Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Rynek reklamy w kryzysie

    Pierwszym impulsem w dobie kryzysu jest minimalizowanie wydatków na reklamę. Firmy przestają wyczekiwać i lekką ręką zmniejszają budżet reklamowy. Tymczasem, mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść olbrzymie korzyści.  więcej
    04-08-2009, 10:17, Inwestycje.pl, Pieniądze
  • Łatwa kasa - zarabianie na oglądaniu reklam powraca


    Kamil Porembiński na lic CC
    Dawno, dawno temu wielu internautów próbowało zarabiać, wyświetlając reklamy na swoich komputerach czy odbierając maile reklamowe i klikając w podane w nich linki. Moda na zarabianie w ten sposób trwała kilka lat. Wraz z rozwojem internetu i tzw. e-gospodarki temat ten zszedł na dalszy plan. Jak się okazuje, idea zarabiania na oglądaniu reklam jednak nie upadła. Na polskim rynku pojawił się serwis - izimany.pl, który chce wprowadzić ją na nieco inny poziom.  więcej
    08-08-2009, 14:27, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Większe budżety na reklamę w wyszukiwarkach pomimo słabej efektywności SEM


    ©istockphoto.com/idesy
    Dobre wieści dla firm zajmujących się SEM. Prawie dwie trzecie przedsiębiorstw z USA planuje w tym roku wydać więcej pieniędzy na marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) niż uczyniło to przed rokiem - wynika z badań firmy [x+1]. Co jednak ciekawe, pomimo zwiększenia budżetów na SEM większość przedsiębiorców (57%) uważa, że działania te są mało efektywne.  więcej
    30-07-2009, 17:17, Michał Duda, Pieniądze
  • Stat24 przestanie grać z użytkownikami w kotka i myszkę? (Akt. 2)

    Kilkukrotnie Dziennik Internautów opisywał już problem użytkowników darmowych statystyk Stat24, którym operator obiecał w listopadzie 2008 dzielić się zyskami z emisji reklam na ich stronach. Niestety, od tego czasu firma unikała rozliczeń jak ognia. Od wtorku, 21 lipca 2009 r. być może się to zmieni.  więcej
    22-07-2009, 10:46, Marcin Opolski, Pieniądze
  • Sieć AdTaily teraz dla wszystkich

    Od 15 lipca AdTaily – sieć reklamowa dla małych i średnich serwisów - umożliwia rejestrację każdemu. Nie jest wymagane zaproszenie, by założyć nowe konto i dodać widget do swojego serwisu.  więcej
    16-07-2009, 11:42, Marcin Maj, Pieniądze
  • Reklamy w wideo online są nienowoczesne - twierdzą internauci


    © FlemishDreams - Fotolia.com
    Lubimy oglądać wideo w sieci, ale na reklamy w nich reagujemy alergicznie - wynika z raportu Gemius SA „Internauci a wideo i audio w sieci”. Jednak mimo wyraźnej antypatii do reklam w materiałach wideo w internecie, większość ankietowanych odbiorców akceptuje ich obecność w zamian za możliwość oglądania darmowych treści wideo.  więcej
    16-07-2009, 19:12, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Rynek reklamy online wciąż rośnie

    Pomimo kryzysu reklama w internecie ma się dobrze - wynika z szacunków domu mediowego ZenithOptimedia. Coraz częściej reklamodawcy przenoszą swoje kampanie do sieci, gdzie reklama jest tańsza i łatwiej można oszacować przynoszone przez nią zyski.  więcej
    08-07-2009, 12:45, Przemysław Mugeński, Pieniądze
  • Agencje interaktywne opierają się kryzysowi


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami spowolnienia gospodarczego – wynika z badania "Client-Agency Economic Outlook Survey" przeprowadzonego w USA. Polskie analizy potwierdzają ten trend.  więcej
    02-07-2009, 10:30, Marcin Maj, Pieniądze
  • Gemius: Rozrywka dźwignią audio i wideo w sieci

    Z reklamą audio lub wideo zetknęło się 73 proc. internautów, którzy kiedykolwiek oglądali materiały wideo w internecie, jednak ich opinia o tej formie promocji jest nie najlepsza. Osoby, które spotkały się z taką reklamą uważają, że reklamowe treści wideo są nieinteresujące, denerwujące, nienowoczesne oraz są zdania, że nie przyciągają one uwagi i nie stanowią dobrego sposobu dotarcia do osób takich jak oni – wynika z badania gemiusAdHoc „Radio internetowe i treści wideo w internecie”.  więcej
    15-06-2009, 19:52, kg, Lifestyle
  • Film na ratunek Chrome

    Nieznajomość marki sprawia, że Chrome ma niski udział na rynku przeglądarek. Nowa kampania reklamowa ma to zmienić.  więcej
    13-06-2009, 10:56, Michał Chudziński, Technologie
  • Ograniczając reklamę, tracisz w oczach klientów!


    © Andrzej Tokarski - fotolia.com
    Receptą na kryzys finansowy niekoniecznie musi być ograniczanie budżetu w każdej dziedzinie. Dobra, acz kosztowna pozycja na spotach reklamowych może pomóc przetrwać ciężkie czasy i sprawić, że klienci nie zapomną o Twojej firmie - wynika z raportu Ad-ology Research.  więcej
    06-06-2009, 12:25, Michał Duda, Pieniądze
  • Jak rozliczyć dochód z reklamy internetowej?


    Sara Robinson
    Osoby uzyskujące dochody z udostępniania powierzchni reklamowej na stronach WWW nie mają obowiązku prowadzenia działalności gospodarczej. Dochody te stanowią jednak odrębne źródło przychodu, które może być rozliczane na zasadach ogólnych lub w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych – pisze Gazeta Prawna.  więcej
    05-06-2009, 09:22, Marcin Maj, Pieniądze
  • Zapytaj internautów, jak nazwać firmę

    Jeśli nie masz pomysłu na nazwę własnej firmy, produktu czy hasła reklamowego możesz skorzystać z pomocy internautów. Powstały niedawno serwis Nazwij.to chce zgromadzić społeczność  copywriterów, amatorów oraz profesjonalistów, którzy w zamian za nagrodę będą mogli wspomagać "procesy twórcze" tych, którym brak weny.  więcej
    02-06-2009, 12:38, Arek Kuryzna, Lifestyle
  • Google dalej liderem, ale...

    ...ma też powody do zmartwień. Liczba kliknięć w płatne linki rośnie znacznie wolniej niż ogólna liczba wyszukiwań.  więcej
    20-05-2009, 06:53, Michał Chudziński, Technologie
  • Reklamy Adkontekst w sieci SmartContext

    Sieci reklamy kontekstowej Adkontekst oraz należąca do ARBOinteractive SmartContext podpisały umowę o współpracy. Na mocy porozumienia serwisy współpracujące z siecią SmartContext zyskują możliwość emisji reklam kilku tysięcy klientów Adkontekstu.  więcej
    19-05-2009, 17:33, Natalia Mindykowska, Pieniądze
  • Reklama internetowa: czas emisji ma znaczenie


    © Andrzej Tokarski - fotolia.com
    Nie tylko w telewizji i radiu ma znaczenie czas emisji reklam. Większość internautów zwraca na nie uwagę po godzinie 18, ale nieco inny jest optymalny czas reklam internetowych kierowanych do firm – wynika z badań Lightspeed Research, których wyniki potwierdzają obserwacje polskich kampanii.  więcej
    15-05-2009, 09:40, Marcin Maj, Pieniądze
  • 28 kwietnia 2009

    W wydaniu audio: Dostawcy internetu utrudniają życie antypiratom - Zewnętrzna firma odpowiedzialna za wyciek ze stron Biedronki - Nowe wersje Firefoksa - ACE Team do piratów po dobroci - Sektor MŚP inwestuje w reklamę w sieci - 15-latek kradł dane dostępowe do NK - Opera ma 15 lat
    28-04-2009, 13:57, Marcin Maj,
  • Połowa reklamowych budżetów małych firm trafia do internetu


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Właściciele małych i średnich firm wydają na promocję w sieci ponad dwa razy więcej niż na reklamę w prasie i prawie dwadzieścia razy więcej niż w radiu i telewizji - wynika z badania serwisu Favore.pl.  więcej
    28-04-2009, 10:58, kg, Pieniądze
  • Stat24 gra z użytkownikami w kotka i myszkę


    ©istockphoto.com/joeygil
    Miesiąc temu omawialiśmy w Dzienniku Internautów sposób, w jaki operator statystyk Stat24.pl traktuje użytkowników darmowej wersji swojego skryptu. Przypomnijmy: firma obiecała użytkownikom podział zysków z wykorzystania przestrzeni reklamowej. Emisja zaczęła się w grudniu 2008 r., jednak użytkownicy usługi nadal nie mają możliwości uzyskania rozliczeń. Sprawdziliśmy, czy sytuacja uległa zmianie.  więcej
    20-04-2009, 23:04, Marcin Opolski, Technologie
  • YouTube zapowiada zmiany

    Więcej pełnometrażowych filmów i seriali ma przyciągnąć nowych internautów, a za nimi reklamodawców.  więcej
    17-04-2009, 07:16, Michał Chudziński, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)