Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Portal WP bardziej społecznościowy (wideo)

14-03-2012, 16:50

Wirtualna Polska udostępniła użytkownikom aplikację, która integruje serwis wiadomosci.wp.pl z Facebookiem i pozwala na dzielenie się artykułami. Tego ruchu dokonano na krótko przed integracją Onetu z tym samym portalem społecznościowym.

WP integruje się z Facebookiem
fot. - WP integruje się z Facebookiem
Wirtualna Polska zintegrowała swój serwis informacyjny - wiadomosci.wp.pl - z Facebookiem. Dzięki nowej aplikacji - Informacje WP.PL - użytkownicy portalu społecznościowego Marka Zuckerberga mogą teraz dzielić się ze znajomymi artykułami pochodzącymi z największej platformy informacyjnej WP.PL.

Dziś rano pisaliśmy w Dzienniku Internautów o integracji Onet.pl z Facebookiem. Okazuje się, że to jednak Wirtualna Polska wygrała ten wyścig.

- Social media zaczynają pełnić coraz ważniejszą rolę w budowaniu zasięgu oraz rozwoju serwisów Wirtualnej Polski. Ostatnie zmiany, które wprowadził Facebook pozwoliły nam iść o krok dalej i nie tylko zdynamizować rozprzestrzenianie się informacji, ale również nadać im charakter osobisty. Teraz każdy z nas może w łatwy sposób, wspólnie ze znajomymi przeglądać artykuły pochodzącej z najważniejszej platformy informacyjnej WP.PL - Grzegorz Tomasiak, Prezes Zarządu Wirtualnej Polski.

Czytaj też: PKT: nowe trendy w promocji polskiego sektora MŚP

Narzędzie pozwala zobaczyć, jakie materiały z Wirtualnej Polski zainteresowały ich znajomych i na bieżąco je komentować. Internauci mają teraz również łatwy dostęp do wszystkich tekstów z witryny wiadomosci.wp.pl, które ostatnio przeczytali.

- Chcemy być z naszymi treściami tam, gdzie jest internauta, staramy się więc jak najlepiej wykorzystać możliwości, które dają nam serwisy społecznościowe, m.in. Facebook. Ważne jest dla nas przy tym budowanie głębszych relacji z użytkownikami, ich zaangażowanie i rzeczywiste interakcje z produktami portalu. Stale dopasowujemy naszą strategię w obszarze SM do zmian zachodzących na rynku - wyjaśnia Filip Cieślak, Specjalista ds. Marketingu Społecznościowego w Wirtualnej Polsce.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: WP