Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Google - przychody spadają

    Wycofanie się z nierentownych przedsięwzięć oraz nowe inicjatywy nie poprawiły wyników finansowych Google. Po raz pierwszy w historii firma zanotowała niższe przychody.  więcej
    17-04-2009, 06:55, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Google dalej tnie zatrudnienie


    epheterson (na lic. cc)
    Ogłoszona w styczniu redukcja zatrudnienia nie okazała się być ostatnią. Amerykański gigant reklamy internetowej postanowił mocniej ograniczyć koszty.  więcej
    27-03-2009, 18:16, Michał Chudziński, Pieniądze
  • 24 marca 2009

    W wydaniu audio: Rusza program e-podatki - Kolejne przekręty z Premium SMS - Reding będzie walczyć o zmianę operatora w ciągu 1 dnia - Cyberprzestępcy korzystają z Google Trends - Skype dla SIP - Reklama internetowa w Polsce ciągle na wzroście
    24-03-2009, 13:55, Marcin Maj,
  • Google: reklamy oparte na zainteresowaniach


    © Andrzej Tokarski - fotolia.com
    Google planuje wprowadzenie reklam, których treść będzie uzależniona od odwiedzonych w przeszłości stron. Do tej pory gigant bazował jedynie na wynikach wyszukiwania oraz na treści stron, na których reklamy były wyświetlane. Teraz Google wykorzysta np. informacje o oglądanych filmach na YouTube, a nawet informacje od samych użytkowników, którzy dostaną "menedżer preferencji".  więcej
    12-03-2009, 08:28, Marcin Maj, Pieniądze
  • Internauci gotowi na sieć bez reklam


    © BVI Media - Fotolia.com
    90% internautów byłoby skłonnych płacić za możliwość korzystania z internetu bez reklam - wynika z badania "Internetowy Barometr ING" sporządzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Zdecydowana większość respondentów twierdzi, że zapłaciłoby nawet 10 zł miesięcznie za wolne od reklam serwisy.  więcej
    04-03-2009, 12:26, Marcin Maj, Lifestyle
  • Jeszcze więcej reklamy w Google


    epheterson (na lic. cc)
    Google poważnie wzięła swoje zapowiedzi o skupieniu się na biznesie internetowym. Coraz więcej usług oferowanych przez firmę opatrzonych jest już reklamami, które mają pomóc firmie stawić czoła spowolnieniu gospodarczemu.  więcej
    27-02-2009, 13:00, Michał Chudziński, Technologie
  • "Polska" znacznie się kurczy

    Dziennik "Polska" mocno odczuł spowolnienie gospodarcze. Nie wypalił także pomysł wydań regionalnych.  więcej
    26-02-2009, 13:34, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Google: reklama na głównej stronie

    Zarzekali się, że nigdy się ona tam nie pojawi. Możliwość dodatkowego zarobku i ustanowiony wcześniej precedens zmieniły jednak zdanie szefów Google.  więcej
    24-02-2009, 09:21, Michał Chudziński, Pieniądze
  • mBank mobile wymusza zgodę na otrzymywanie reklam?

    Po interwencji Dziennika Internautów zapis wzbudzający wątpliwości Czytelnika został usunięty z formularza zakupu dostępnego na stronie mBank mobile. W spornej kwestii wypowiedział się współpracujący z redakcją prawnik.  więcej
    23-02-2009, 19:19, Anna Wasilewska-Śpioch, Listy Czytelników
  • Google: Kończymy sprzedaż reklam w prasie


    © TPopova at istockphoto.com
    Nie wszystkie pomysły Google są skazane na sukces. Firma postanowiła wycofać się z rynku reklamy w prasie drukowanej, oddając tym samym pole swojemu największemu konkurentowi.  więcej
    21-01-2009, 12:08, Michał Chudziński, Pieniądze
  • 30 grudnia 2008

    W wydaniu audio: Domeny.pl grozi DI sądem za komentarze - Całkowite usuwanie swoich danych z NK - Lekarze oceniani w internecie przez pacjentów - Google Suggest w polskim Google - Internet ważniejszy niż papierowe gazety - Spadek na rynku półprzewodników - Reklama internetowa odczuje recesję
    30-12-2008, 16:19, Marcin Maj,
  • Behavia - mobilna reklama typu Audience Network

    Ruszyła Behavia - reklama, która dostosowuje się do konkretnych cech i zainteresowań internautów, umożliwiając tym samym dopasowanie jej treści do oczekiwań odbiorców.  więcej
    08-12-2008, 19:18, Michał Pięt, Pieniądze
  • Wielka Brytania: Apple musi zmienić reklamę

    Spot reklamujący iPhone'a może wprowadzać klientów z błąd - orzekł jeden z brytyjskich urzędów i nakazał firmie zmienić reklamę.  więcej
    26-11-2008, 07:59, Michał Chudziński, Technologie
  • Spadek w e-handlu, spowolnienie w reklamie


    ©istockphoto.com/photographeer
    W tym roku w okresie świątecznym prawdopodobnie nie zaobserwujemy wzrostu w e-handlu. Świadczą o tym kiepskie wyniki w pierwszym dniu listopada – donosi firma comScore. Również na rynku reklamy online należy się spodziewać spowolnienia, o czym mówi raport eMarketera.  więcej
    26-11-2008, 09:16, Marcin Maj, Pieniądze
  • Reklamy w serwisie banku - czy to w porządku?

    Klienci ING Banku Śląskiego, korzystając z serwisu transakcyjnego, mogą natknąć się na... reklamę – poinformował nas jeden z Czytelników. Bank przyznaje, że reklamy są wyświetlane i nie widzi w tym nic złego.  więcej
    14-11-2008, 12:44, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Retargetowanie - sztuka zdobywania niezdecydowanych internautów

    Search Retargeting - usługa, która pozwala reklamodawcom ponownie dotrzeć, a nawet pozyskać niezdecydowanych internautów, znalazła się w ofercie agencji Cube Group SA.  więcej
    08-11-2008, 04:10, kg, Pieniądze
  • Kolejny protest przeciwko umowie Google z Yahoo!

    Umowa reklamowa między Google i Yahoo! wykończy konkurencję i znacznie ograniczy prywatność internautów - ostrzega US Public Interest Group w piśmie wysłanym do Prokuratora Generalnego USA.  więcej
    30-10-2008, 07:23, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Kontrowersyjny mailing portalu o2.pl (aktualizacja 2)

    Zakładając darmowe konto w którymkolwiek z portali, udzielamy zwykle zgody na otrzymywanie mailingu reklamowego. Sposób, w jaki jest on przygotowywany, budzi czasem wątpliwości. Na prośbę jednego z Czytelników przyjrzeliśmy się reklamom wysyłanym przez o2.pl. W aktualizacji podajemy stanowisko UOKiK w sprawie kontrowersyjnych listów.  więcej
    09-10-2008, 21:36, Anna Wasilewska-Śpioch, Interwencje
  • Reklama Ery wprowadza w błąd?

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zbada reklamę usługi "blueconnect bez zobowiązań". Jak się bowiem okazuje może ona sugerować klientom, że ostateczna cena uzyskania dostępu do usługi jest inna niż rzeczywista.  więcej
    03-10-2008, 17:25, Michał Chudziński, Interwencje
  • Reklamy z nowym telefonem - czy to w porządku? (akt. 2)

    Nie tylko w internecie reklama może być irytująco agresywna. Nowe telefony nierzadko sprzedawane są z ogromną ilością reklam i niektórych trudno się pozbyć. Abonent, który płaci za telefon, nie powinien być tak atakowany reklamą – uważa nasz Czytelnik. W aktualizacji podajemy stanowisko rzecznika sieci Plus i jeszcze jeden list Czytelnika.  więcej
    04-10-2008, 11:00, Marcin Maj, Listy Czytelników

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)