Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zakupy domów mediowych w Polsce w 2008 roku

06-10-2009, 12:18

Mediarun opracował zestawienie zakupów reklamowych w 2008 na podstawie danych 18 działających w Polsce domów mediowych.

Zestawienie zostało opracowane na podstawie raportu Global Buying Billings Definitive 2008 przygotowanego przez agencję badawczą Recma.

Mediarun.pl - Ranking domów mediowych 2008
fot. - Mediarun.pl - Ranking domów mediowych 2008
W rankingu zostały ujęte domy należące do sieci Omnicom Group, WPP Group, Aegis Group, Havas, Publicis oraz Interpublic Group. Według specjalistów z agencji badawczej Recma w roku 2008 udział sieciowych domów sprzedaży mediów w Polsce to aż 86,4 %.

Najwyżej w zestawieniu znalazł się dom mediowy ZenithOptimedia Group, w którym wartość zakupów w 2008 roku osiągnęła poziom ponad 1,3 mld zł. Na 18 miejsc tylko 4 przekroczyły poziom miliarda złotych, a wśród nich: MEC Poland, Starcom i MediaCom Warszawa. Ostatnie miejsce w rankingu zajął dom mediowy Brand Connection z wynikiem prawie 54,1 mln zł.

Pełne zestawienie dostępne jest na stronie Mediarun.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *