e-handel

  • Handel internetowy w Polsce rośnie powoli, lecz i tak jest wart 8 mld dolarów


    wk1003mike / shutterstock
    Polski e-commerce rośnie w tempie około 10% rocznie – wynika z danych firmy oferującej usługi płatnicze. To mniej więcej dwukrotnie wolniej niż na świecie. Polscy internauci kupują w e-sklepach te same kategorie, co konsumenci w innych krajach, czyli głównie odzież, buty, elektronikę czy zabawki. Pojawiają się też mniej typowe wśród innych nacji zakupy.  więcej
    26-09-2018, 10:02, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rusza cykl meetupów Warsaw Ecommerce Tech Sessions


    WETS
    20 września w Warszawie odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu Warsaw Ecommerce Tech Sessions. Celem całego cyklu jest stworzenie przyjaznej przestrzeni do wymiany wiedzy głównie z zakresu e-commerce oraz skutecznego networkingu. Udział w spotkaniach jest bezpłatny.  więcej
    11-09-2018, 16:51, Nika, Kalendarium IT
  • Polacy potrafią sporo zaoszczędzić na e-zakupach. Jak?


    wavebreakmedia / shutterstock
    Prawie połowa Polaków robi zakupy rozsądnie, aktywnie szukając i korzystając z różnego rodzaju promocji. Tak przynajmniej wynika z badań „Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków”. Coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych rabatów czy kart lojalnościowych staje się przy tym moneyback. Na czym polega to rozwiązanie?  więcej
    04-09-2018, 14:48, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-handel coraz bardziej smart


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do internetowego handlu. Sam e-commerce przekształca się już w smart-commerce. Wykorzystanie AI oraz stosowanie rozszerzonej rzeczywistości pozwala na dokładniejsze dopasowanie oferty do potrzeb klienta.  więcej
    04-09-2018, 14:07, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Walka o klienta na sekundy


    wk1003mike / shutterstock
    Ile czasu potrzeba, żeby w e-commerce zniechęcić do siebie klienta? 47% internautów oczekuje, że witryna sklepu załaduje się w ciągu maksymalnie dwóch sekund, a 40% opuści ją, jeśli zajmie to od trzech do czterech sekund. W handlu internetowym walka o uwagę klienta trwa już w czasie liczonym kilka miejsc po przecinku.  więcej
    09-08-2018, 21:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy w e-handlu cena produktu jest coraz mniej istotna?


    shutterstock.com
    85% polskich internautów kupuje w sieci. Zmieniają się przy tym decydujące czynniki wyboru sklepu internetowego. Choć wciąż najbardziej liczy się cena, to jej znaczenie – w ciągu dwóch lat – zmalało aż o 10%. Częściej zwracamy uwagę na wygodę realizacji zakupu, w tym duży wybór metod płatności - wynika z tegorocznej edycji badania  “Jak kupujemy w internecie”.  więcej
    18-07-2018, 10:55, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy przyszłość handlu leży w mobilności?


    Shutterstock.com
    Globalnym trendem, zauważalnym także w Polsce, jest stopniowe odchodzenie klientów od zakupów przez komputery stacjonarne na rzecz finalizowania transakcji na urządzeniach mobilnych.  Trendów w nowoczesnym handlu jest jednak więcej. Jak dokładniej wygląda zakupowa teraźniejszość i co z jej przyszłością, dowiemy się z tego tekstu.  więcej
    06-07-2018, 17:58, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-commerce. 10 książek i e-booków dla właścicieli, twórców i kadry e-handlu

    Co trzeba wiedzieć o e-commerce z punktu widzenia początkującego przedsiębiorcy, architekta systemu, menedżera czy marketingowca e-sklepu? Odpowiedzi znajdziesz w wybranych do naszego zestawienia książkach i e-bookach.  więcej
    09-07-2018, 16:38, Joanna Ryńska, Porady
  • Niedzielny e-handel w szerszej perspektywie


    Digital Storm / Shutterstock
    Minęły cztery miesiące od wejścia w życie ustawy o zakazie handlu w niedzielę. Po wiosennych zmianach i dziesięciu niedzielach bez stacjonarnej sprzedaży e-commerce może wyciągać głębsze wnioski.  więcej
    02-07-2018, 12:00, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Regionalizacja e-commerce w Polsce


    wavebreakmedia / shutterstock
    Teoretycznie sklep internetowy może zostać założony w dowolnym miejscu, ale w praktyce w Polsce niektóre regiony wyraźnie się wyróżniają.  więcej
    27-06-2018, 06:08, redakcja, Internauci
  • 10 rodzajów aplikacji w e-sklepie, które wesprą Twój e-biznes


    wk1003mike / shutterstock
    E-sklepy chętnie pobierają aplikacje organizujące pracę księgowo-magazynową, automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Nie obędzie się w nich także bez rozwiązań pomocnych przy wdrażaniu RODO czy kreatora nowych regulaminów sklepowych. Jakie jeszcze aplikacje wykorzystują w swojej pracy specjaliści od e-handlu?  więcej
    22-06-2018, 22:29, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Media społecznościowe wywrócą tradycyjny handel? Zmiany na rynku są nieuniknione


    Myimagine / Shutterstock
    Z raportu „Sklepy Przyszłości” wynika, że 24% użytkowników internetu dokonuje stałych transakcji handlowych przez aplikacje i strony mobilne. Zdaniem specjalistów, siła m-zakupów będzie rosła za sprawą systemów ułatwiających wybór i zamawianie artykułów. Najnowsze badania wykazały też, że 21% respondentów systematycznie nabywa towary poprzez social media.  więcej
    10-05-2018, 22:25, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Emerytura doskonałym czasem na zakupy online?

    Wzrasta liczba internautów powyżej 65 roku życia - według raportu CBOS  z 2017 r. to już 23% najstarszych Polaków. Znajdują oni w sieci interesujące ich tematycznie fora, wydarzenia, nowych znajomych i własne media. Coraz częściej robią też zakupy. Co i jak kupują najczęściej?  więcej
    08-05-2018, 13:05, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 75% polskich przedsiębiorców nie korzysta z usług e-commerce


    © istockphoto.com
    Przejście z technologii analogowej na rzecz cyfryzacji dla wielu prywatnych przedsiębiorców stanowi sporą trudność. Problem szczególnie dotyczy małych i średnich firm, które nie czują się pewnie, poruszając się w zdigitalizowanym świecie.  więcej
    24-04-2018, 19:15, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ponad 90% polskich internautów robi zakupy w sieci


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Zakupy w e-sklepach robi już prawie każdy posiadający dostęp do sieci Polak. Jedynie 7% respondentów, biorących udział w najnowszym badaniu, przyznało, że nigdy nie zamówiło żadnych towarów przez internet.  więcej
    11-04-2018, 15:44, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Pierwsza wolna niedziela w e-handlu


    wavebreakmedia / shutterstock
    W minioną niedzielę nieznacznie wzrosła liczba transakcji w e-sklepach, za to nieco obniżyła się ich średnia wartość w porównaniu do poprzednich niedziel. Dlaczego tak się stało?  więcej
    12-03-2018, 17:02, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Europejski rynek e-commerce rośnie w szybkim tempie


    Shutterstock.com
    7 na 10 europejskich internautów dokonało 2017 roku zakupów online. Na dojrzałych rynkach odsetek osób dokonujących zakupów w sieci jest najwyższy i nadal wzrasta.  więcej
    05-03-2018, 10:09, Nika, Internauci
  • E-commerce na trzecim stopniu podium wśród dłużników


    Pressmaster/Shutterstock
    E-handel rozkwita, lecz branża ma problemy z płynnością finansową. E-commerce pod koniec ubiegłego roku znajdował się na trzecim miejscu pod względem zadłużenia w branży handlowej i na koniec 2017 roku miał zaległości niemal na 107 mln zł.  więcej
    03-03-2018, 17:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Korzystasz z mobilnych aplikacji do handlu? Sprawdź, czy jesteś bezpieczny

    Handel za pomocą aplikacji mobilnych staje się coraz bardziej popularny. Liczba dostępnych programów rośnie, ale czy zapewniają one bezpieczeństwo? Firma specjalizująca się w badaniu zabezpieczeń, IOActive postanowiła niedawno zbadać dwadzieścia jeden tego typu aplikacji maklerskich, które używane są do obrotu akcjami i handlu. Wyniki były bardzo niepokojące. Dlaczego?  więcej
    08-11-2017, 12:57, Komunikat firmy, Bezpieczeństwo
  • Omnichannel po polsku – jest nieźle


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Badanie Lizard Media dotyczące funkcjonalności omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych ze sklepem internetowym, przeprowadzone w drugiej połowie września 2017, objęło 11 ogólnopolskich sieci sklepów z trzech branż: księgarnie, dyskonty spożywcze oraz hipermarkety budowlane. Tylko dwie z nich spełniły wszystkie 5 kryteriów omnichannel, ale aż ponad połowa pozwala np. na oddanie towaru zakupionego online w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci, tyle samo wykorzystuje informacje o naszych zakupach stacjonarnych i online dzięki jednej karcie stałego klienta. Autorzy badania uważają, że jest nieźle.  więcej
    07-11-2017, 12:00, ip, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Październik 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.