Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Grupa Nokaut zadebiutowała na GPW

14-03-2012, 12:32

Właściciel popularnych internetowych porównywarek cen zadebiutował w środę na rynku podstawowym GPW. Do obrotu wprowadzonych zostało 5.764.000 akcji serii A, 100.000 akcji serii B oraz 1.700.000 PDA serii C.

W środę na otwarciu cena akcji Grupy Nokaut (NOK) była o 6,5% wyższa od ceny emisyjnej (12 zł), jednak już kilkanaście minut później straciła kilka procent. Około godziny 10 cena walorów spółki ustabilizowała się, a w południe wynosiła 12,17 zł (+1,42%).

Czytaj także: (akt.) Skąpiec na razie nie trafi pod skrzydła Grupy Nokaut

Przypomnijmy, że zdecydowana większość z 2.599.500 akcji w ofercie publicznej Grupy Nokaut (1.700.000 akcji nowej emisji serii C oraz 899.500 akcji istniejących serii A) przypadła inwestorom instytucjonalnym (2.399.500), a tylko 200.000 trafiło do indywidualnych.

Grupa Nokaut jest 428 spółką notowaną na GPW i 3 debiutantem na warszawskim parkiecie w 2012 roku. Warto zauważyć, że pracownicy spółki, będący właścicielami akcji serii B, zobowiązali się do niezbywania swoich akcji przez 3 lata lub do momentu, w którym cena rynkowa nie przekroczy 100 zł za akcję.

- Nasze plany są bardzo ambitne: mocny numer 1 w Polsce, wejście na rynki innych krajów Unii Europejskiej, poszerzenie dystrybucji o kanał mobilny i dwucyfrowy wzrost na wszystkich poziomach rachunku wyników - zapewnia Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut. - Nie wykluczamy też konsolidacji rynku przez akwizycje podmiotów konkurencyjnych i komplementarnych. Dlatego jestem przekonany, że podążymy drogą najdynamiczniej rozwijających się spółek na GPW.

Cena akcji Grupy Nokaut w pierwszym dniu notowań
fot. Stooq.pl - Cena akcji Grupy Nokaut w pierwszym dniu notowań
Oprócz porównywarki Nokaut.pl w skład firmy wchodzą również m.in. witryny SklepyFirmowe.pl, PrettyDeal.pl czy Bazarek.pl. Skonsolidowane przychody pro-forma Grupy Nokaut (tj. łącznie ze Skąpiec.pl oraz Opineo.pl) w 2011 roku wyniosły 17,4 mln zł, a zysk netto niemal 5 mln zł.

Czytaj także: Nokaut odtrąbił powrót do Google


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *