Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dziennikarskie „Słowa dla Innowacji” rozdane

16-06-2011, 12:41

Spośród blisko 80 materiałów nadesłanych do PARP na konkurs „Słowa dla Innowacji” wybrano najlepsze, które w szczególny sposób propagowały innowacyjność w kraju. Nagrody otrzymali m.in. dziennikarze Gazety Wyborczej i Polityki.

Podczas gali I edycji konkursu dla dziennikarzy „Słowa dla Innowacji”, organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, obecny był m.in. Sekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki Mieczysław Kasprzak, reprezentujący Wicepremiera i Ministra Gospodarki Waldemara Pawlaka, który objął honorowy patronat nad konkursem, oraz Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Bożena Lublińska-Kasprzak. Uroczystość uświetnił swoim wykładem prof. Radosław Pawelec z Uniwersytetu Warszawskiego.

>> Czytaj też: Innowacyjność poszukująca kapitału - jak firmy wysokich technologii finansują prace badawcze

Sonda
Uważasz, że w mediach często porusza się temat innowacji?
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Nagrodę główną w konkursie otrzymał Adam Grzeszak z tygodnika Polityka za artykuł „Biointeres”. Dodatkowo wyróżnieni zostali: Danuta Majka z Gazety Wyborczej w Lublinie za artykuł „Samoloty przyszłości”, Józef Wycisk z Radia Katowice za audycję „Innowacyjność” oraz Artur Włodarski z Gazety Wyborczej za artykuł „Anatomia szwedzkiego cudu”.

Przyznano także Nagrodę Specjalną Prezesa PARP. Otrzymał ją Paweł Blajer z TVN CNBC za popularyzację idei innowacyjności w polskiej gospodarce i rzetelne informowanie przedsiębiorców oraz osoby planujące rozpoczęcie własnego biznesu o praktycznych aspektach prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce.

Konkurs „Słowa dla Innowacji” to pierwszy projekt PARP, który angażuje dziennikarzy i publicystów piszących o innowacjach w dziedzinach takich, jak nauka, technologia, przemysł czy ekonomia. Jego celem, oprócz promowania postaw i działań proinnowacyjnych podejmowanych przez instytucje, organizacje i przedsiębiorców, jest uhonorowanie najlepszych dziennikarzy, którzy swoją aktywność publicystyczną poświęcają niełatwym w opisie zagadnieniom innowacyjności.

>> Czytaj też: Potencjał rozwoju firm wysokich technologii w Polsce

Organizator konkursu liczy również na to, że dzięki niemu tematyka innowacyjności będzie silniej obecna w mediach branżowych i specjalistycznych, zaś dziennikarzom piszącym o ciekawych zmianach, produktach czy usługach łatwiej będzie przebić się w swoich redakcjach na czołówki wydań.

Konkurs „Słowa dla Innowacji” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:





fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E