Mediarun opracował zestawienie zakupów reklamowych w 2008 na podstawie danych 18 działających w Polsce domów mediowych.
reklama
Zestawienie zostało opracowane na podstawie raportu Global Buying Billings Definitive 2008 przygotowanego przez agencję badawczą Recma.
W rankingu zostały ujęte domy należące do sieci Omnicom Group, WPP Group, Aegis Group, Havas, Publicis oraz Interpublic Group. Według specjalistów z agencji badawczej Recma w roku 2008 udział sieciowych domów sprzedaży mediów w Polsce to aż 86,4 %.Najwyżej w zestawieniu znalazł się dom mediowy ZenithOptimedia Group, w którym wartość zakupów w 2008 roku osiągnęła poziom ponad 1,3 mld zł. Na 18 miejsc tylko 4 przekroczyły poziom miliarda złotych, a wśród nich: MEC Poland, Starcom i MediaCom Warszawa. Ostatnie miejsce w rankingu zajął dom mediowy Brand Connection z wynikiem prawie 54,1 mln zł.
Pełne zestawienie dostępne jest na stronie Mediarun.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*