Narzędzi monitoringu sieci pojawia się w Polsce coraz więcej. Agencja Harder&Harder opracowała metodologię Światovid, która ma dać kontrolę nad działaniami online i zapewniać szybką reakcję na sytuacje kryzysowe w sieci.
reklama
Stosowaną przez Harder&Harder metodą badawczą jest pogłębiona analiza treści dostosowana do specyfiki środowiska internetu (tekstów artykułów prasowych, blogów, mikroblogów, social media i postów z forów internetowych). Badania wykonywane w ramach usługi Światovid mają być realizowane zgodnie z zachowaniem wszystkich standardów badawczych dla analizy treści.
Raporty mają pozwalać na przyjrzenie się, jak media czy internauci traktują wybrane zagadnienia, odkryć nowe insighty czy też wyłonić internetowych liderów opinii. Metodologia usługi Światovid najlepiej miałaby sprawdzać się w działaniach sprzedażowych i określaniu warunków rozwoju firmy. Światovid, zbierając dane ilościowe i jakościowe z sieci, może wspomagać również planowanie kampanii online oraz zniwelowanie sytuacji kryzysowych.
- Naszą ideą jest dostarczać klientom pełen, internetowy obraz ich marek oraz otoczenia konkurencyjnego - mówi Mariusz Woźnicki, prezes i założyciel Harder&Harder. System monitoruje obecnie serwisy informacyjne, platformy social media (Facebook, Goldenline, NK), ponad 500 forów, wszystkie polskie platformy blogowe oraz mikroblogi (Twitter, Pinger, Blip).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|