Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

media

  • Tomasz Lis specjalnym wydawcą Onetu

    W środę, 21 września, Tomasz Lis na jeden dzień dołączy do zespołu redakcyjnego Onetu. Jako specjalny wydawca poprowadzi kolegia redakcyjne, będzie zarządzał bieżącą pracą redakcji oraz treściami na stronie głównej. Lis jest kolejnym - po Kamilu Durczoku i Wojciechu Mannie - znanym dziennikarzem, który przyjął zaproszenie wydawania Onetu w cyklu „VIP wydaje”.  więcej
    20-09-2011, 10:06, paku, Media
  • Kampania wyborcza nabrała rozpędu


    © TPopova at istockphoto.com
    Ponad 13 tysięcy publikacji na temat polskich partii politycznych ukazało się w prasie w sierpniu. To znak, że kampania wyborcza rozkręciła się na dobre. Liczba tekstów osiągnęła pułap o jedną trzecią wyższy aniżeli przeciętnie podają nam dziennikarze w okresie pomiędzy wyborami - wynika z danych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    18-09-2011, 16:44, komunikat prasowy, Media
  • Google zrobi konkurenta Flipboard?

    Flipboard to efektowna aplikacja dla iPada, która prezentuje treści z serwisów informacyjnych i społecznościowych w formie spersonalizowanego magazynu. Firma Google może stworzyć podobny produkt. Z przecieków wynika, że może on nosić nazwę Propeller.  więcej
    16-09-2011, 13:56, Marcin Maj, Technologie
  • Arrington oficjalnie poza TechCrunchem i AOL


    Robert Scoble
    Założyciel TechCruncha nie jest już jego pracownikiem, nie jest też pracownikiem AOL. Michael Arrington zajmie się inwestowaniem, a co będzie z TechCrunchem? Serwis działa, ma się dobrze i nic jeszcze nie wskazuje na to, aby miał nastąpić jego wcześniej zapowiadany koniec.  więcej
    13-09-2011, 09:25, Marcin Maj, Media
  • Rekiny biznesu z dala od mediów


    © TPopova at istockphoto.com
    Aż czterech z dziesięciu czołowych przedsiębiorców w Polsce stroni od mediów – dowiadujemy się z raportu „Najbogatsi Polacy” przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. O pozostałych w mediach mówi się raczej niewiele. Czy to ich przemyślana strategia? I dlaczego dziennikarze nie interesują się osobami, od decyzji których zależy często nie mniej niż od posunięć wszechobecnych polityków?  więcej
    09-09-2011, 09:06, komunikat prasowy, Media
  • TechCrunch: Arrington żąda niezależności od AOL lub sprzedania serwisu


    Robert Scoble
    Nie jest pewne, czy Michael Arrington jeszcze pracuje dla TechCruncha, ale zażądał on dla tego serwisu niezależności od AOL lub odsprzedania go wcześniejszym udziałowcom. Arrington przekonuje, że chodzi o utrzymanie "niezależności redakcyjnej" wpływowego bloga, a inne rzeczy są bez znaczenia.  więcej
    07-09-2011, 10:16, Marcin Maj, Media
  • TVN uruchamia portal dla mediów


    © erikreis at istockphoto.com
    Newsroom Agencji TVN będzie dostarczał mediom klipy z Polski na podstawie materiałów źródłowych tworzonych przez stacje TVN, TVN24, TVNCNBC, TVN Meteo oraz przez użytkowników platformy Kontakt 24.  więcej
    19-08-2011, 10:55, paku, Media
  • Wypożyczanie filmów wraca do łask dzięki internetowi


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Rosną wydatki na cyfrowe wypożyczanie filmów i jednocześnie spada sprzedaż fizycznych nośników oraz kopii cyfrowych - wynika z raportu amerykańskiej organizacji Digital Entertainment Group. To kolejny dowód na to, że na rynku mediów zachodzą poważne zmiany, z którymi wydawcy powinni się liczyć.  więcej
    09-08-2011, 11:03, Marcin Maj, Media
  • Widać pierwsze jaskółki kampanii wyborczej


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Kampania w mediach zaczyna być już dostrzegalna. Prasa zachowuje się w coraz większym stopniu typowo dla okresu przedwyborczego. W czerwcu po raz drugi z rzędu zwiększyła się liczba publikacji o partiach politycznych i ich liderach – wynika z badania „Scena Polityczna” wydanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    30-07-2011, 13:02, komunikat prasowy, Media
  • EduCamp w Krakowie o mediach w edukacji

    28 września w Krakowie odbędzie się kolejne (już czwarte) spotkanie EduCamp, tym razem poświęcone mediom w edukacji. Będzie to kolejna okazja, aby o problemach współczesnej edukacji porozmawiać w sposób luźny i niewymuszony, ale na profesjonalnym poziomie.  więcej
    27-07-2011, 12:20, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • KRRiT: oznaczenie lokowania produktu i nowe symbole wiekowe


    © erikreis at istockphoto.com
    W najbliższym czasie audycje telewizyjne zostaną oznaczone nowymi znakami graficznymi ochrony małoletnich. Widzowie i radiosłuchacze zostaną także poinformowani o lokowaniu produktu w programach.  więcej
    23-07-2011, 15:44, komunikat prasowy, Media
  • Dziennikarskie „Słowa dla Innowacji” rozdane

    Spośród blisko 80 materiałów nadesłanych do PARP na konkurs „Słowa dla Innowacji” wybrano najlepsze, które w szczególny sposób propagowały innowacyjność w kraju. Nagrody otrzymali m.in. dziennikarze Gazety Wyborczej i Polityki.  więcej
    16-06-2011, 12:41, paku, Pieniądze
  • Facebook i Twitter zakazane we francuskiej telewizji


    © erikreis at istockphoto.com
    Słowa "Facebook" i "Twitter" nie powinny padać w telewizji i radiu, jeśli nie są używane w kontekście informacji dotyczących tych serwisów społecznościowych - wynika z decyzji francuskiego regulatora medialnego Conseil Supérieur de l’Audiovisuel (CSA). W ten sposób Francja realizuje swoje prawo funkcjonujące nie od dziś, ale zdaniem wielu komentatorów jest to mało rozsądne.  więcej
    06-06-2011, 11:55, Marcin Maj, Pieniądze
  • Facebook z muzycznym wsparciem od Spotify?


    Facebook
    Na Facebooku zagoszczą ikonki Spotify, które umożliwią zainstalowanie oprogramowania do odsłuchiwania muzyki w streamingu - wynika z informacji Forbesa. Mark Zuckerberg deklaruje trzymanie się z dala od rynku mediów, ale społeczności i muzyka potrafią dobrze się łączyć.  więcej
    26-05-2011, 13:54, Marcin Maj, Pieniądze
  • Stworzyłeś startup? Czy wiesz jak skutecznie wyróżnić go w internecie?


    ©fotolia.com
    Pewnie większość osób kojarzy Allegro.pl, WP.pl, Nozbe.com lub Basecamp.com. Są to projekty internetowe, które odniosły ogromny sukces, a jakiś czas temu też były startupami. Rynek internetowy charakteryzuje się wysoką dynamiką i zamiłowaniem do innowacji. Warto to wykorzystać! Innowacyjne pomysły i dobrze prowadzone projekty niezmiennie mają dużą szansę na sukces oraz stałe miejsce w świadomości internautów. Zaistnieć z nowym, internetowym projektem jest jednak coraz trudniej. Aby wyróżnić się w gąszczu pomysłów i tłumie chętnych do zarobienia na startupach, należy w pełni zaangażować się w skuteczną promocję.  więcej
    25-05-2011, 14:47, Anna Sobolewska, Fast PR,
  • Internet uczłowiecza dziennikarstwo... i dobrze!


    © TPopova at istockphoto.com
    W internecie widać jeszcze dwa style dziennikarstwa. Pierwszy jest styl "ludzki" - jak rozmowa między znajomymi o ważnych sprawach. Drugi jest "magiczny" - opiera się na tworzeniu wrażenia, że dziennikarz to ktoś bardzo wyjątkowy. Wygląda na to, że ten drugi styl powoli ginie.  więcej
    16-05-2011, 13:02, Marcin Maj, Lifestyle
  • USA: gry komputerowe są sztuką


    Dominic / lic CC
    To oznacza, że w USA twórcy gier komputerowych mogą starać się o dotację rządową, podobnie jak malarze czy rzeźbiarze. Uznanie gier za sztukę ma więc znaczenie nie tylko prestiżowe. Być może gry będziemy z czasem dzielić na te prawdziwie artystyczne oraz czysto komercyjne.  więcej
    09-05-2011, 11:30, Marcin Maj, Technologie
  • Wall Street Journal konkurentem Wikileaks. Czy będzie tak samo bezpieczny?


    ©istockphoto.com/edelmar
    WSJ to kolejny podmiot, który chce przyjmować dokumenty z anonimowych źródeł, podobnie jak Wikileaks. Daje to nadzieję na przełomowe newsy, ale obserwatorzy dostrzegli już jedną różnicę między WSJ a Wikileaks. Gazeta ostrzega, że może zdradzić swoje źródła organom ścigania.  więcej
    06-05-2011, 10:43, Marcin Maj, Lifestyle
  • Media nie rozumieją internetu


    ©istockphoto.com/joeygil
    Przed świętami Bożego Narodzenia okazało się, że telewizja Polsat nie pokaże, jak co roku, filmu "Kevin sam w domu". Brak emisji tego filmu miał większą reklamę niż informacje o tym, co będzie w święta w telewizji. Z braku "Kevina" pośmiał się internet, społeczność Wykopu wykopała tekst "Pilne: Kevina w tym roku nie będzie!", a temat pociągnęły tradycyjne media, m.in. dziennik "Fakt", który napisał artykuł "Szok! Nie będzie Kevina w święta".  więcej
    04-05-2011, 18:46, Sławomir Wilk, Lifestyle
  • Chętniej zaglądamy po wiadomości do sieci niż gazet


    Eivind Z. Molvær (lic. CC-BY)
    Problemy prasy nie są nowością, a rozwijające się w sieci witryny sukcesywnie odbierają jej czytelników.  więcej
    16-03-2011, 16:17, Adrian Nowak, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)