Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Aby silniej promować swoją przeglądarkę Google Chrome, producent opublikował w serwisie YouTube 11 krótkich filmów opisujących tę aplikację.

robot sprzątający

reklama


Jeszcze przed wypuszczeniem na rynek własnej przeglądarki Google narobiło dużo szumu. Na tę wiadomość odpowiedziała m.in. Opera, której CEO Jon von Tetzchner w wywiadzie dla Dziennika Internautów przyznał, że skandynawska firma "z przyjemnością wita konkurencję".

Pomimo premiery pełnej wersji produktu w grudniu 2008 roku i związanego z tym sporego zainteresowania, Chrome nie posiada dużego udziału w rynku.

Obecnie, według danych Ranking.pl za tydzień 21-27 kwietnia 2009 r., z przeglądarki tej korzysta 1,3% polskich internautów. Należy jednak uczciwie przyznać, że wciąż jest to młody gracz na rynku, a liczba użytkowników Chrome wydaje się stale rosnąć. 

Google dba, aby o jego produkcie pisano jak najczęściej. Wydaje się, że jednym z takich działań jest udostępnienie testowej wersji 2.0 w styczniu 2009 roku. Teraz przyszedł czas na kolejny element promocji.

Kilka dni temu Google na kanale przeglądarki Chrome w YouTube opublikowała 11 krótkich filmów, które w wesoły sposób opisują przeglądarkę oraz surfowanie po internecie. Póki co kampania nie cieszy się dużą popularnością - wszystkie tzw. szorty w chwili publikacji artykułu obejrzano niewiele ponad 56 tys. razy.

Poniżej redakcja DI prezentuje jeden z udostępnionych filmów:


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Adoptuj linijkę kodu za 4$

Źródło: DI24.pl



Ostatnie artykuły:

fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E