Kampania wyborcza nabrała rozpędu

komunikat prasowy 18-09-2011, 16:44

Ponad 13 tysięcy publikacji na temat polskich partii politycznych ukazało się w prasie w sierpniu. To znak, że kampania wyborcza rozkręciła się na dobre. Liczba tekstów osiągnęła pułap o jedną trzecią wyższy aniżeli przeciętnie podają nam dziennikarze w okresie pomiędzy wyborami - wynika z danych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Najbardziej medialne pozostaje Prawo i Sprawiedliwość. Tuż za nim plasuje się Platforma Obywatelska, a na trzecim miejscu znajduje się Sojusz Lewicy Demokratycznej. Największy przyrost liczby informacji zanotowało z kolei ugrupowanie Polska Jest Najważniejsza, o którym w sierpniu dziennikarze opublikowali w prasie o 60 proc. więcej tekstów niż w lipcu.

Liczba publikacji prasowych, w których wystąpiły partie polityczne w sierpniu 2011 r.

Liczba publikacji prasowych, w których wystąpiły partie polityczne w sierpniu 2011 r.

Badanie przeprowadzone zostało na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej, regionalnej, branżowej i specjalistycznej. Jak podaje PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, liczba informacji na temat partii wzrosła do takiego poziomu, że zarządzanie wizerunkiem stało się w ich przypadku zadaniem niezwykle trudnym.

Czytaj także: Fala krytyki zalewa polityków


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
Tematy pokrewne:  

tag SLDtag PSLtag prasatag politycytag POtag PJNtag PiStag partietag monitoring mediówtag media
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031