Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

monitoring mediów

  • Po wyborach w internecie


    Kaspersky Lab
    Najwięcej o wyborach dyskutowaliśmy w internecie po wyborach – wynika z danych NewsPoint. Internauci najczęściej temat wyborów poruszali na Facebooku.  więcej
    20-10-2011, 12:40, paku, Media
  • Liderzy szklanego ekranu


    © erikreis at istockphoto.com
    Mimo że w Polsce działają tysiące polityków, a setki z nich zasiadają w parlamencie, na ekranach telewizorów codziennie widzimy te same twarze. Analitycy agencji PRESS‑SERVICE Monitoring Mediów sprawdzili, kto najczęściej wypowiada się dla najważniejszych dzienników informacyjnych i w jakiej skali. Prezentujemy klasyfikację najczęściej słuchanych i oglądanych polityków.  więcej
    17-10-2011, 10:33, komunikat prasowy, Media
  • Wybory 2011: najpopularniejsze hasła w sieci


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Hasło wyborcze PO we wrześniu było o 17% bardziej medialne niż hasło wyborcze PiS - tak wynika z najnowszego raportu dotyczącego medialności haseł wyborczych w internecie, opracowanego przez zespół MediaMon.  więcej
    05-10-2011, 08:12, paku, Media
  • Przedwyborczy ranking - Palikot na podium


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Donald Tusk, Jarosław Kaczyński, Janusz Palikot - to pierwsza trójka najczęściej występujących w prasie liderów polskich partii politycznych. Ofensywa medialna tego ostatniego jest na tyle ostra, że wyprzedza nawet przedstawicieli partii parlamentarnych - wynika z przedwyborczej edycji badania „Scena Polityczna”.  więcej
    30-09-2011, 19:30, komunikat prasowy, Media
  • Ministrowie pod pręgierzem mediów


    © TPopova at istockphoto.com
    Cezary Grabarczyk i Radosław Sikorski to najczęściej krytykowani w prasie członkowie rządu Donalda Tuska – wynika z badania „Scena Polityczna” przeprowadzonego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Na temat obu ministrów dziennikarze częściej wyrażali się negatywnie aniżeli o samym premierze.  więcej
    28-09-2011, 12:32, komunikat prasowy, Media
  • Nieetyczne, ale skuteczne i pożądane produkty branży IT


    © palms at fotolia.com
    Czym zajmuje się branża IT - wie każdy. Firmy tworzą strony, sklepy, CMS-y, CRM-y, gry i kalkulatory online oraz inne twory internetowe. Ale to nie wszystko. Tajemnicą poliszynela w branży IT jest grupa projektów, którą wykonawcy się nie chwalą. Nie znajdziemy ich w żadnym portfolio, bo oficjalnie tych produktów nie ma. Ich nieetyczny charakter rzucałby zbyt duży cień na twórców i zleceniodawców.  więcej
    27-09-2011, 21:40, Sławomir Wilk, Pieniądze
  • Kampania wyborcza nabrała rozpędu


    © TPopova at istockphoto.com
    Ponad 13 tysięcy publikacji na temat polskich partii politycznych ukazało się w prasie w sierpniu. To znak, że kampania wyborcza rozkręciła się na dobre. Liczba tekstów osiągnęła pułap o jedną trzecią wyższy aniżeli przeciętnie podają nam dziennikarze w okresie pomiędzy wyborami - wynika z danych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    18-09-2011, 16:44, komunikat prasowy, Media
  • Wybory: analiza opinii wyborców w czasie rzeczywistym

    Narzędzie do monitorowania mediów (głównie) społecznościowych pod kątem opinii na temat liderów partii jest już dostępne w internecie. Komentarze są analizowane i segregowane na pozytywne, negatywne i neutralne.  więcej
    13-09-2011, 10:49, paku, Media
  • Rekiny biznesu z dala od mediów


    © TPopova at istockphoto.com
    Aż czterech z dziesięciu czołowych przedsiębiorców w Polsce stroni od mediów – dowiadujemy się z raportu „Najbogatsi Polacy” przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. O pozostałych w mediach mówi się raczej niewiele. Czy to ich przemyślana strategia? I dlaczego dziennikarze nie interesują się osobami, od decyzji których zależy często nie mniej niż od posunięć wszechobecnych polityków?  więcej
    09-09-2011, 09:06, komunikat prasowy, Media
  • CAM Media S.A. inwestuje w Brand24


    hidesy @ istockphoto.com
    Spółka giełdowa CAM Media S.A. objęła 30 proc. udziałów w Brand24, narzędziu monitoringu marki i obsługi klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych.  więcej
    24-08-2011, 15:18, paku, Media
  • Mocny start polskiej prezydencji dzięki portalom internetowym


    © sven hoppe - fotolia.com
    Na podstawie liczby doniesień medialnych można wnioskować, że społeczny poziom wiedzy na temat polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej powinien być wysoki.  więcej
    10-08-2011, 13:22, paku, Media
  • Coraz więcej wpadek w serwisach informacyjnych


    © erikreis at istockphoto.com
    Rośnie liczba wpadek najczęściej oglądanych telewizyjnych dzienników informacyjnych w Polsce. W czerwcu 2011 redakcje popełniły ich najwięcej od jedenastu miesięcy – informuje „PRESS SERVICE Monitoring Mediów”.  więcej
    09-08-2011, 09:29, paku, Media
  • IT Skaner - środa 30 marca 2011

    W dzisiejszym przeglądzie informacji z polskiego rynku nowych technologii m.in.: "Fajne!", czyli facebookowe "Lubię to" według NK, sklepowe szaleństwa Jarosława Kaczyńskiego popularniejsze w mediach od śniadania mistrzów z Donaldem Tuskiem, Wirtualna Polska uruchamia sklep z audio- i e-bookami, TP przeznacza 2 mld zł na dywidendę, myPhone w pakiecie z infolinią opiekuńczo-medyczną.  więcej
    30-03-2011, 23:29, redakcja, Technologie
  • Nowe rozwiązanie do monitoring stanów emocjonalnych w social media


    Kaspersky Lab
    Powstało nowe narzędzie do monitorowania mediów społecznościowych i routingu. System niedługo ma brać pod uwagę stany emocjonalne polskojęzycznych użytkowników.  więcej
    02-11-2010, 08:19, Paweł Kusiciel, Lifestyle
  • TVP: pełne odcinki programów na YouTube

    TVP jako pierwszy polski nadawca telewizyjny podpisała ramową umowę o współpracy komercyjnej z YouTube. Poza udostępnianiem materiałów TVP, zawarta umowa określa także zasady zamieszczania reklam przy treściach wideo w kanale Telewizji Polskiej.  więcej
    12-10-2010, 13:58, mm, Technologie
  • BrandoMetr bierze Facebooka pod kontrolę


    © arsenik - istockphoto.com
    Narzędzie monitoringu mediów społecznościowych objęło swoim zasięgiem Facebooka. W reakcji na wzrost popularności portalu twórcy BrandoMetru wprowadzili do monitorowanych zasobów treści udostępniane publicznie, wygenerowane przez polskich użytkowników.  więcej
    30-09-2010, 09:14, paku, Technologie
  • NetSprint.pl w międzynarodowym stowarzyszeniu AMEC

    NetSprint.pl jako pierwsza polska firma monitorująca media dołączyła do Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji (AMEC). Stowarzyszenie organizuje także szkolenia, przeprowadza badania dotyczące efektywności komunikacji oraz przyznaje nagrody dla organizacji i osób, które mierzą efekty swoich działań public relations.  więcej
    15-06-2010, 05:30, paku, Pieniądze
  • Sprawa Kataryny wywołała 1358 publikacji!


    ©istockphoto.com/head off
    Groźby syna ministra pod adresem blogerki Kataryny i późniejsze zdemaskowanie jej przez Dziennik było historią, która niezwykle poruszyła prasę i internautów, wywołując ponad tysiąc publikacji. Sam dramat da się podzielić na trzy interesujące odsłony – wynika z analizy firmy NewsPoint.  więcej
    10-06-2009, 10:42, Marcin Maj, Lifestyle
  • NewsPoint i Mediaskop - wzajemna wymiana informacji


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Podpisana umowa pozwoli obu stronom na wzajemną wymianę danych oraz umożliwi monitoring jednocześnie internetu, prasy i telewizji. Klienci wspomnianych firm mogą testować powstałą platformę za darmo przez dwa tygodnie.  więcej
    04-06-2009, 17:13, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Polskie media online przejęte losem Gruzji


    eyec@cher / na lic. CC
    W ciągu ostatnich kilku dni polskie media online poświęcały konfliktowi rosyjsko-gruzińskiemu proporcjonalnie znacznie więcej uwagi niż media obcojęzyczne - wynika z raportu NewsPoint dotyczącego publikacji, jakie ukazywały się w dniach 4-13 sierpnia.  więcej
    15-08-2008, 11:53, Marcin Maj, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)