Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

E-commerce Berlin Expo 2016 - pokażmy siłę polskiego IT!

PATRONAT MEDIALNY 25-11-2015, 14:19

Aż 19 spółek z Polski znalazło się w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej „Deloitte CE Fast 50 2015”. Kolejną okazją do integracji środowiska e-commerce i zaprezentowania potencjału polskich firm będą Targi E-commerce Berlin Expo.

robot sprzątający

reklama


27 kwietnia 2016 roku na terenie Postbanhof w Berlinie odbędzie się I edycja targów E-commerce Berlin Expo, podczas której będzie można zapoznać się z ofertą blisko 100 wystawców, głównie z Polski i Niemiec. Celem wydarzenia jest zapewnienie idealnych warunków do integracji międzynarodowego środowiska e-commerce, znalezienie odpowiednich partnerów handlowych oraz wymiany doświadczeń. Impreza ta skierowana jest do przedstawicieli sklepów internetowych oraz firm zainteresowanych sprzedażą w internecie, które szukają rozwiązań wspomagających sprzedaż.

- Organizując Targi eHandlu w Polsce, oglądaliśmy z roku na rok coraz większą liczbę zagranicznych wystawców. Ciężko nie zwrócić uwagi na fakt, że granice się zacierają, a dla firm świadczących usługi przez internet takie granice są tylko pozorne. Naturalnym dla nas krokiem stała się organizacja wydarzenia, które będzie stanowiło pomost łączący polskich usługodawców z zachodnim rynkiem sklepów internetowych. Naszym zdaniem Berlin to idealne miejsce na początek i świetna lokalizacja dla polskich firm na zdobycie zagranicznych klientów - mówi Marek Tomaszewski, organizator E-commerce Berlin Expo.

E-commerce Berlin Expo 2016

E-commerce Berlin Expo to nowy projekt będący rozwinięciem formuły Targów eHandlu, który ma na celu stanowić przestrzeń współpracy handlowej dla dostawców produktów i usług w obszarze e-commerce pragnących wyjść ze swoją ofertą za granicę. Atrakcyjna cena i dobra jakość są tym, co buduje przewagę konkurencyjną polskich firm na rynkach zagranicznych.

Organizowane od 2011 roku przez Fundację Polak 2.0 Targi eHandlu to największe spotkania branży e-commerce w Polsce, podczas których wiosną i jesienią średnio 3,5 tys. przedstawicieli e-sklepów ma okazję poznać najnowsze oferty ponad 150 dostawców różnorodnych produktów i usług dla sklepów internetowych. Najbliższe edycje Targów odbędą się 6 kwietnia w Katowicach oraz… w Berlinie!

Dlaczego właśnie Berlin?

Niemcy są piątym największym rynkiem e-commerce na świecie (zaraz za Chinami, USA, Wielką Brytanią i Japonią), obrót rynku w 2015 roku szacowany jest na 80 mld euro, co stanowi 67% sprzedaży e-commerce w Europie Centralnej. Jako jeden z największych rynków e-commerce Niemcy są bardzo atrakcyjnym rynkiem dla polskich agencji wdrożeniowych i dostawców usług.

E-commerce Berlin Expo 2016

Ekspansja polskich firm

Polskie firmy IT coraz odważniej podejmują ekspansję zagraniczną, z powodzeniem konkurując z lokalnymi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami. Tendencja ta idzie w parze z uznaniem, jakim cieszą się specjaliści IT z Polski na arenie światowej.

Hossę w polskiej branży IT potwierdza raport „Deloitte Technology Fast 50 in Central Europe 2014”. W rankingu wyraźnie zaznaczyły swoją obecność przedsiębiorstwa z Polski – w gronie 50 najszybciej rozwijających się firm branży technologicznej z Centralnej Europy aż 1/3 stanowią spółki z Polski. Co więcej, aż 3 firmy z rankingu to wielokrotni wystawcy Targów eHandlu, są to: GetResponse, i-systems oraz Traffic Tends.

Dołącz do E-commerce Berlin Expo 2016

E-commerce Berlin to wydarzenie obowiązkowe dla firm IT, które są gotowe na ekspansję zagraniczną oraz są w stanie konkurować z lokalnymi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Sprzedaż stoisk startuje w czwartek 26 listopada.

Więcej informacji na stronie: ecommerceberlin.com


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *