Sklep redcoon.pl zmienił swój wygląd, udoskonalił strukturę kategorii produktowych oraz wprowadził nowe funkcje.
reklama
Na nowej stronie startowej umieszczone są najlepsze oferty z asortymentu. Po lewej stronie znajduje się 10 kategorii tematycznych. Funkcja filtrowania ma ułatwić znalezienie produktu, który w najwyższym stopniu będzie odpowiadał oczekiwaniom kupującego. Użytkownicy uzyskali możliwość wyszukania interesującego ich produktu dzięki filtrom takim jak: funkcje techniczne odpowiednie dla grupy produktów (np. system operacyjny, przekątna obrazu, 3D), marka i cena.
Nowe funkcje, takie jak ekspresowe składanie zamówienia oraz zakup bez rejestracji, mają sprawić, iż zakupy będą szybsze i wygodniejsze. Warunkiem jest podanie adresu e-mail.
– Naszym celem było spełnienie wymagań i życzeń naszych klientów. Specjalnie dla nich zakładka „Moje konto” została zmieniona tak, by jego obsługa była wygodna i nie sprawiała trudności. Obecnie klient sam może edytować swoje zamówienie i nie musi się kontaktować w każdej sprawie z naszym Działem Obsługi klienta – mówi Magdalena Zomrowska, prezes redcoon Polska.
Sklep redcoon.pl chce uczcić swoją nową odsłonę „pikantnymi” ofertami na otwarcie i specjalną kampanią w internecie. Kampania opiera się na czterech motywach przewodnich: „redcoon ma więcej do zaoferowania!”, „redcoon zawsze może!”, „redcoon jest większy!”, „redcoon robi to szybciej!”. Kampania wsparta jest spotami wideo.
Pozostałe sklepy redcoon - w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Holandii, Danii i Francji - również zmieniły wygląd swoich stron.
Efekty prac można zobaczyć na: www.redcoon.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|