Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Netshare: platforma reklamy z ambicjami


    © fotolia
    Netshare to platforma reklamy, która chce stać się jeszcze w tym roku jednym z najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy internetowej. Już w momencie startu obejmuje swoim zasięgiem 82,37% polskiego internetu.  więcej
    28-01-2010, 12:11, mm, Technologie
  • Era, Aster i Vobis ukarani za reklamy


    © arsenik - istockphoto.com
    "Najszybszy internet w komórce. Bez limitu" – to jedno z haseł reklamowych, które Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) uznał za wprowadzające w błąd. Za tego typu reklamy zostały ukarane firmy Era, Aster oraz Vobis, które razem zapłacą ponad 9 mln zł.  więcej
    26-01-2010, 07:30, mm, Pieniądze
  • Opera przejmuje AdMarvel


    ©istockphoto.com/mbbirdy
    Opera Software ogłosiła przejęcie firmy AdMarvel, Inc., co pozwoli producentowi jednej z alternatywnych przeglądarek rozszerzyć portfolio produktów i usług o precyzyjne usługi reklamowe dla mobilnych produktów Opery oferowanych przez operatorów komórkowych i innych partnerów.  więcej
    20-01-2010, 13:42, mm, Pieniądze
  • Reklama może wejść w "środowisko użytkownika"

    Facebook nie wprowadzi opłat za korzystanie z serwisu i będzie zarabiał na reklamach. Będą to jednak inne reklamy, stanowiące część doświadczeń towarzyszących korzystaniu z serwisu społecznościowego. To wcale nie oznacza, że będą irytować - mówił przedstawiciel Facebooka Blake Chandlee w wywiadzie dla Lookr.tv.  więcej
    13-01-2010, 13:36, mm, Wywiad
  • Branża telekomunikacyjna wydaje krocie na reklamy ze św. Mikołajem


    Kamil Porembiński na lic CC
    W okresie od 1 listopada do 20 grudnia 2009 r. w telewizji wyemitowano 15 246 spotów reklamowych, w których został wykorzystany motyw św. Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów ponad 68,5 mln zł - podaje TNS OBOP.  więcej
    24-12-2009, 09:06, Anna Wasilewska-Śpioch, Pieniądze
  • Reklamy w TV przycichną?


    Monkey River Town
    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nakaże stacjom telewizyjnym, by dokładnie sprawdzały każdy spot, tak by nie był głośniejszy niż programy emitowane przed i po bloku reklamowym - ustalił "Dziennik Gazeta Prawna".  więcej
    14-12-2009, 14:30, Anna Nalewajk, Barbara Sowa, Technologie
  • Ukryte reklamy zaleją Twittera?

    Narzędzie do łatwego publikowania ukrytych reklam w serwisie Twitter udostępnił znany sklep Amazon. Teraz wielu użytkowników może zarobić na rekomendowaniu produktów. Czy Twitter zostanie zalany reklamami i żadnej rekomendacji w tym serwisie nie będzie można wierzyć?  więcej
    30-11-2009, 12:50, Marcin Maj, Lifestyle
  • UOKiK: Nie wolno spamować drogą faksową


    janetgalore (lic CC)
    Coraz powszechniejszym zwyczajem staje się rozsyłanie do polskich firm spamu przy użyciu faksu, oczywiście bez żadnej zgody na otrzymywanie ofert reklamowych - poinformował jeden z Czytelników Dziennika Internautów. Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z UOKiK oraz UKE.  więcej
    19-11-2009, 23:47, Anna Wasilewska-Śpioch, Interwencje
  • IAB AdEx: Wciąż rośnie wartość polskiego rynku reklamy online


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    658 milionów złotych - taką wartość osiągnął polski rynek reklamy online w I półroczu 2009 roku - wynika z badania AdEx firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Autorzy badania wskazują na wciąż duży potencjał rynku reklamy internetowej wynikający zarówno z rosnących przychodów graczy obecnych na rynku od lat, jak i sukcesów nowych podmiotów, których projekty wdrożone 2-3 lata temu teraz przynoszą wymierne efekty.  więcej
    17-11-2009, 15:46, kg, Pieniądze
  • Ruszyły Internetowe Targi Reklamy i Poligrafii

    W poniedziałek, 16 listopada br. ruszyła pierwsza edycja internetowych targów branży reklamowej i poligraficznej. Przez 14 dni każdy, kto odwiedzi stronę www.e-targi.net, będzie mógł zapoznać się z multimedialną ofertą wystawców.  więcej
    17-11-2009, 12:48, kg, Pieniądze
  • Reklama internetowa kwitnie


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W I półroczu 2009 r. firmy wydały na reklamę w internecie 658 mln zł. To 14 proc. więcej niż przed rokiem, mimo że cały rynek pogrążony jest w recesji i spadł o ponad 11 proc. w tym samym okresie.  więcej
    06-11-2009, 18:06, Michał Fura, Pieniądze
  • Lookr.tv prześwietli rynek reklamy

    Telewizja internetowa Lookr.tv wprowadza do ramówki magazyn „REKLAmówka” dedykowany osobom zainteresowanym polską i globalną reklamą. Program poprowadzi Irena Mrozek, autorka znanego bloga zjadamyreklamy.blox.pl. Pierwszy odcinek zostanie pokazany już dzisiaj, 5 listopada o godz. 18.00.  więcej
    05-11-2009, 07:14, aws, Pieniądze
  • Polska: Reklama online rośnie


    © fotolia.com
    Przy ogólnie nie najlepszych nastrojach na rynku reklamowym, powody do zadowolenia mogą mieć agencje zajmujące się marketingiem online. Najnowsze badania sugerują, że blisko połowa firm skłonnych jest do zwiększenia swoich wydatków na reklamę w internecie.  więcej
    02-11-2009, 07:21, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Uderzenie meteorytu w ziemię to... reklama

    Marketingowcy Tele2 na Łotwie wpadli, jak sądzili, na genialny pomysł. Sfingują uderzenie meteorytu w ziemię, a potem wykorzystają cały filmik do reklam. Wyszło jednak inaczej. Wielka kula ognia rozpętała szaleństwo.  więcej
    28-10-2009, 15:22, Dziennik.pl, Lifestyle
  • Yahoo zaskoczyło

    Mimo spadających przychodów firmie udało się potroić zysk w porównaniu z rokiem ubiegłym. Yahoo spodziewa się stabilizacji wyników finansowych w ostatnim kwartale 2009 roku.  więcej
    21-10-2009, 07:50, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Wkrótce targi branży reklamowej online


    ©istockphoto.com/Sportstock
    Pierwsza edycja Internetowych Targów branży reklamowej i poligrafii odbędzie się w dniach od 16 do 29 listopada 2009 roku w serwisie e-targi.net  więcej
    19-10-2009, 12:13, dk, Pieniądze
  • Połowa MŚP nie ma własnej strony


    © fotolia.com
    I to pomimo faktu, że większość z badanych firm uznała internet za najpopularniejszą formę reklamy.  więcej
    14-10-2009, 08:27, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Sampling przyszłością reklamy?

    Ponad 2,5 mln blogów w polskiej blogosferze to potencjał, którego rynek reklamy nie może ignorować - uważają przedstawiciele firmy Brand New Media. Aż 78 proc. ludzi ufa rekomendacjom znajomych, a tylko 14 proc. z nich wierzy reklamie. Z tego punktu widzenia skuteczna reklama to taka, która wypływa bezpośrednio od liderów opinii danych społeczności. I tu z pomocą przychodzi sampling.  więcej
    02-10-2009, 05:52, kg, Pieniądze
  • Office 2010 nadejdzie z reklamami


    Robert Scoble, na lic. CC
    Zniknie Microsoft Works, pojawi się Microsoft Starter 2010, aktualizacja tylko przez internet, w sklepach dostaniemy jedynie klucze licencyjne - takie nowości szykuje Microsoft w związku z nowym pakietem biurowym Office 2010.  więcej
    12-10-2009, 07:45, Michał Chudziński, Technologie
  • 6 października 2009

    W wydaniu audio: Monopol na internet w budynku: punkt widzenia TP i Netii - Mniejsze przychody z reklam zmuszają do zawierania sojuszy - TP blokuje prawo do ulgi internetowej - PARP: 157 mln dotacji dla biznesu elektronicznego - Microsoft: Czeka nas powolny wzrost - The Pirate Bay nie działa dzięki BREIN? - Ostrzeżenie ma powstrzymać dzielenie się plikami?
    06-10-2009, 13:57, Marcin Maj,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)