e-handel

  • Planowane przepisy mogą zaszkodzić rozwojowi e-commerce


    Jirsak / Shutterstock.com
    Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie, z korzyścią dla klientów i sprzedawców. Szczególnie sprzyjają jemu jasne i zrozumiałe regulacje. Izba Gospodarki Elektronicznej zauważyła, że w projekcie ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych, druk nr 3622, pojawiło się rozwiązanie, które rodzi duże zaniepokojenie. Chodzi o rozszerzenie niektórych praw przysługujących konsumentom.  więcej
    16-07-2019, 22:15, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Online kupuje już zdecydowana większość Polaków. Na temat aktywności e-konsumentów powstał właśnie nowy raport


    wk1003mike / shutterstock
    Powstało siódme wydanie raportu "E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska". Ponad 200-stronicowe dzieło jest źródłem kompleksowej wiedzy na temat polskiego rynku e-handlu, postaw zakupowych konsumentów oraz popularności sklepów e-commerce w różnych kategoriach produktowych.  więcej
    28-06-2019, 14:07, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zapobiec pierwszej niehandlowej niedzieli w e-commerce?

    Internetowi sprzedawcy w najbliższych miesiącach będą musieli się zmierzyć z nie lada wyzwaniem. We wrześniu 2019 r. w życie wejdą regulacyjne standardy techniczne (RTS) będące częścią unijnej dyrektywy w sprawie usług płatniczych, PSD2. Wielu internetowych sprzedawców nie jest nawet świadoma zmian, jakie mają nadejść oraz jaki mogą one mieć wpływ na doświadczenie zakupowe ich klientów. Nowe regulacje wchodzą w życie w sobotę, 14 września - co zatem detaliści powinni wiedzieć, aby niedziela 15 września nie okazała się pierwszą niehandlową niedzielą dla płacących kartą online?  więcej
    09-07-2019, 10:30, Artykuł partnera, Technologie
  • Nadchodzi czas wyprzedaży. Nie daj się okraść!


    © - istockphoto.com
    -50%, -70%? Taka okazja już nigdy się nie powtórzy? Koniec czerwca to czas łowów dla fanów wyprzedaży, ale i jeden z najaktywniejszych momentów roku dla internetowych złodziei. Nie daj się puścić z torbami.  więcej
    21-06-2019, 17:34, Nika, Bezpieczeństwo
  • Powstał raport o sytuacji w handlu. Oto kluczowe informacje w nim zawarte


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    W nowym raporcie „State of Commerce” zamieszczono szereg ważnych dla branży handlowej wniosków. Jeden z istotniejszych? Kupujący wydają średnio więcej pieniędzy na pojedyncze zamówienie internetowe niż na zakup w sklepie stacjonarnym.  więcej
    07-06-2019, 18:41, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kto inwestuje w e-commerce?


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Fundusz V4C Poland Plus zarządzany przez Value4Capital postanowił zainwestować w rozwój firmy Dreamcommerce - polskiego dostawcę oprogramowania e-commerce. Dzięki sprzedaży udziałów rodzima firma planuje kontynuować ekspansję na niezagospodarowane dotąd segmenty rynku.  więcej
    14-05-2019, 19:39, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak sztuczna inteligencja zmienia e-commerce


    wk1003mike / shutterstock
    Przez kolejne 2 lub 3 lata tempo rozwoju sztucznej inteligencji nabierze wprost niewyobrażalnego tempa. Zdaniem Devina Weniga, prezesa eBay, to właśnie w handlu w pierwszej kolejności będziemy obserwować praktyczne zastosowania dla sztucznej inteligencji. Już teraz stosuje się algorytmy głębokiego uczenia maszynowego, które rozpoznają podróbki. Udostępniane są także rozwiązania dla osób z ograniczoną sprawnością.  więcej
    07-05-2019, 21:36, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Klient, który ma możliwość wyszukania produktu, klientem kupującym


    ©istockphoto.com/photographeer
    Klienci, którzy korzystają z opcji wyszukiwania w sklepie internetowym, kończą swoją wizytę zakupem znacznie częściej od pozostałych. Dzięki zastosowaniu nowego rozwiązania, kupujących może być jeszcze więcej.  więcej
    23-04-2019, 19:59, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Modowe zakupy coraz bardziej mobilne

    Czasy, kiedy internet był “w komputerze” to już prehistoria. Niedługo połowa sprzętów domowych będzie sama łączyć się z siecią. Królują smartfony. Udział mobilnych zakupów stale rośnie, zwłaszcza w sklepach z odzieżą.  więcej
    19-03-2019, 23:20, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Multiwyzwania polskiego e-handlu - dane z raportu


    wk1003mike / shutterstock
    Im dłuższy e-sklepu, tym mniej przypomina on sposób na dodatkowy zarobek, a bardziej firmę mocno inwestującą w rozwój - wskazują dane z badania na grupie kilkuset właścicieli sklepów internetowych Sporządzony na jego podstawie raport rzuca światło na tę przemianę.  więcej
    31-01-2019, 21:26, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polacy szturmują zagraniczne e-sklepy


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Od stycznia zeszłego roku około 58% e-nabywców z Polski dokonywało zakupów na zagranicznych stronach internetowych. To wzrost o 6% w porównaniu z 2016 r. Co piąty zakup w sieci dokonywany jest w Polsce na stronie sklepu spoza naszych granic.  więcej
    24-01-2019, 21:22, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wyścig zbrojeń w branży e-commerce. W co inwestują dostawcy i sklepy?


    wk1003mike / shutterstock
    Podmioty działające w branży e-commerce muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów, inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę. W e-handlu trwa dziś wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie zwłaszcza średnim graczom.  więcej
    21-01-2019, 14:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Interaktywne call center jako przyszłość e-handlu


    State Farm (lic. CC BY 2.0)
    Wideopołączenia klientów z prawdziwym konsultantem może znacząco poprawić wyniki sprzedażowe firm działających w sektorze e-commerce. Dzięki rozwiązaniu polskiego startupu podczas rozmowy będzie można nie tylko dopytać o produkt czy wyjaśnić wątpliwości, lecz także uzyskać pomoc w wypełnieniu dokumentów poprzez współdzielenie ekranu.  więcej
    09-11-2018, 19:21, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Handel internetowy w Polsce rośnie powoli, lecz i tak jest wart 8 mld dolarów


    wk1003mike / shutterstock
    Polski e-commerce rośnie w tempie około 10% rocznie – wynika z danych firmy oferującej usługi płatnicze. To mniej więcej dwukrotnie wolniej niż na świecie. Polscy internauci kupują w e-sklepach te same kategorie, co konsumenci w innych krajach, czyli głównie odzież, buty, elektronikę czy zabawki. Pojawiają się też mniej typowe wśród innych nacji zakupy.  więcej
    26-09-2018, 10:02, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rusza cykl meetupów Warsaw Ecommerce Tech Sessions


    WETS
    20 września w Warszawie odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu Warsaw Ecommerce Tech Sessions. Celem całego cyklu jest stworzenie przyjaznej przestrzeni do wymiany wiedzy głównie z zakresu e-commerce oraz skutecznego networkingu. Udział w spotkaniach jest bezpłatny.  więcej
    11-09-2018, 16:51, Nika, Kalendarium IT
  • Polacy potrafią sporo zaoszczędzić na e-zakupach. Jak?


    wavebreakmedia / shutterstock
    Prawie połowa Polaków robi zakupy rozsądnie, aktywnie szukając i korzystając z różnego rodzaju promocji. Tak przynajmniej wynika z badań „Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków”. Coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych rabatów czy kart lojalnościowych staje się przy tym moneyback. Na czym polega to rozwiązanie?  więcej
    04-09-2018, 14:48, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-handel coraz bardziej smart


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do internetowego handlu. Sam e-commerce przekształca się już w smart-commerce. Wykorzystanie AI oraz stosowanie rozszerzonej rzeczywistości pozwala na dokładniejsze dopasowanie oferty do potrzeb klienta.  więcej
    04-09-2018, 14:07, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Walka o klienta na sekundy


    wk1003mike / shutterstock
    Ile czasu potrzeba, żeby w e-commerce zniechęcić do siebie klienta? 47% internautów oczekuje, że witryna sklepu załaduje się w ciągu maksymalnie dwóch sekund, a 40% opuści ją, jeśli zajmie to od trzech do czterech sekund. W handlu internetowym walka o uwagę klienta trwa już w czasie liczonym kilka miejsc po przecinku.  więcej
    09-08-2018, 21:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy w e-handlu cena produktu jest coraz mniej istotna?


    shutterstock.com
    85% polskich internautów kupuje w sieci. Zmieniają się przy tym decydujące czynniki wyboru sklepu internetowego. Choć wciąż najbardziej liczy się cena, to jej znaczenie – w ciągu dwóch lat – zmalało aż o 10%. Częściej zwracamy uwagę na wygodę realizacji zakupu, w tym duży wybór metod płatności - wynika z tegorocznej edycji badania  “Jak kupujemy w internecie”.  więcej
    18-07-2018, 10:55, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy przyszłość handlu leży w mobilności?


    Shutterstock.com
    Globalnym trendem, zauważalnym także w Polsce, jest stopniowe odchodzenie klientów od zakupów przez komputery stacjonarne na rzecz finalizowania transakcji na urządzeniach mobilnych.  Trendów w nowoczesnym handlu jest jednak więcej. Jak dokładniej wygląda zakupowa teraźniejszość i co z jej przyszłością, dowiemy się z tego tekstu.  więcej
    06-07-2018, 17:58, Nika, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Sierpień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031