monitoring mediów

  • Facebook nie wyszedł z twarzą z giełdowego debiutu


    Andrew Feinberg
    Nieudany debiut Facebooka na giełdzie oraz nieprawidłowości związane ze sprzedażą jego akcji to - według agencji PRESS-SERVICE Monitoring Mediów - jeden z najbardziej medialnych tematów maja. Papiery społecznościowego giganta, określane pierwotnie jako "must have", nie tylko nie są już towarem pożądanym, ale spędzają swoim nowym właścicielom sen z powiek.  więcej
    27-05-2012, 13:25, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Media
  • SentiOne wchodzi na rynek


    © arsenik - istockphoto.com
    Narzędzie do monitoringu internetu, docenione przez TechCrunch Europe, 19 kwietnia wychodzi z beta testów i rozpoczyna sprzedaż.  więcej
    18-04-2012, 19:04, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Fanpage Trender zmienia się w Sotrender


    © arsenik - istockphoto.com
    Nowa nazwa, nowe logo i nowa strona - marka Fanpage Trender wchodzi właśnie w pierwszy etap rebrandingu. W finale ma ukazać się nowy, dojrzalszy podmiot pod nazwą Sotrender. Sam proces rebrandingu rozpocznie się w Polsce, zakończy zaś w Kalifornii i Londynie.  więcej
    27-03-2012, 08:32, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • TV: Styczeń pod hasłem ustawy refundacyjnej i ACTA


    © erikreis at istockphoto.com
    Początek roku w serwisach informacyjnych zdominowały tematy społeczne. Z analizy przekazu głównych wydań telewizyjnych dzienników wynika, że najbardziej medialne były ustawa refundacyjna oraz umowa ACTA - podała w raporcie Cztery Stacje agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    28-02-2012, 13:28, komunikat prasowy, Media
  • Reglamentacja światowego kina w Polsce?


    infandum (Lic. CC)
    Największe przeboje światowego kina przechodzą w polskich mediach bez echa, dopóki nie zostaną ogłoszone nominacje do Oscarów. W dodatku duża część tegorocznych kandydatów do tytułu najlepszego filmu 2011 swoją polską premierę ma dopiero w 2012. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sprawdził, ile publikacji na ich temat pojawiło się, zanim Akademia Filmowa ogłosiła swoje typy.  więcej
    17-02-2012, 08:09, komunikat prasowy, Media
  • Światovid - nowe narzędzie na rynku monitoringu sieci


    © arsenik - istockphoto.com
    Narzędzi monitoringu sieci pojawia się w Polsce coraz więcej. Agencja Harder&Harder opracowała metodologię Światovid, która ma dać kontrolę nad działaniami online i zapewniać szybką reakcję na sytuacje kryzysowe w sieci.  więcej
    16-02-2012, 07:35, paku, Media
  • Córka premiera przegrywa na Facebooku

    Facebookowa parodia bloga Katarzyny Tusk (Make life harder) ma już więcej fanów i budzi większe emocje niż prawdziwa, life style’owa strona córki premiera (Make life easier). Tylko w styczniu na ironicznym fan page’u było prawie 6 razy więcej aktywnych fanów niż na pierwowzorze - wynika z analizy aplikacji catNapoleon.com.  więcej
    07-02-2012, 15:49, paku, Media
  • Które banki są najpopularniejsze w sieci?


    www.sxc.hu
    BZ WBK i Credit Agricole liderami listopadowego badania popularności banków w polskim internecie, które zostało zrealizowane przez SociAll i narzędzie monitoringu sieci Brand24. W badaniu zwrócono uwagę także na opinie internautów.  więcej
    06-02-2012, 22:33, paku, Internauci
  • ACTA: Wrzawa na Facebooku trwa


    © jowka23 - Fotolia.com
    Po ubiegłotygodniowych protestach, które przetoczyły się przez ulice polskich miast, w weekend media społecznościowe wrzały. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów tylko w ciągu trzech dni odnotował na Facebooku 16,7 tys. publicznych wpisów zawierających frazę "ACTA".  więcej
    31-01-2012, 10:47, aws, Media
  • ACTA zdominowała wszystkie media


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Protesty przeciwko podpisaniu przez Polskę ACTA wywołały medialną burzę. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przebadał doniesienia na ten temat we wszystkich mediach: prasie, internecie, radiu i telewizji. W ciągu tygodnia o ACTA pojawiło się ponad 12,8 tysiąca publikacji. Choć krytyka rządu przybrała ogromną skalę, to mówienie o jej negatywnych skutkach wizerunkowych dla ekipy Donalda Tuska wydaje się jednak przedwczesne.  więcej
    28-01-2012, 13:46, komunikat prasowy, Media
  • Brand24: najpopularniejsze smartfony w listopadzie

    iPhone 4S i Nokia Lumia liderami listopadowego badania popularności smarfonów w polskim internecie.  więcej
    29-12-2011, 16:41, paku, Technologie
  • PZPN rządził w internecie

    Październik i listopad 2011 upłynęły pod znakiem PZPN... Zaczęło się od orzełka na koszulkach reprezentacji Polki, a raczej jego braku, potem pojawiło się tajemnicze nagranie z prezesem Lato w roli głównej, wybuchła afera i szum w mediach z tym związany, co z kolei pociągnęło za sobą decyzję o odwołaniu sekretarza generalnego PZPN. Publikacji nie brakowało.  więcej
    04-12-2011, 08:33, paku, Media
  • Tajemnica sukcesu Ruchu Palikota


    © TPopova at istockphoto.com
    Janusz Palikot, który wprowadził nowe ugrupowanie do Sejmu, w październiku występował w mediach częściej od Donalda Tuska - wynika z badania Scena Polityczna przeprowadzonego przez agencję PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Choć kampania Ruchu Palikota kosztowała najmniej ze wszystkich partii parlamentarnych i szacowana jest na 1-2 mln zł, to wartość artykułów, w jakich pojawiło się nazwisko jego lidera, przekroczyła 113 mln zł.  więcej
    15-11-2011, 20:30, komunikat prasowy, Media
  • Prawne aspekty monitoringu mediów


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    W dobie społeczeństwa informacyjnego, wraz z rozwojem mediów i ekspansją internetu, informacja stała się niezwykle cennym dobrem, a media odgrywają kluczową rolę w kreowaniu otaczającej nas rzeczywistości. Zgodnie z teorią agenda-setting (ustalania porządku spraw) środki masowego komunikowania ustalają hierarchię wydarzeń, faktów i ocen, zarówno w świadomości indywidualnego odbiorcy przekazu, jak również opinii publicznej. Informacja, która nie pojawiła się w mediach, po prostu nie istnieje. Jej brak w mediach oznacza jej brak w umysłach, uczuciach i działaniach społeczeństwa – a na taką ewentualność nie mogą pozwolić sobie firmy, organizacje, instytucje, które w XXI wieku chcą odnieść sukces. Coraz więcej z nich decyduje się więc na skorzystanie z usług profesjonalnych firm zajmujących się monitoringiem mediów w celu bieżącego kontrolowania publikacji i materiałów dotyczących zarówno ich, jak i konkurentów.  więcej
    15-11-2011, 14:33, Agata Kowalska, Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy, Porady
  • Fikcyjna Hanka wygrała z rzeczywistością


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    O tym, że Hanka Mostowiak nie żyje, wiedzą już chyba wszyscy. Ale nie każdy zdaje sobie sprawę, że medialnego szumu pozazdrościć może jej większość prawdziwych celebrytów. Postać filmowa stała się bardziej medialna od aktorki, która gra rolę Hanki (Małgorzaty Kożuchowskiej) oraz czołowych polskich gwiazd, takich jak Edyta Górniak i Natasza Urbańska - wynika z danych agencji PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    10-11-2011, 11:17, paku, Media
  • Media wykreowały bohatera - Tadeusza Wronę


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Spektakularne lądowanie na Lotnisku im. Chopina spowodowało lawinę informacji w mediach. W ciągu trzech dni o pilocie, kapitanie Tadeuszu Wronie, ukazały się niemal dwa tysiące materiałów – wyliczył PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. 28 proc. z tych publikacji zawierało słowo "bohater", a 27 proc. znalazło się na "jedynkach".  więcej
    08-11-2011, 16:55, paku, Media
  • 7 lat więzienia dla Julii Tymoszenko - lawina komentarzy w polskiej sieci


    © BVI Media - Fotolia.com
    Specjaliści NewsPoint przygotowali raport na temat reakcji internautów na wyrok skazujący byłą premier Ukrainy.  więcej
    28-10-2011, 12:42, komunikat prasowy, Media
  • Bezpieczny wizerunek


    hidesy @ istockphoto.com
    Wizerunek i rozpoznawalność firm ubezpieczeniowych szczególnie mocno przekładają się na pozyskiwanie klientów. To branża, w której zaufanie jest pojęciem kluczowym. Pięć najlepiej radzących sobie w medialnym świecie graczy to PZU, Allianz, Aviva, Generali oraz ING – wynika z badania Top Marka przeprowadzonego po raz czwarty przez agencję PRESS‑SERVICE Monitoring Mediów we współpracy z miesięcznikiem Press.  więcej
    27-10-2011, 11:01, komunikat prasowy, Media
  • Tusk obrywał częściej niż Kaczyński


    © TPopova at istockphoto.com
    Politykiem, który we wrześniu był najbardziej krytykowany przez media, okazał się Donald Tusk. W porównaniu z sierpniem zwiększyła się liczba nieprzychylnych mu publikacji. Dziennikarze już drugi miesiąc z rzędu częściej negatywnie piszą o premierze aniżeli o liderze opozycji Jarosławie Kaczyńskim - wynika z danych agencji PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    26-10-2011, 15:03, komunikat prasowy, Media
  • Po wyborach w internecie


    Kaspersky Lab
    Najwięcej o wyborach dyskutowaliśmy w internecie po wyborach – wynika z danych NewsPoint. Internauci najczęściej temat wyborów poruszali na Facebooku.  więcej
    20-10-2011, 12:40, paku, Media

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)





Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.