Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

media

  • Telepolis.pl ponownie zmienia właściciela, kilkukrotnie przebijając kwotę pierwszego przejęcia

    Comperia.pl SA zawarła warunkową umowę sprzedaży serwisu Telepolis.pl. Nabywcą jest należąca do Sebastiana Felknera spółka Online Venture, do której należą też serwisy Meczyki.pl i PPE.pl.  więcej
    23-02-2024, 12:50, kg, Pieniądze
  • Praca marzeń? Stanowski i portale pracy płacą 1000 zł dziennie za leżenie na plaży

    Ruszył Kanał Zero, inicjatywa Krzysztofa Stanowskiego, która chce stawić czoła konwencjonalnym mediom. W ramach promocji, wspólnie z portalami pracy rocketjobs.pl i Just Join IT, zaproponowano niebanalną ofertę pracy.  więcej
    02-02-2024, 18:53, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Klucz do skutecznej komunikacji


    Freepik
    W dzisiejszym dynamicznym i konkurencyjnym świecie, marki i organizacje starają się dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców i przekazać swoje przesłanie w sposób skuteczny. W tym celu często korzystają z usług specjalistycznych agencji, znanych jako domy mediowe. Ten artykuł zapozna Cię z pojęciem domów mediowych, ich rolą i zaletami, jakie oferują dla skutecznej komunikacji.  więcej
    22-05-2023, 08:00, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Informacja to broń dla Kremla. Rośnie rosyjski budżet na propagandę w mediach


    Pavel Neznanov
    Rosja zwiększa wydatki na państwowe agencje informacyjne, traktując informację jako broń. W 2022 roku przeznaczyła na mass media 143 mld RUB (1,9 mld USD), czyli o 25% więcej niż zaplanowano - informuje think tank Debunk.org  więcej
    09-05-2023, 10:13, pressroom , Pieniądze
  • Jak ocenić kampanię PR?


    ThisisEngineering RAEng
    Wiele firm zastanawia się, jak ocenić kampanię PR. Nowoczesne narzędzia dostępne na rynku umożliwiają precyzyjną analizę skuteczności podjętych działań. Część z nich będzie mierzalna, natomiast pozostałe wpływają na wizerunek firmy i trudno je określić za pomocą konkretnych liczb.  więcej
    04-05-2022, 10:39, _,
  • RMF FM otwiera ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w styczniu 2022


    Instytut Monitorowania Mediów
    Jak wynika z najnowszego raportu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, ranking główny za styczeń 2022 otwiera stacja radiowa RMF FM cytowana niemalże 3,4 tys. razy. Miejsce drugie należy do portalu Onet z liczbą 2,7 tys. wzmianek w innych mediach, a podium zamyka Wirtualna Polska z wynikiem 2,3 tys. cytowań. Do TOP 15 ze wzrostami aż o siedemdziesiąt i pięćdziesiąt sześć miejsc awansowały kolejno miesięcznik Perspektywy i tygodnik Sieci.  więcej
    02-03-2022, 17:57, pressroom , Pieniądze
  • Polskie media rozbrajają machinę dezinformacyjną na temat Ukrainy


    Instytut Monitorowania Mediów
    Od początku marca w mediach społecznościowych pojawia się coraz więcej treści dezinformacyjnych w kontekście wojny w Ukrainie. Instytut Monitorowania Mediów jednocześnie potwierdza, że liczba materiałów publikowanych przez polskie redakcje, dziennikarzy, czy osoby publiczne, w których zawarte są ostrzeżenia na temat nieprawdziwych informacji również wzrasta – takich treści w stosunku do lutego jest już niemal trzykrotnie więcej. IMM szacuje, że każdy Polak w wieku powyżej 15 lat w okresie 1-13 marca br. mógł spotkać się z przekazami alarmującymi o dezinformacji minimum dwa razy.  więcej
    22-03-2022, 10:41, pressroom , Pieniądze
  • Priorytety płatności Polaków - rachunki za wodę i gaz mogą poczekać

    Polacy najpierw pokrywają opłaty za czynsz, a następnie dbają o uregulowanie rat kredytów oraz rachunków za prąd. Natomiast faktury za wodę i gaz, a więc media niezbędne w gospodarstwie domowym, przesuwają na dalsze pozycje w planie spłat - wynika z badania Krajowego Rejestru Długów „Portfel statystycznego Polaka w pandemii”.  więcej
    09-02-2022, 12:02, pressroom , Pieniądze
  • Edukacja i wspieranie niezależnych mediów metodą na rosyjską dezinformację


    PhotoMIX
    Edukacja medialna oraz wspieranie niezależnych źródeł informacji to najlepsze sposoby na walkę z rosyjską falą fałszywych informacji, która w ostatnim czasie przyjmuje coraz bardziej wysublimowane formy – wynika z panelu „Dezinformacja w czasach kryzysów”, który odbył się w ramach Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.  więcej
    23-09-2021, 11:00, pressroom , Bezpieczeństwo
  • Open Source i kontenery - media w przyszłości nie będą już takie same


    metamorworks
    Przedsiębiorcy z różnych branż stale inwestują w najnowsze technologie, które mogą usprawnić funkcjonowanie ich biznesu i zwiększyć kapitał. Branża medialna wcale nie odbiega od reszty. Począwszy od przejścia TV z sygnału analogowego na pliki cyfrowe po wirtualizację mediów zmiana jest cały czas obecna.  więcej
    12-03-2021, 12:41, pressroom , Pieniądze
  • 91 proc. Polaków zauważyło protest mediów przeciw nowemu podatkowi a 62 proc. go popiera

    W środę 10 lutego kilkadziesiąt portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych oraz gazet solidarnie protestowało przeciwko planom wprowadzenia nowego podatku od reklam. Nadawcy zawiesili, ograniczyli lub zmienili sposób przekazywania informacji – emitowali tylko komunikaty o proteście lub czarne plansze z napisem „Media bez wyboru”. Gazety tego dnia opublikowały na okładkach całostronicowy list otwarty. Media protestują przeciwko planom nałożenia na nie nowego podatku (naliczanego od przychodów, nie zaś od zysku), co najbardziej uderzy w wolne i niezależne redakcje ograniczając odbiorcom dostęp do rzetelnej informacji.  więcej
    18-02-2021, 13:41, _, Pieniądze
  • Rząd chce uciszyć niezależne media haraczem. List otwarty do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych.

    Zwracamy się w sprawie zapowiadanego nowego, dodatkowego obciążenia mediów działających na polskim rynku, myląco nazywanego „składką”, wprowadzanego pod pretekstem Covid-19. Jest to po prostu haracz, uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę, a także polskie produkcje, kulturę, rozrywkę, sport oraz media. Wprowadzenie go będzie oznaczać:  więcej
    10-02-2021, 10:59, Redakcja , Pieniądze
  • Orlen, gazety i prawo do informacji. Władza i media - czemu powinny być rozdzielone?


    svetazi
    Orlen zapowiedział przejęcie wydawnictwa Polska Press od niemieckich właścicieli. Czy działania państwowej spółki stanowią zagrożenie dla prawa obywateli do informacji i wolności mediów i czy spółka skarbu państwa powinna wydawać gazetę?  więcej
    10-12-2020, 18:08, pressroom , Pieniądze
  • Przedstawiciele mediów oczekują od KRRiT partnerskiego podejścia

    Przedstawiciele nadawców telewizyjnych, radiowych oraz wydawców internetowych podtrzymują wolę współpracy z KRRiT przy tworzeniu wspólnego badania mediów. Oczekują jednak szerszego udziału i partnerskiej współpracy w realizacji projektu.  więcej
    19-06-2019, 15:19, Nika, Media
  • W tym roku niemal 1/3 firm zwiększy zatrudnienie specjalistów IT


    Mark Carrel / Shutterstock
    Według analizy State of IT 2019, 29% europejskich oraz północnoamerykańskich przedsiębiorstw zamierza zwiększyć w tym roku skalę zatrudnienia specjalistów IT. Na Starym Kontynencie konieczność wzmocnienia kadr IT dostrzega większa liczba organizacji (32%) niż w przypadku Ameryki Północnej (25%).  więcej
    07-01-2019, 22:38, Nika, Pieniądze
  • Jak być szczęśliwym w czasach Facebooka?


    ©istockphoto.com/danwilton
    Wielu ludzi czuje się nieszczęśliwymi. Coraz częściej dotyczy to osób młodych. Problem pogłębiają media społecznościowe, ponieważ z publikowanych w nich zdjęć na ogół przebija szczęście, więc może nam się wydawać, że innym żyje się dobrze. Co zrobić, aby faktycznie być zadowolonym ze swojego życia?  więcej
    07-08-2018, 13:54, Nika, Media
  • Mamy laureatów tegorocznej Olimpiady Cyfrowej dla młodzieży


    Africa Studio / Shutterstock.com
    Przez cały weekend licealiści z całego kraju walczyli o tytuł laureata Olimpiady Cyfrowej, ogólnopolskiego konkursu kompetencji medialnych i cyfrowych. Finałowa dwudziestka została wyłoniona spośród ponad trzech tysięcy uczestników.  więcej
    24-04-2018, 14:32, Nika, Media
  • Zgoda bezpieczniejsza niż prawnie uzasadniony interes administratora


    mohamed_hassan
    Doktor Maciej Kawecki, koordynator prac nad reformą ochrony danych osobowych przybliżył w jednej z rozmów zasady działania RODO między innymi w obrębie funkcjonowania mediów. Ekspert odpowiedział między innymi na pytania, dotyczące prawa do bycia zapomnianym.  więcej
    24-04-2018, 11:43, Nika, Pieniądze
  • Reklama daje wolność mediom


    floeschie (CC)
    Wystartowała kampania Wirtualnej Polski, której celem jest przypomnienie użytkownikom, że reklamy stanowią podstawowe źródło utrzymania mediów, a tym samym są jednym z gwarantów istnienia wielu niezależnych i autonomicznych podmiotów na rynku medialnym. Kampanię promują m.in. hasła takie jak: „Nie ma wolności mediów bez oglądalności reklam” oraz „Reklama daje wolność mediom”.  więcej
    08-08-2017, 12:28, _, Pieniądze
  • Abonament RTV: Sprzeciw wobec wybiórczego haraczu, mnóstwo niedoróbek w projekcie - opinie


    Chris Brown (lic. CC)
    Ustawę "uszczelniającą" abonament RTV skrytykowali nie tylko GIODO i operatorzy płatnej telewizji, ale nawet minister Henryk Kowalczyk. Opłata niby-powszechna ma się stać haraczem dla części społeczeństwa, ale poza tym ustawa wzbudza szereg wątpliwości prawnych.  więcej
    15-03-2017, 10:37, Marcin Maj, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)