PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

  • YouTubem rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster


    geralt
    Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy?  więcej
    17-02-2017, 12:54, Alicja Dahlke-Jurgowiak, Internauci
  • Najlepsze brandy w polskich mediach - Top Marka 2016

    Poznaliśmy wizerunkowych liderów branż wyłonionych w rankingu Top Marka 2016. To już dziewiąta edycja prestiżowego badania, przygotowanego przez miesięcznik „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. W tym roku w analizie zadebiutowała Farmacja, a badanie uwzględniło także popularność brandów na Instagramie.  więcej
    26-10-2016, 17:20, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Najsilniejsze marki samochodowe w social media i wśród dziennikarzy wg badania Top Marka

    Motoryzacja po raz kolejny okazała się najbardziej medialną branżą badania Top Marka – wspólnego przedsięwzięcia magazynu „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Marki samochodowe elektryzowały zarówno dziennikarzy, jak i użytkowników social media.  więcej
    07-10-2015, 08:36, Informacja prasowa, Internauci
  • Facebook nie wyszedł z twarzą z giełdowego debiutu


    Andrew Feinberg
    Nieudany debiut Facebooka na giełdzie oraz nieprawidłowości związane ze sprzedażą jego akcji to - według agencji PRESS-SERVICE Monitoring Mediów - jeden z najbardziej medialnych tematów maja. Papiery społecznościowego giganta, określane pierwotnie jako "must have", nie tylko nie są już towarem pożądanym, ale spędzają swoim nowym właścicielom sen z powiek.  więcej
    27-05-2012, 13:25, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Media
  • TV: Styczeń pod hasłem ustawy refundacyjnej i ACTA


    © erikreis at istockphoto.com
    Początek roku w serwisach informacyjnych zdominowały tematy społeczne. Z analizy przekazu głównych wydań telewizyjnych dzienników wynika, że najbardziej medialne były ustawa refundacyjna oraz umowa ACTA - podała w raporcie Cztery Stacje agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    28-02-2012, 13:28, komunikat prasowy, Media
  • Reglamentacja światowego kina w Polsce?


    infandum (Lic. CC)
    Największe przeboje światowego kina przechodzą w polskich mediach bez echa, dopóki nie zostaną ogłoszone nominacje do Oscarów. W dodatku duża część tegorocznych kandydatów do tytułu najlepszego filmu 2011 swoją polską premierę ma dopiero w 2012. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sprawdził, ile publikacji na ich temat pojawiło się, zanim Akademia Filmowa ogłosiła swoje typy.  więcej
    17-02-2012, 08:09, komunikat prasowy, Media
  • ACTA: Wrzawa na Facebooku trwa


    © jowka23 - Fotolia.com
    Po ubiegłotygodniowych protestach, które przetoczyły się przez ulice polskich miast, w weekend media społecznościowe wrzały. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów tylko w ciągu trzech dni odnotował na Facebooku 16,7 tys. publicznych wpisów zawierających frazę "ACTA".  więcej
    31-01-2012, 10:47, aws, Media
  • ACTA zdominowała wszystkie media


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Protesty przeciwko podpisaniu przez Polskę ACTA wywołały medialną burzę. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przebadał doniesienia na ten temat we wszystkich mediach: prasie, internecie, radiu i telewizji. W ciągu tygodnia o ACTA pojawiło się ponad 12,8 tysiąca publikacji. Choć krytyka rządu przybrała ogromną skalę, to mówienie o jej negatywnych skutkach wizerunkowych dla ekipy Donalda Tuska wydaje się jednak przedwczesne.  więcej
    28-01-2012, 13:46, komunikat prasowy, Media
  • Tajemnica sukcesu Ruchu Palikota


    © TPopova at istockphoto.com
    Janusz Palikot, który wprowadził nowe ugrupowanie do Sejmu, w październiku występował w mediach częściej od Donalda Tuska - wynika z badania Scena Polityczna przeprowadzonego przez agencję PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Choć kampania Ruchu Palikota kosztowała najmniej ze wszystkich partii parlamentarnych i szacowana jest na 1-2 mln zł, to wartość artykułów, w jakich pojawiło się nazwisko jego lidera, przekroczyła 113 mln zł.  więcej
    15-11-2011, 20:30, komunikat prasowy, Media
  • Fikcyjna Hanka wygrała z rzeczywistością


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    O tym, że Hanka Mostowiak nie żyje, wiedzą już chyba wszyscy. Ale nie każdy zdaje sobie sprawę, że medialnego szumu pozazdrościć może jej większość prawdziwych celebrytów. Postać filmowa stała się bardziej medialna od aktorki, która gra rolę Hanki (Małgorzaty Kożuchowskiej) oraz czołowych polskich gwiazd, takich jak Edyta Górniak i Natasza Urbańska - wynika z danych agencji PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    10-11-2011, 11:17, paku, Media
  • Media wykreowały bohatera - Tadeusza Wronę


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Spektakularne lądowanie na Lotnisku im. Chopina spowodowało lawinę informacji w mediach. W ciągu trzech dni o pilocie, kapitanie Tadeuszu Wronie, ukazały się niemal dwa tysiące materiałów – wyliczył PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. 28 proc. z tych publikacji zawierało słowo "bohater", a 27 proc. znalazło się na "jedynkach".  więcej
    08-11-2011, 16:55, paku, Media
  • Bezpieczny wizerunek


    hidesy @ istockphoto.com
    Wizerunek i rozpoznawalność firm ubezpieczeniowych szczególnie mocno przekładają się na pozyskiwanie klientów. To branża, w której zaufanie jest pojęciem kluczowym. Pięć najlepiej radzących sobie w medialnym świecie graczy to PZU, Allianz, Aviva, Generali oraz ING – wynika z badania Top Marka przeprowadzonego po raz czwarty przez agencję PRESS‑SERVICE Monitoring Mediów we współpracy z miesięcznikiem Press.  więcej
    27-10-2011, 11:01, komunikat prasowy, Media
  • Tusk obrywał częściej niż Kaczyński


    © TPopova at istockphoto.com
    Politykiem, który we wrześniu był najbardziej krytykowany przez media, okazał się Donald Tusk. W porównaniu z sierpniem zwiększyła się liczba nieprzychylnych mu publikacji. Dziennikarze już drugi miesiąc z rzędu częściej negatywnie piszą o premierze aniżeli o liderze opozycji Jarosławie Kaczyńskim - wynika z danych agencji PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    26-10-2011, 15:03, komunikat prasowy, Media
  • Liderzy szklanego ekranu


    © erikreis at istockphoto.com
    Mimo że w Polsce działają tysiące polityków, a setki z nich zasiadają w parlamencie, na ekranach telewizorów codziennie widzimy te same twarze. Analitycy agencji PRESS‑SERVICE Monitoring Mediów sprawdzili, kto najczęściej wypowiada się dla najważniejszych dzienników informacyjnych i w jakiej skali. Prezentujemy klasyfikację najczęściej słuchanych i oglądanych polityków.  więcej
    17-10-2011, 10:33, komunikat prasowy, Media
  • Nie taki piarowiec straszny, jak go malują


    © TPopova at istockphoto.com
    Powszechna opinia na temat zawodu piarowca nie znajduje odzwierciedlenia w mediach. Z badania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wynika, że analizowana profesja opisywana jest w większości neutralnie (58 proc.), a w 36 proc. przekazu pozytywnie.  więcej
    09-10-2011, 20:39, komunikat prasowy, Media
  • Sikorskiemu opłacało się ćwierkać na Twitterze

    Minister Spraw Zagranicznych jest jednym z niewielu polskich polityków, którzy w dużym stopniu postawili na nowoczesne formy kampanii. Czy to mu się opłaca? Jego profil na Twitterze nie ma oszołamiającej rzeszy obserwatorów, ale istotne jest coś innego - jakość tych obserwatorów.  więcej
    04-10-2011, 14:04, Marcin Maj, Internauci
  • Przedwyborczy ranking - Palikot na podium


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Donald Tusk, Jarosław Kaczyński, Janusz Palikot - to pierwsza trójka najczęściej występujących w prasie liderów polskich partii politycznych. Ofensywa medialna tego ostatniego jest na tyle ostra, że wyprzedza nawet przedstawicieli partii parlamentarnych - wynika z przedwyborczej edycji badania „Scena Polityczna”.  więcej
    30-09-2011, 19:30, komunikat prasowy, Media
  • Ministrowie pod pręgierzem mediów


    © TPopova at istockphoto.com
    Cezary Grabarczyk i Radosław Sikorski to najczęściej krytykowani w prasie członkowie rządu Donalda Tuska – wynika z badania „Scena Polityczna” przeprowadzonego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Na temat obu ministrów dziennikarze częściej wyrażali się negatywnie aniżeli o samym premierze.  więcej
    28-09-2011, 12:32, komunikat prasowy, Media
  • Rekiny biznesu z dala od mediów


    © TPopova at istockphoto.com
    Aż czterech z dziesięciu czołowych przedsiębiorców w Polsce stroni od mediów – dowiadujemy się z raportu „Najbogatsi Polacy” przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. O pozostałych w mediach mówi się raczej niewiele. Czy to ich przemyślana strategia? I dlaczego dziennikarze nie interesują się osobami, od decyzji których zależy często nie mniej niż od posunięć wszechobecnych polityków?  więcej
    09-09-2011, 09:06, komunikat prasowy, Media
  • Mocny start polskiej prezydencji dzięki portalom internetowym


    © sven hoppe - fotolia.com
    Na podstawie liczby doniesień medialnych można wnioskować, że społeczny poziom wiedzy na temat polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej powinien być wysoki.  więcej
    10-08-2011, 13:22, paku, Media

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930