e-handel

  • Ponad 90% polskich internautów robi zakupy w sieci


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Zakupy w e-sklepach robi już prawie każdy posiadający dostęp do sieci Polak. Jedynie 7% respondentów, biorących udział w najnowszym badaniu, przyznało, że nigdy nie zamówiło żadnych towarów przez internet.  więcej
    11-04-2018, 15:44, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Pierwsza wolna niedziela w e-handlu


    wavebreakmedia / shutterstock
    W minioną niedzielę nieznacznie wzrosła liczba transakcji w e-sklepach, za to nieco obniżyła się ich średnia wartość w porównaniu do poprzednich niedziel. Dlaczego tak się stało?  więcej
    12-03-2018, 17:02, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Europejski rynek e-commerce rośnie w szybkim tempie


    Shutterstock.com
    7 na 10 europejskich internautów dokonało 2017 roku zakupów online. Na dojrzałych rynkach odsetek osób dokonujących zakupów w sieci jest najwyższy i nadal wzrasta.  więcej
    05-03-2018, 10:09, Nika, Internauci
  • E-commerce na trzecim stopniu podium wśród dłużników


    Pressmaster/Shutterstock
    E-handel rozkwita, lecz branża ma problemy z płynnością finansową. E-commerce pod koniec ubiegłego roku znajdował się na trzecim miejscu pod względem zadłużenia w branży handlowej i na koniec 2017 roku miał zaległości niemal na 107 mln zł.  więcej
    03-03-2018, 17:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Korzystasz z mobilnych aplikacji do handlu? Sprawdź, czy jesteś bezpieczny

    Handel za pomocą aplikacji mobilnych staje się coraz bardziej popularny. Liczba dostępnych programów rośnie, ale czy zapewniają one bezpieczeństwo? Firma specjalizująca się w badaniu zabezpieczeń, IOActive postanowiła niedawno zbadać dwadzieścia jeden tego typu aplikacji maklerskich, które używane są do obrotu akcjami i handlu. Wyniki były bardzo niepokojące. Dlaczego?  więcej
    08-11-2017, 12:57, Komunikat firmy, Bezpieczeństwo
  • Omnichannel po polsku – jest nieźle


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Badanie Lizard Media dotyczące funkcjonalności omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych ze sklepem internetowym, przeprowadzone w drugiej połowie września 2017, objęło 11 ogólnopolskich sieci sklepów z trzech branż: księgarnie, dyskonty spożywcze oraz hipermarkety budowlane. Tylko dwie z nich spełniły wszystkie 5 kryteriów omnichannel, ale aż ponad połowa pozwala np. na oddanie towaru zakupionego online w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci, tyle samo wykorzystuje informacje o naszych zakupach stacjonarnych i online dzięki jednej karcie stałego klienta. Autorzy badania uważają, że jest nieźle.  więcej
    07-11-2017, 12:00, ip, Biznes, Finanse i Prawo
  • Handel czeka uberyzacja. Kurierów zaczną „wyręczać” konsumenci


    wavebreakmedia / shutterstock
    Według części ekspertów, za 5-10 lat znikną z rynku sklepy, które nie zdołają dostarczyć klientom żywności w ciągu 1-2 godzin. Polacy będą zamawiać produkty w drodze do pracy i odbierać je po powrocie do domu, tak jak robią to już Amerykanie. Realizację masowych, szybkich i tanich dostaw umożliwi ekonomia współpracy. Dzięki rozładowaniu tzw. peaków sprzedażowych, sieci handlowe obniżą koszty dystrybucji. E-klienci otrzymają swoje artykuły na czas, a odwiedzający placówki zarobią dodatkowe pieniądze.  więcej
    10-10-2017, 09:40, Łukasz Kowalski, Biznes, Finanse i Prawo
  • 75 proc. klientów e-sklepów nie finalizuje zakupów – winne są technologie


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Według Fullestop w I kw. 2017 r. globalny wskaźnik klientów, którzy nie sfinalizowali transakcji w e-sklepach, wyniósł ponad 75 proc. Każdego roku firmy tracą z tego powodu 4 biliony dolarów. Powodem porzucania zakupów w wirtualnych koszykach są złe doświadczenia w korzystaniu z aplikacji mobilnych sklepów lub internetowych serwisów sprzedażowych. Sprawdź, co znalazło się na szczycie listy rzeczy, które najbardziej przeszkadzają użytkownikom.  więcej
    26-09-2017, 15:55, Marek Safiejko, Biznes, Finanse i Prawo
  • Pokolenia X i Y ruszają na zakupy do sklepów przyszłości


    Comarch
    Wyniki badania ‚‚Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku’’ przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS Holandii, Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech na grupie ponad 3 tys. osób w wieku od 18 do 65 lat pokazują, że przedstawiciele pokolenia X i Y zdają sobie sprawę, że digitalizacja w sklepach jest kluczowa i coraz chętniej podążają za nowinkami technologicznymi.  więcej
    07-09-2017, 10:22, Marek Wiśniewski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Big Data w biznesie - nowe możliwości analizy danych o kliencie


    Gkenius
    Big Data jako kompleks zagadnień informatycznych stanowi jedno z najważniejszych wyzwań współczesnego świata cyfrowego. W obecnych czasach, przy ciągłym napływie dużej ilości informacji pochodzących z różnych źródeł, a zatem o różnej charakterystyce, wymaga się wprowadzenia nowych technik analizy danych oraz rozwiązań technologicznych. W szczególności Big Data wymaga stosowania równoległego przetwarzania danych oraz odejścia od klasycznego schematu przechowywania danych.  więcej
    30-08-2017, 13:52, Łukasz Kryśkiewicz, Technologie
  • Chcesz zobaczyć, jak powstaje i tworzony jest serwis Ceneo?

    Nie co dzień zdarza się, żeby jedna z największych firm e-commerce w kraju zdradzała zdobywane przez lata wiedzę i doświadczenie. Tymczasem już 21 września Ceneo zaprasza do swojej siedziby we Wrocławiu na konferencję Geek Speak. Uczestnicy imprezy nie tylko zobaczą, gdzie powstaje serwis, posmakują tutejszej kawy, ale przede wszystkim dowiedzą się, jak jest tworzony.  więcej
    09-08-2017, 14:00, ip, Kalendarium IT
  • Narzędzia, które wspierają handel i przekładają się na zysk

    Zarówno handel internetowy, jak i tradycyjna forma sprzedaży, wymagają wsparcia dodatkowych narzędzi i odpowiedniego kontaktu z klientem. Bez względu na to, czy transakcje odbywają się realnie czy wirtualnie, przedsiębiorcy powinni stale dbać o relacje z obecnymi, a także potencjalnymi nabywcami.  więcej
    03-08-2017, 13:37, ip, Porady
  • Przedsiębiorcy stawiają na e-commerce i personalizację


    LEHOSHCHINA HALYNA / Shutterstock
    E-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Dziś z możliwości handlu elektronicznego i personalizacji korzystają nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale także mniejsze organizacje. Za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych optymalizują obszary sprzedaży i wdrażają dystrybucję wielokanałową. W jaki dokładnie sposób rozwiązania te wspierają biznes?  więcej
    08-05-2017, 16:09, Tomasz Gibas, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polska wciąż w unijnym ogonie cyfryzacji, ale... są widoczne postępy!


    Artem Samokhvalov / Shutterstock.com
    Polska jest na 23. miejscu w UE jeśli chodzi o poziom cyfryzacji gospodarki i społeczeństwa. W porównaniu z ubiegłym rokiem poprawiły się wszystkie kluczowe wskaźniki, ale wciąż mamy wiele do zrobienia szczególnie w obszarze używania nowych technologii w biznesie.  więcej
    06-03-2017, 10:51, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Koszt połączenia z obsługą posprzedażową nie może być wyższy od kosztów zwykłych rozmów - wyrok TSUE


    Stokkete / Shutterstock.com
    Sklep w ramach obsługi po sprzedaży nie może wymagać od klientów dzwonienia na numer, z którym połączenie jest droższe niż zwykła rozmowa. Tak orzekł Trybunał Sprawiedliwości UE w wydanym wczoraj wyroku.  więcej
    03-03-2017, 12:56, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Żegnaj roamingu! Nie licz na laptopa za 10 zł. Przegląd (e)prawny 3.02.2017


    Maksim Kabakou / Shutterstock
    Od kiedy roaming w UE ma zniknąć? Czy sklep Morele.net będzie musiał sprzedać laptopy wystawione za 10 zł? Co ze zmianami w stopniach naukowych? O tym oraz o innych ciekawych sprawach piszemy w cotygodniowym przeglądzie (e)prawnym.  więcej
    03-02-2017, 15:58, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rozwiązywanie sporów konsumenckich pozasądowo, przez internet - ustawa wchodzi w życie


    Sofort
    O tej ustawie powinni wiedzieć zarówno konsumenci jak i sprzedawcy. Pierwsi dostają nowy tryb rozwiązania sporów. Drudzy mają nowe obowiązki, które wiążą się np. z udzielaniem odpowiedzi na reklamację.  więcej
    10-01-2017, 14:19, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • VAT na e-booki w UE będzie można obniżyć. Lepiej późno niż wcale!


    Tina Franklin (lic. CC BY-SA 2.0)
    Obecnie tylko książki drukowane mogą korzystać z obniżonych stawek VAT. Komisja Europejska chce objąć tą możliwością także e-booki. Polscy politycy apelowali o to od lat, bo różnica w stawkach VAT na książki i e-książki była absurdalna.  więcej
    01-12-2016, 14:04, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Paczka od sprzedawcy była pusta? Sąd może uznać, że to problem kupującego - wyrok


    Shutterstock.com
    Czy jeśli zakupiony sprzęt do nas nie dotrze to sprzedawca zawsze za to odpowie? Nie. W pewnych przypadkach sąd może uznać, że kupujący zrobił błąd nie sprawdzając zawartości przesyłki. Świadczy o wyrok wrocławskiego sądu rejonowego.  więcej
    30-11-2016, 15:30, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Sklep zapłaci karę za skracanie terminu na zwrot towaru, niezwracanie całej kwoty


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Termin na odstąpienie od umowy ma być liczony od dnia odbioru towaru. Sprzedawca ma zaś zwrócić całą zapłaconą kwotę. Pewien sklep, który nie przestrzegał tych zasad zapłaci za to 46 tys. zł.  więcej
    17-11-2016, 14:35, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Kwiecień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.