Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

zakupy online

  • Blisko co 4. polska firma z branży e-commerce jest zarejestrowana w województwach dotkniętych powodzią

    Pod względem tempa powstawania nowych firm, polski rynek e-commerce należy do najszybciej rozwijających się w Europie, a liczba zarejestrowanych w KRS podmiotów zbliża się do 70 tys. Aż 24 proc. działalności z tego sektora zarejestrowano w województwach dolnośląskim, opolskim, lubuskim i śląskim. Samo województwo śląskie zajmuje pod tym względem drugie miejsce w Polsce. Polski e-commerce jest mocno sfeminizowany – 41,3 proc. firm należy do kobiet. W zestawieniu wszystkich branż odsetek ten wynosi 20 proc.  więcej
    25-09-2024, 10:04, _, Pieniądze
  • 94 proc. Polaków kupujących online wybiera Paczkomaty jako formę dostawy


    InPost
    Najnowsze badanie przeprowadzone przez agencję Kantar ujawnia wysoką popularność usług InPost wśród polskich internautów korzystających z zakupów online. Wyniki wskazują na dominującą pozycję firmy w sektorze dostaw e-commerce.  więcej
    26-06-2024, 10:22, Henryk Warecki, Pieniądze
  • Allegro uruchamia nowy program dostaw - Allegro Delivery


    Allegro
    Polski gigant e-commerce, Allegro, wprowadza nowy program logistyczny, mający na celu uproszczenie procesu dostaw zarówno dla klientów, jak i sprzedawców.  więcej
    26-06-2024, 11:07, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Czy w ecommerce warto mierzyć LTV i CAC?


    Pixabay
    W dobie rosnących z prędkością światła kosztów kliknięcia w reklamę, spadających zasięgów w Social Mediach, co rusz nowych upgrade'ów algorytmów Google, pozyskiwanie klienta do ecommerce'u (czy generalnie online) jest co raz droższe. Dodatkowo ścieżka klienta ulega wydłużeniu. "Przyszli zakupowicze" potrzebują kilkukrotnie zobaczyć komunikat marketingowy, przejrzeć stronę, poczytać opinię, ... A koszty pozyskania ruchu na stronę sklepu rosną. Jak sobie radzić z takimi problemami, radzimy na blogu Prissani.  więcej
    10-06-2024, 20:55, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Optymizm kupujących napędza zakupy w internecie


    Allegro
    Wydarzenia społeczno-ekonomiczne w Polsce i za granicą nie mają już aż takiego wpływu na decyzje zakupowe, jak rok wcześniej (38% vs 47%). Kupujący coraz chętniej korzystają z zakupów online, a przejście od tradycyjnego modelu do e-commerce przynosi ze sobą nowe nawyki i preferencje zakupowe, które mają szansę zrewolucjonizować rynek handlu detalicznego w Polsce.  więcej
    24-05-2024, 11:53, pressroom , Pieniądze
  • Pomiędzy ekranami - czyli o tym, jak Polki i Polacy korzystają ze smartfonów - infografika


    Jan Vašek
    Niemal 40% Polek spędza ze smartfonem w dłoni już między 5 a 6 godzin dziennie. Najchętniej rozmawiając z rodziną, szukając informacji, przeglądając pocztę i korzystając z aplikacji, głównie społecznościowych, zakupowych i komunikatorów. Z okazji Dnia Kobiet Digital Care sprawdziło, jak korzystają ze smartfonów Polki, a jak Polacy  więcej
    08-03-2024, 16:37, pressroom , Technologie
  • Omnichannel w Europie

    90 proc. Europejczyków chce kupować w formule omnichannel – tak wynika z raportu eCommerce 2023 Survey Report . To pokazuje, że zakupy pomiędzy kanałami, wyszukiwanie informacji, odbiór przesyłek lub dokonywanie zwrotów powinny odbywać się zarówno online, jak i offline. I jest to must-have. Jak zatem wyglądają zakupy w formule omnichannel w Europie?  więcej
    16-02-2024, 12:36, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Polacy nie ufają promocjom w e-sklepach. Blisko 70 proc. sprawdza ich autentyczność


    Mikhail Nilov
    Polacy stają się coraz bardziej świadomi przy zakupach online i nieufnie podchodzą do promocji w e-sklepach wynika z najnowszego sondażu UCE RESEARCH i Grupy BLIX. Istnieje znacząca grupa konsumentów, która aktywnie sprawdza autentyczność promocji w e-sklepach. Wyniki te rzucają światło na aktualne trendy konsumenckie i wyzwania stojące przed e-commerce.  więcej
    23-01-2024, 09:01, Sabina Iling, Pieniądze
  • Uwaga na kredyty na Temu.com! To oszustwo


    Freepik
    Szybko dotarły oszustwa finansowe na platformę, która weszła do Polski całkiem niedawno, bo w 2023 roku. Chodzi o oferty o rzekomym kupnie kredytów do wykorzystania na Temu.com, azjatyckiej platformie sprzedażowej, podobnej do Aliexpress.  więcej
    17-01-2024, 07:19, pressroom , Bezpieczeństwo
  • Prawa konsumentów podczas BLACK FRIDAY, BLACK WEEK i CYBER MONDAY - 7 porad ekspertów ECK


    Freepik
    Czy to już czas na szaloną wyprzedaż Black Friday, czy może to kolejna pułapka marketingowa czeka na konsumentów? Poniżej krótka instrukcja, przygotowana specjalnie dla łowców okazji i fanów wyprzedaży. Przeczytaj, nim twoja karta kredytowa znów pójdzie na zakupy!  więcej
    23-11-2023, 15:12, pressroom , Pieniądze
  • Jak korzystać z AI podczas zakupów online - pokolenia Z i X chcą tego już dziś


    Freepik
    Dzisiejsi konsumenci, zwłaszcza ci z pokolenia Z oraz tzw. Millenialsi, coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ sztucznej inteligencji (AI) na procesy zakupowe w internecie. Badania wskazują, że prawie dziewięciu na dziesięciu użytkowników z tych grup wiekowych jest przekonanych o korzyściach płynących z zastosowania AI, które ułatwia wybieranie produktów i usług online. Wśród najbardziej pożądanych funkcji AI w e-commerce wymienia się automatyczne porównywanie cen oraz poszukiwanie atrakcyjnych ofert promocyjnych.  więcej
    02-11-2023, 23:13, si, Pieniądze
  • 2 tys. więcej PaczkoPunktów InPost dostępnych dla użytkowników Allegro

    Dzięki rozszerzeniu współpracy z InPost, klienci Allegro zyskują dostęp do ponad 2 tys. nowych PaczkoPunktów, także w soboty. To nie tylko ułatwi i przyspieszy dostawę, ale również zwiększy satysfakcję i może skłonić do częstszych zakupów online.  więcej
    30-10-2023, 10:38, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Zakupy online - jak rozpoznać, że e-sklep jest warty zaufania?

    W sieci znaleźć można całą masę sklepów internetowych z produktami różnych kategorii. Nie bez powodu sprzedaż internetowa zaczyna się stawać kanałem znacznie bardziej rozwojowym niż sprzedaż stacjonarna. Zamawiając produkty przez internet, warto mieć jednak na uwadzę wiarygodność wybieranych sklepów. Ważne jest przede wszystkim to, czy składane zamówienia zostaną zrealizowane, a otrzymane produkty będą zgodne z opisem na stronie internetowej. Po czym rozpoznać warty zaufania e-sklep?  więcej
    21-09-2022, 08:28, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera
  • Jak zrobić zakupy spożywcze do domu przez aplikację InPost Fresh

    Na myśl o wyjściu na zakupy spożywcze dostajesz gorączki? Wizja godzin spędzonych w kolejce do kasy przyprawia Cię o zimne dreszcze? Jest na to rada - zakupy spożywcze przez Internet.  więcej
    27-08-2022, 08:53, redakcja,
  • E-commerce ochronił małe firmy przed skutkami pandemii


    Brooke Cagle
    Pandemia dała się we znaki wszystkim uczestnikom globalnego rynku, ale jak pokazuje nowy raport przygotowany przez Alibaba Group, to małe i średnie przedsiębiorstwa najbardziej odczuły jej skutki. Publikacja chińskiej firmy dostarcza dowodów, że największe szanse na przetrwanie miały firmy, które postawiły na cyfryzację i sprzedaż online.  więcej
    20-07-2022, 10:16, _, Pieniądze
  • To nieuniknione - rozwój e-commerce to więcej reklam w internecie


    John Schnobrich
    Coraz więcej klientów będzie kupowało produkty w sklepach internetowych zamiast stacjonarnych. Co za tym idzie znacząco rosnąć będą wydatki na reklamę w sieci. Według prognoz specjalistów nawet dwukrotnie w ciągu najbliższych czterech lat.  więcej
    23-06-2022, 13:54, _, Pieniądze
  • Prowizje, grzywny, a nawet długi - zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz


    Andrea Piacquadio
    Nie każdy kupujący każdy wie, że wystarczy małe przeoczenie, a gwarancja zwrotu pieniędzy nie obowiązuje. Nie każdy jest też świadomy, jakie konsekwencje może mieć nieznajomość aktualnych procedur celno-skarbowych. Nie każdy potrafi rozróżnić uczciwego sprzedawcę od oszusta. Jak więc kupować za granicą, by zakup nie wpędził nas w kłopoty finansowe?  więcej
    19-05-2022, 17:18, _, Pieniądze
  • Polscy gamerzy kupują online chętniej niż entuzjaści mody


    Andre Hunter
    W ciągu ostatnich lat branża gier komputerowych stała się największym rynkiem rozrywki na żądanie. Przewiduje się, że już w 2022 roku jej przychody osiągną 175 060 mln dolarów. Nie inaczej jest w Polsce - dynamicznie rozwijającym się rynku z ponad 17 milionami graczy[2], gdzie do 2024 roku wartość branży ma wynieść 3 miliardy złotych (ok. 760 milionów dolarów)[3]. Polacy są znani jako konsumenci, którzy chętnie sprawdzają tytuły z całego świata.  więcej
    18-05-2022, 13:27, pressroom , Pieniądze
  • Wzrosty cen w sklepach stacjonarnych zachęcają Polaków do zakupów online


    Blue Media
    Po ponownym otwarciu centrów handlowych ponad połowa Polaków zauważyła wzrost cen produktów – wynika z autorskiego raportu Cushman & Wakefield pt. „Rynek powierzchni handlowych - powrót optymizmu?”. Co więcej, negatywne zjawiska w centrach handlowych zachęcają konsumentów do zakupów online.  więcej
    20-10-2021, 16:08, pressroom , Pieniądze
  • Już niemal 70 proc. Polaków kupuje online. Co trzeci z nas zamawia w ten sposób książki, a co czwarty posiłki z restauracji


    wavebreakmedia / shutterstock
    Według ankiety przeprowadzonej na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: nowa normalność”, już niemal 70 proc. Polaków z różnych grup wiekowych kupuje przez internet. W ciągu kilku ostatnich miesięcy najczęściej zamawialiśmy w ten sposób książki (35,7 proc.), ubrania (35,6 proc.), posiłki z restauracji (29,5 proc.) oraz elektronikę (23,1 proc.).  więcej
    28-07-2021, 14:55, pressroom , Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)