Facebookowa parodia bloga Katarzyny Tusk (Make life harder) ma już więcej fanów i budzi większe emocje niż prawdziwa, life style’owa strona córki premiera (Make life easier). Tylko w styczniu na ironicznym fan page’u było prawie 6 razy więcej aktywnych fanów niż na pierwowzorze - wynika z analizy aplikacji catNapoleon.com.
reklama
Choć fan page "Make life harder" jest parodią "Make life easier", to żyje niezależnie od strony, z której kpi. Widać to choćby po godzinach największej aktywności na obu fan page’ach.
W przypadku strony Katarzyny Tusk catNapoleon.com największą aktywność odnotowuje o godz. 15. Z kolei na prześmiewczej stronie najwięcej dzieje się wieczorem (o godz. 18).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|