów celem cyberprzestępców w święto zakupów, są głównie sklepy internetowe z odzieżą. Chcąc określić skalę aktywności oszustów badacze z firmy Kaspersky przeprowadzili analizę zagrożeń związanych z wyprzedażami na Black Friday, w tym botnetów służących do rozprzestrzeniania trojanów bankowych. więcej
Zbliża się Czarny Piątek, czyli dzień wyprzedaży i początek przedświątecznego sezonu zakupowego. Jednak Black Friday, to nie tylko dobra okazja, by uzupełnić szafę. W ten dzień uśpiona czujność konsumentów, otwiera drzwi dla wszelkiego rodzaju cyberprzestępców. O czym warto pamiętać, by nie dać się oszukać? W jaki sposób zachować ostrożność przeglądając internetowe oferty? więcej
Zakupy. Przeglądanie gazetek z promocjami, buszowanie wśród wieszaków z ciuchami czy też oglądanie najnowszych modeli telewizorów, a nawet samochodów. Żyjemy w czasach, w których niemalże wszystko jest na wyciągnięcie ręki i niezwykle ważne jest to, co i ile mamy. Być może ten konsumpcjonizm nie wyjdzie nam na dobre, ale to właśnie on napędza gospodarkę i sprawia, że wiele branż rozwija się doskonale. W szale zakupów oczywiście najbardziej lubimy wyprzedaże. więcej
Kto z nas nie lubi promocji? Pojawiające się coraz częściej obniżki cen w wielu sieciach handlowych to nas najlepsza okazja, by wreszcie kupić wymarzone przedmioty, nie rujnując przy okazji swojego portfela. Nie ma tutaj znaczenia, czy chodzi o sprzęt elektroniczny, artykuły gospodarstwa domowego, ubrania, sprzęt sportowy czy też książki lub gry – wszystkie te artykuły przy odrobinie cierpliwości, szczęścia i inwencji możemy kupić znacznie taniej, niż wskazywałyby na to ich regularne ceny. więcej
Czy w tym roku zaoszczędzili ci, którzy prezenty kupili już w listopadzie, czy raczej ta grupa, która czekała z zakupami niemal do pierwszej gwiazdki? Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego” wszystko zależy od kategorii produktów, które chcemy kupić. więcej
Ze statystyk obsługiwanego przez KIR systemu szybkich płatności internetowych wynika, że w tym roku, także w Polsce na klientów e-sklepów podziałał Black Friday. W ten dzień na zakupy w sieci wydaliśmy o blisko 176% więcej, niż wynosiła średnia dzienna w październiku. Dane wskazują również na to, że promocje związane z Czarnym Piątkiem zachęcały Polaków do zakupów bardziej, niż przeceny oferowane w Cyber Monday. więcej