Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nieznajomość marki sprawia, że Chrome ma niski udział na rynku przeglądarek. Nowa kampania reklamowa ma to zmienić.

Google wkroczyło na rynek przeglądarek we wrześniu 2008 roku. Aplikacja Chrome miała ułatwić surfowanie po sieci, a także zapewnić większą stabilność i komfort pracy. Firma początkowo promowała ją na swojej głównej stronie, licząc, że samo to wystarczy do zbudowania marki. W kwietniu br. Chrome trafił do YouTube - 11 krótkich filmików promuje przeglądarkę. W tym samym miesiącu korzystało z niej 1,3% polskich internautów.

W maju pojawiła się wersja 2.0, a udział Google na polskim rynku wzrósł w połowie miesiąca do 1,5%. Firma podjęła decyzję o dalszych działaniach marketingowych. Jak podaje serwis TechCrunch, Google jest zdania, że logo przeglądarki jest słabo rozpoznawalne, a sama przeglądarka mało znana.

Ma się to jednak zmienić. Google chce zachęcić internautów do przesyłania plików wideo z nagraniami sposobów powstawania logo przeglądarki. Muszą mieć długość od 15 do 60 sekund. Z najlepszych powstanie ostateczny film reklamowy. Internauci mają na to czas do 22 lipca.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

MySpace - masowe zwolnienia

Źródło: TechCrunch