W minioną niedzielę nieznacznie wzrosła liczba transakcji w e-sklepach, za to nieco obniżyła się ich średnia wartość w porównaniu do poprzednich niedziel. Dlaczego tak się stało?
reklama
Pomimo kampanii reklamowych wielu sklepów internetowych pod hasłem „Jesteśmy otwarci w niedzielę” z danych Płatności Online Blue Media wynika, że obroty w ostatnią niedzielę nie wzrosły znacząco w porównaniu do poprzednich niedziel.
Internetowym sklepom plany popsuła ładna pogoda. Od dawna dostrzegamy korelację między ładną pogodą w weekend a liczbą transakcji internetowych. W ciepłe i słoneczne soboty i niedziele rzadziej przebywamy w domu, a tym samym nie robimy zakupów online.
Realny wpływ zakazu handlu w niedzielę na polski rynek e-commerce będziemy mogli ocenić dopiero za kilka miesięcy, kiedy Polacy na dobre przyzwyczają się do wprowadzanych zmian dotyczących handlu.
Autor: Krystian Wesołowski, ekspert Blue Media
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|