Spektakularne lądowanie na Lotnisku im. Chopina spowodowało lawinę informacji w mediach. W ciągu trzech dni o pilocie, kapitanie Tadeuszu Wronie, ukazały się niemal dwa tysiące materiałów – wyliczył PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. 28 proc. z tych publikacji zawierało słowo "bohater", a 27 proc. znalazło się na "jedynkach".
reklama
Najwięcej spośród 1925 informacji, jakie pojawiły się od 1-3 listopada br., opublikowano w internecie (1118). Analitycy zebrali też 630 materiałów telewizyjnych lub radiowych oraz 177 prasowych. Warto zwrócić uwagę na fakt, że materiały w sieci ukazywały się w największym natężeniu w dniu lądowania oraz w kolejnym, natomiast prasa najszerzej opisywała zdarzenie dopiero 3 listopada, gdy w internecie zanotowano już spadek o ponad połowę. Media radiowe i telewizyjne najwięcej miejsca poświęciły kapitanowi Wronie dzień po lądowaniu, kiedy odbyła się konferencja prasowa z jego udziałem.
Na doniesienia mediów tradycyjnych bardzo żywo zareagowali internauci – użytkownicy portali społecznościowych. W serwisie Facebook powstało w tym czasie ponad 70 fan page’ów dedykowanych pilotowi. Najpopularniejsze z nich w pierwszych dniach funkcjonowania uzyskały nawet ponad 30 tysięcy fanów, natomiast łącznie było ich ponad 100 tysięcy.
Pełny raport dostępny jest pod adresem: www.press-service.com.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|