Nowa nazwa, nowe logo i nowa strona - marka Fanpage Trender wchodzi właśnie w pierwszy etap rebrandingu. W finale ma ukazać się nowy, dojrzalszy podmiot pod nazwą Sotrender. Sam proces rebrandingu rozpocznie się w Polsce, zakończy zaś w Kalifornii i Londynie.
Zespół Fanpage Trender zaprezentował nową nazwę, logo oraz stronę. Jest to pierwszy etap dużych zmian i ważnych dla marki wydarzeń zaplanowanych na najbliższy miesiąc.
W niedalekiej przyszłości obok funkcji analitycznych pojawią się także funkcje przeznaczone do optymalizacji działań marketingowych, w tym reklam na Facebooku. Później dodane zostaną także rozwiązania dla innych serwisów społecznościowych oraz blogów. Stąd cząstka "So" w nowej nazwie, będąca zarówno skrótem od "social", jak i od "statistics & optimization".
- Zmiany marki wynikają z poszerzenia naszej oferty skierowanej do marketerów. Coraz częściej zajmujemy się nie tylko analizą Facebooka, lecz także innych kanałów social media. Sotrender będzie marką parasolową, obejmującą zarówno usługi badawcze, jak i pakiet narzędzi. Pierwszym pakietem będzie Sotrender Analytics, czyli rozszerzony i odświeżony Fanpage Trender - wyjaśnia dr Jan Zając, prezes SmartNet Research & Solutions i współtwórca Fanpage Trender.
Finał przejścia nastąpi w drugiej połowie kwietnia w Londynie, gdzie Fanpage Trender - już jako Sotrender - jako jedyny polski wystawca pojawi się na prestiżowych międzynarodowych targach Internet World.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|