Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Opera oferuje "mądrzejszą" reklamę mobilną


    andreas
    Opera Software ogłosiła udostępnienie dla biznesu usługi Open Mobile Ad Exchange, oferującej reklamy w chmurze dla smartfonów i mniej zaawansowanych telefonów. Umożliwia ona reklamodawcom, wydawcom i operatorom telefonii komórkowej dotarcie do dużej grupy mobilnych użytkowników obejmującej m.in. 66,5 mln osób korzystających z Opery Mini.  więcej
    06-10-2010, 12:31, Marcin Maj, Technologie
  • Telewizja wciąż najpotężniejszym medium


    © erikreis at istockphoto.com
    Tradycyjne formy reklamy w telewizji, radiu i czasopismach niezmiennie mają największy wpływ na konsumentów - wynika z raportu Deloitte. Znaczenie reklamy w sieci rośnie, ale trzeba przemyśleć jej formę, aby nie irytować odbiorcy.  więcej
    04-10-2010, 14:15, mm, Technologie
  • Koniec kryzysu w reklamie - wydatki i ceny idą w górę


    © fotolia.com
    Najnowsze prognozy domów mediowych mówią o przyspieszeniu wzrostu wydatków reklamodawców w mediach. Najwięcej na poprawie koniunktury zyska internet.  więcej
    28-09-2010, 11:46, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Poradnik "Brand advertising online" niedługo w M&MP

    W październikowym wydaniu miesięcznika M&MP (Media i Marketing Polska) ukaże się poradnik poświęcony tematyce Brand advertising online. Poradnik to mini kompendium wiedzy na temat reklamy online przygotowany specjalnie dla marketerów przez ekspertów grupy roboczej Brand advertising online działającej w ramach IAB.  więcej
    24-09-2010, 10:40, paku, Technologie
  • Na kampanię reklamową w sieci wystarczy 2 tys. zł


    Kamil Porembiński na lic CC
    Efektywną kampanię w internecie można przeprowadzić nawet za 2 tys. zł. Dla małych i średnich przedsiębiorstw to najskuteczniejszy sposób promocji. Trzeba tylko przyjąć odpowiednią strategię i dobrze określić grupę, do której chce się dotrzeć.  więcej
    20-09-2010, 07:54, Forsal.pl, Pieniądze
  • Reklama graficzna w internecie pod nadzorem IAB


    www.sxc.hu
    Od września br. oficjalnie obowiązuje dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”. Dokument został stworzony przez grupę roboczą „Brand advertising online” działającą w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Już pierwsze tygodnie obowiązywania tego dokumentu pokazują, że wprowadzenie standardów reklamy display spotkało się z dobrym przyjęciem wśród firm branży internetowej.  więcej
    18-09-2010, 06:23, paku, Lifestyle
  • Reklamy AdTaily na Facebooku

    Od początku września platforma sprzedaży reklam AdTaily umożliwia wyświetlanie reklam również w serwisie społecznościowym Facebook. Takie działanie dla wydawców ma oznaczać możliwość podniesienia ceny, a dla reklamodawców większe zainteresowanie.  więcej
    15-09-2010, 18:44, paku, Pieniądze
  • Twitter multimedialny i z miejscem dla reklam (wideo)

    Twitter się zmienia. W ciągu kilku tygodni użytkownicy otrzymają dostęp do odnowionych kont. Ćwierknięcia nadal będą się składać ze 140 znaków, ale łatwiej będzie śledzić i zamieszczać obrazy, filmy i informacje związane z tweetami. Takie zmiany odpowiadają informacyjnej naturze serwisu mikroblogowego.  więcej
    15-09-2010, 09:12, Marcin Maj, Technologie
  • Ile za reklamę w Google?


    epheterson (na lic. cc)
    Najpopularniejsza wyszukiwarka zarabia rocznie miliardy dolarów na reklamie. Ile jednak płacą jej najwięksi klienci? Do niedawna było to wielką niewiadomą.  więcej
    07-09-2010, 18:38, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Podsumowanie 30 sierpnia - 3 września 2010

    W wydaniu audio: W tym tygodniu o: zmierzchu denerwujących reklam, mandatach za wyrzucanie baterii, zastrzeżeniach NIK do systemu obsługi numeru 112, nowych właścicielach Naszej Klasy, nowościach od Apple, urodzinach Google Chrome, prawie Hadopi i in.
    03-09-2010, 13:54, Marcin Maj,
  • Koniec uciekających krzyżyków i atakujących dźwiękiem reklam


    ©istockphoto.com/
    Sieci reklamowe i biura reklamy największych polskich serwisów zapewniają, że polscy internauci w końcu odpoczną od inwazyjnych, denerwujących reklam. Ma to zapewnić powszechna akceptacja wydawców reklam dokumentu „Standard i zlecenia dla reklamy display”, opracowanego kilka miesięcy temu przez IAB Polska. O sukcesie reklamy ma teraz decydować jej wykonanie, a nie przypadkowe kliknięcia w uciekające reklamy czy schowane krzyżyki do ich zamknięcia.  więcej
    01-09-2010, 20:22, paku, Lifestyle
  • Dostawcy reklam nowym celem antypiratów?


    © istockphoto.com
    Dwie duże wytwórnie filmowe pozwały firmę Triton Media, która miała... wywoływać akty piractwa poprzez świadczenie usług reklamowych. Może to być w USA początek nowej taktyki antypirackiej skierowanej przeciwko tym, którzy pozwalają zarabiać serwisom z treściami naruszającymi prawo autorskie.  więcej
    30-08-2010, 14:07, mm, Technologie
  • Internet zabiera telewizji zyski z reklam


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Zamiast gapić się w szklany ekran, klienci coraz więcej czasu spędzają w sieci. Za nimi idą reklamodawcy. Coraz większą część swoich wielomilionowych budżetów reklamodawcy przesuwają do sieci. A reklamy ze szklanego ekranu na ekran komputera.  więcej
    26-08-2010, 14:01, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Mikroblogi promocją dla odważnych


    © rolphoto - fotolia.com
    Wraz z upowszechnieniem się dostępu do internetu pojawiły się nowe możliwości stosunkowo taniej reklamy. Jednak nie każdy z niej korzysta, bo wykorzystanie mediów społecznościowych może przynieść niedoświadczonym tyle samo strat, co zysków.  więcej
    23-08-2010, 09:59, IPO.pl, Pieniądze
  • Telefony BlackBerry też z własnymi reklamami?

    Apple ma, Google ma, Research In Motion chce mieć, ale nie ma za co kupić. Co takiego? Własną sieć mobilnej reklamy, która wkrótce może być prawdziwą żyłą złota.  więcej
    20-08-2010, 16:26, Adrian Nowak, Technologie
  • Rosną wydatki na reklamy w serwisach społecznościowych


    hidesy @ istockphoto.com
    Coraz większa popularność Facebooka i innych witryn społecznościowych przekłada się na rosnące wydatki reklamodawców w tym sektorze internetu.  więcej
    19-08-2010, 18:25, Adrian Nowak, Technologie
  • Prasa to już nie tylko papierowe gazety


    © TPopova at istockphoto.com
    W redakcjach powstają treści na różne nośniki i urządzenia, a wydawcy szukają nowych sposobów sprzedaży reklam.  więcej
    19-08-2010, 12:17, Forsal.pl, Pieniądze
  • Reklamy w prasie wciąż najskuteczniejsze?


    © TPopova at istockphoto.com
    Wydawcy prasy chcą zmienić swój wizerunek. Dowodzą, że dla reklamodawców nie są gorsi od internetu.  więcej
    18-08-2010, 07:01, Forsal.pl, Pieniądze
  • Reklamy AdSense czekają zmiany w wyglądzie

    Możemy je znaleźć na największych portalach oraz niewielkich witrynach - reklamy Google AdSense, znane przynajmniej "z widzenia" większości internautom, doczekały się kolejnych zmian w wyglądzie.  więcej
    10-08-2010, 16:26, Adrian Nowak, Technologie
  • Reklama online łamie prawo


    © arturbo at istockphoto.com
    Głośne banery bezprawnie ingerują w sferę prywatności internautów. Spam i okienka, które ciężko wyłączyć, to najpopularniejsze formy nielegalnej reklamy. Za taką promocję grozi kara do 10 proc. rocznego przychodu danej firmy.  więcej
    07-08-2010, 11:26, GazetaPrawna.pl, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)