Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Córka premiera przegrywa na Facebooku

07-02-2012, 15:49

Facebookowa parodia bloga Katarzyny Tusk (Make life harder) ma już więcej fanów i budzi większe emocje niż prawdziwa, life style’owa strona córki premiera (Make life easier). Tylko w styczniu na ironicznym fan page’u było prawie 6 razy więcej aktywnych fanów niż na pierwowzorze - wynika z analizy aplikacji catNapoleon.com.

Porównanie aktywności fanów na dwóch fan page'ach
fot. catNapoleon.com - Porównanie aktywności fanów na dwóch fan page'ach
Fan page "Make life harder" powstał we wrześniu jako pastiszowa odpowiedź na stronę modową córki premiera tworzoną od lutego. Dwóch studentów psychologii z Trójmiasta początkowo stosunkowo powoli zdobywało sympatyków. Prawdziwego przyspieszenia dostali dzięki publikacji artykułu o nich w "Wysokich obcasach" na początku listopada. Kolejny skok popularności również zbiega się z publikacją, tym razem w serwisie Plotek.pl.

Choć fan page "Make life harder" jest parodią "Make life easier", to żyje niezależnie od strony, z której kpi. Widać to choćby po godzinach największej aktywności na obu fan page’ach.

Czytaj też: ACTA: Wrzawa na Facebooku trwa

W przypadku strony Katarzyny Tusk catNapoleon.com największą aktywność odnotowuje o godz. 15. Z kolei na prześmiewczej stronie najwięcej dzieje się wieczorem (o godz. 18).

Porównanie liczby fanów na dwóch fan page'ach
fot. catNapoleon.com - Porównanie liczby fanów na dwóch fan page'ach
Blog córki premiera w serwisie społecznościowym miał do 29 stycznia więcej fanów. To już historia, bo "Make life harder" znacznie szybciej zdobywa sympatyków. Tych, którzy rzeczywiście komentują, wpisują własne posty i "lajkują" jest zdecydowanie więcej na "Make life harder". Od września, gdy strona powstała, zostawili oni 8 229 komentarzy (w porównaniu z 2 894 na "Make life easier"). Wpisy parodiujące blog Katarzyny Tusk wywołują także znacznie większe zainteresowanie fanów (110 845 "lubię to" w stosunku do 18 149).


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Czego wymagają pracodawcy?