Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Pierwsza wolna niedziela w e-handlu

12-03-2018, 17:02

W minioną niedzielę nieznacznie wzrosła liczba transakcji w e-sklepach, za to nieco obniżyła się ich średnia wartość w porównaniu do poprzednich niedziel. Dlaczego tak się stało?

Pomimo kampanii reklamowych wielu sklepów internetowych pod hasłem „Jesteśmy otwarci w niedzielę” z danych Płatności Online Blue Media wynika, że obroty w ostatnią niedzielę nie wzrosły znacząco w porównaniu do poprzednich niedziel.

Internetowym sklepom plany popsuła ładna pogoda. Od dawna dostrzegamy korelację między ładną pogodą w weekend a liczbą transakcji internetowych. W ciepłe i słoneczne soboty i niedziele rzadziej przebywamy w domu, a tym samym nie robimy zakupów online.

Realny wpływ zakazu handlu w niedzielę na polski rynek e-commerce będziemy mogli ocenić dopiero za kilka miesięcy, kiedy Polacy na dobre przyzwyczają się do wprowadzanych zmian dotyczących handlu.

Autor: Krystian Wesołowski, ekspert Blue Media


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *