Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

kampanie

  • Światovid - nowe narzędzie na rynku monitoringu sieci


    © arsenik - istockphoto.com
    Narzędzi monitoringu sieci pojawia się w Polsce coraz więcej. Agencja Harder&Harder opracowała metodologię Światovid, która ma dać kontrolę nad działaniami online i zapewniać szybką reakcję na sytuacje kryzysowe w sieci.  więcej
    16-02-2012, 07:35, paku, Media
  • NK powołuje własną markę badawczą - Research.NK


    © arsenik - istockphoto.com
    Rozwój zespołu badawczego doprowadził do powstania osobnej marki - Research.NK. Celem projektu jest m.in. dostarczanie informacji o opiniach, gustach i oczekiwaniach polskich konsumentów z pełnym zachowaniem norm anonimizowania i zabezpieczania przetwarzanych danych.  więcej
    07-02-2012, 09:09, paku, Pieniądze
  • Popularne strony na Facebooku - mało kliknięć

    Mniej niż jeden na tysiąc fanów klika w linki, które publikowane są na stronach w Facebooku "lubianych" przez ponad 100 tysięcy osób - wynika z analizy EdgeRank Checker.  więcej
    15-11-2011, 15:38, Adrian Nowak, Technologie
  • Nowa odsłona sklepu redcoon - ma być pikantniej


    www.sxc.hu
    Sklep redcoon.pl zmienił swój wygląd, udoskonalił strukturę kategorii produktowych oraz wprowadził nowe funkcje.  więcej
    28-10-2011, 08:08, paku, Pieniądze
  • Nowe, lepsze Orange?


    DI
    Orange poprzez uruchomienie nowej platformy komunikacji chce pokazać swoje zaangażowanie w interes klientów. W praktyce ma to oznaczać innowacyjne usługi i lepszą pomoc w rozwiązywaniu problemów.  więcej
    03-02-2011, 16:16, paku, Pieniądze
  • Facebook: Studenci aktywni, ale mało ostrożni, twierdzi AVG


    Facebook
    AVG Technologies chce pomóc studentom uczelni wyższych w walce z podszywaniem się pod ich konta na Facebooku. Dlaczego akurat studentom? Bo są oni najaktywniejszą grupą na tym portalu, wynika z analiz AVG.  więcej
    16-09-2010, 16:09, paku, Bezpieczeństwo
  • Cherple chce podbić europejski rynek

    Cherple to amerykańska platforma do dwukierunkowej komunikacji w postaci wiadomości tekstowych pomiędzy komputerem a telefonem komórkowym. Uruchomiona na początku 2009 roku usługa szybko zdobyła sobie 10 mln użytkowników z całego świata, a teraz chce mocniej zaistnieć wśród Europejczyków, także na polskim rynku.  więcej
    20-08-2009, 22:13, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Legalny Windows jest zbyt drogi

    Zdecydowana większość Polaków jest przeciwna kupowaniu rzeczy kradzionych, ale tylko kilka kilkanaście procent posiada legalny system Windows - wynika z badań przeprowadzonych przez Gemius na zlecenie Microsoft przy okazji akcji Play Fair.  więcej
    21-05-2008, 12:55, Marcin Maj, Technologie
  • Uczą jak być legalnym, ale nie mówią wszystkiego

    Kilka dni temu ruszyła światowa kampania informacyjna koalicji Pro-music. Jej celem jest nauczenie dzieci i nauczycieli w jaki sposób można legalnie korzystać z muzyki online. Szkoda tylko, że dla organizatorów akcji słowo "legalna muzyka" znaczy właściwie to samo co "kupiona w sklepie internetowym". Inne możliwości jej zdobycia są raczej pomijane.  więcej
    06-05-2008, 08:09, Marcin Maj, Lifestyle
  • Licealiści mają haka na raka

    W połowie grudnia grupka licealistów z okolic Krosna (podkarpackie) ruszyła w internecie z akcją "Wygraj z rakiem". Celem przedsięwzięcia jest uświadomienie polskiemu społeczeństwu, jak ważna jest profilaktyka chorób nowotworowych.  więcej
    02-01-2008, 21:54, Krzysztof Gontarek, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)