Orange poprzez uruchomienie nowej platformy komunikacji chce pokazać swoje zaangażowanie w interes klientów. W praktyce ma to oznaczać innowacyjne usługi i lepszą pomoc w rozwiązywaniu problemów.
reklama
Nowy podpis „Dziś zmienia się z Orange” pojawi się po raz pierwszy w kampanii oferty „Więcej dla stałych klientów Orange”. Premiowani są w niej klienci korzystający z usług Orange od co najmniej dwóch lat. Przedłużając umowę, otrzymują o 20 proc. więcej minut w abonamencie, a jeśli ich staż jest nie krótszy niż 4 lata, wraz z nową umową zyskują aż 40 proc. dodatkowych minut na połączenia, co miesiąc przez cały czas trwania umowy.
- „Dziś zmienia się z Orange” nie jest jedynie hasłem – wiele już wprowadzonych produktów i usług potwierdza, że Orange zmienia na lepsze naszą codzienność. Przykładem może być chociażby oferta „Weekendy z Orange”, dzięki której w ostatni weekend każdego miesiąca klienci mogą za darmo korzystać z atrakcyjnych usług dodatkowych. W ten sposób mogą się przekonać, jak wiele możliwości stwarza im Orange – powiedział Tomasz Izydorczyk, dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju Grupy TP.
W styczniu klienci mogli przetestować Pakiet Orange World - przeglądać w telefonie komórkowym mobilny portal internetowy m.orange.pl, korzystać z mobilnego Facebooka, oglądać zdjęcia bliskich na Fotka.pl, przeczytać informacje z całego świata czy sprawdzić pocztę.
Wprowadzone zmiany dotyczą wszystkich krajów, w tym także Polski. Efektem działań Orange ma być uruchomiona przez Fundację Orange Akademia Orange, nowe usługi i promocje.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*