Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ponad 13 tysięcy publikacji na temat polskich partii politycznych ukazało się w prasie w sierpniu. To znak, że kampania wyborcza rozkręciła się na dobre. Liczba tekstów osiągnęła pułap o jedną trzecią wyższy aniżeli przeciętnie podają nam dziennikarze w okresie pomiędzy wyborami - wynika z danych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

robot sprzątający

reklama


Najbardziej medialne pozostaje Prawo i Sprawiedliwość. Tuż za nim plasuje się Platforma Obywatelska, a na trzecim miejscu znajduje się Sojusz Lewicy Demokratycznej. Największy przyrost liczby informacji zanotowało z kolei ugrupowanie Polska Jest Najważniejsza, o którym w sierpniu dziennikarze opublikowali w prasie o 60 proc. więcej tekstów niż w lipcu.

Liczba publikacji prasowych, w których wystąpiły partie polityczne w sierpniu 2011 r.

Liczba publikacji prasowych, w których wystąpiły partie polityczne w sierpniu 2011 r.

Badanie przeprowadzone zostało na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej, regionalnej, branżowej i specjalistycznej. Jak podaje PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, liczba informacji na temat partii wzrosła do takiego poziomu, że zarządzanie wizerunkiem stało się w ich przypadku zadaniem niezwykle trudnym.

Czytaj także: Fala krytyki zalewa polityków


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *